Capitolul 4

9 0 1
                                    

Dupa ce au plecat baietii,Barbara si Leyla au stat 3 minute in liniste.Din senin,Barbara a rupt tacerea.

-Genial!Absolut genial.Facem si noi un 'bine',si suntem capturate.Parnaie,here we come.

-Te rog,nu gandi asa.Am scapat de multe belele,scapam si de asta.

-Adevarat.N-o sa ne invinga pe noi,2 tipi.Chiar daca Evan ala nu arata asa de rau..

-Pfoai,fix tu zici asta.Felina cu inima de gheata.Criminala cu sange rece,cea fara mila..

-Oh,ia mai taci!Acum,hai sa gasim o solutie cum sa evadam,si apoi ne punem pe fantezii.

Leyla a inceput sa rada.

-Ce e?-a intrebat Barbara.

Leyla a ras si mai tare.

-Daca nu incetezi acum,jur ca te las aici!

-Bine gata.

In timp ce fetele cautau o solutie de evadare,baietii se plimbau prin casa.

-Locu' asta-i blana!-a zis Evan

-Frate,n-am venit aici ca sa ne distram,da?Avem o misiune.-a zis Shen

-Bine,dar totusi.Eu zic sa ne distram un pic,daca stii la ce ma refer..*ii arunca o privire perversa*

-Pai,am putea..stai,nununu.Trebuie sa le predam lui Kevin.Sunt periculoase,ai uitat?Au omorat mai mult de 20 de persoane,si daca nu suntem atenti putem sa ajungem si noi in lumea cealalta,si eu nu vreau sa ajung acolo.

S-a auzit un sunet de muzica.Shen a primit un mesaj.

Si-a luat telefonul,si a inceput sa-l citeasca cu voce tare:

-Baieti,imi cer mii de scuze,dar a intervenit ceva.Nu pot sa vin dupa fete.Au fost atentate teroriste in tara mea natala,si trebuie sa merg sa-mi vad familia,si daca reusesc,sa-i prind pe teroristi.Misiunea asta poate dura chiar 2-3 luni.Am incredere in voi,aveti grija de fete.

Semnat:seful vostru,Kevin.

-Fantastic.Acum,ce zici,putem sa ne distram? -a zis Evan.

-Doamne,da' tare prost te-a facut ma-ta.

-Pai daca se intelegea prea bine cu tac-tu ce sa-i fac..

Shen a vrut sa-i dea replica lui Evan,dar s-au auzit niste tipete din camera fetelor.Baietii au ajuns la ele cat de repede au putut.

-Auu,parul meu!-a strigar Barbara.

-Ioi,scuze,scuze,scuze.N-am vrut...

-N-ai ochi,sau ai doua maini stangi?Ti-am zis sa dezlegi funiile cu care suntem legate,nu sa-mi rupi parul!

-Wow,ce se petrece aici?-a zis Evan.

-Ia mai taci din gura!-i-a zis Barbara,furioasa.

-Pisi,nu te enerva in halul asta..

-Zi-mi inca o singura data pisi si te toc in bucati!

-GATA,AJUNGE!-au strigat Shen si Leyla  deodata.

Leyla s-a uitat speriata in jur,si apoi a zis:

-Deci,de ce ati intrat aici?

Shen,a luat o gura mare de aer,apoi i-a zis:

-Avem vesti.Seful nostru nu poate sa vina dupa voi doar dupa 2-3 luni.Asa ca,veti ramane aici.

-Si tu chiar crezi ca o sa ramanem aici?-a zis Barbara

-Pai,nu aveti alta obtiune.-Evan-

-Adica?-Leyla-

-Sunteit la 3 ore departe de casa,si sunteti si date sub urmarire.Drumul e lung,si nu aveti cum sa ajungeti acolo fara sa fiti prinse.Deci,dragele mele,rameti aici.-Shen-

Guns and feelingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum