A felvételi nagyon jol sikerült és Bella is jol teljesített. Sajnos nem a saját lovunkon felvételiztünk hanem ott adtak lovat. Én az ugratásért vagyok oda de Bella imád díjlovagolni és ő arra a szakra jelentkezett.
-Katie kimegyünk lovagolni?-kérdezte Bella.
-Hát nem tudom mert megbeszéltem mára egy edzést Dávidal.
-Oh értem, és majd utána hogy megmozgasd Múzsát?
-Utána jo lesz de te nem akarsz jönni edzeni?
-Hát nem tudom.-Lányok gyertek le reggelizni és utána van egy meglepetésünk számotokra.-Kiabált fel anya az emeletre.
-Oké.-Kiabáltunk egyszerre.Reggeli után anya és apa ott állt két nagy dobozzal a kezükben a nappali közepén.
-Ez a tiétek.-Nyújtotta át apa és anya a csomagokat.Bella dobozába:
-díjlovagló nyereg
- 2 új kantár
-2 kötőfék
-1 pár ínvédő
-1 pár bokavédő
-kobak
-pálca
-új ruhák
És természetesen új nyeregalátét és új lótakaró.Az én dobozom sem különbözik Belláétól csak annyi hogy én ugrónyerget kaptam és 2 pár ínvédőt.
-Bella téged vár még egy meglepetés az istállóban.
Kifutottunk az istállóba és egy gyönyörűség tárult elénk egy nagyon szép Holsteini ló állt elöttünk.-Azta Anya Apa ez nagyon szép, köszönöm. Mi a neve?
-Szivesen de nem szeretnéd kipróbálni hogy megy? A neve Tornádó.-mondta Anya
-Hát most nem biztos mert edzésem lesz utána pedig megmozgatjuk Katievel a lovakat.
-Bella én egyedül is letudom mozgatni a lovaimat ugyhogy gyerünk menj nyergelj és probáld ki!
-Rendben köszi Katie.
-Nincs mit na gyerünk.Én is mentem volna nyergelni de Apa megállított.
-Katie ma jön egy srác akivel neked kell foglalkoznod.
-Miért pont nekem és mégis mennyi idős hogy foglalkozni kell vele?
-Annyi mint te és nemleges választ nem fogadok el.
-És mit kell vele csinálnom?
-Megtanítani egy két lovas trükkre hogy ő is oda tudjon járni mint ti Bellával.
-És miért nem Bellát kéred meg erre hiszen ő a "legjobb"?
-Mert mindenki szerint a faluban te vagy a legjobb.
-Jo talán és mikor jön és kin tanítsam?
-Fél óra múlva itt lesz és arra kérlek hogy amit mond azt csináld, mert a szülei piszok gazdagok és megbíznak benned ugyhogy amit mondtam ahoz tartsd magad különben tudod mi lesz a sorsod.
-Oké, amugy mi lesz a sorsom?
-Eltíltalak a lovaktól és Oktánt Cloé fogja lovagolni.
-Miii? Ezt nem teheted.
-De igen viszont ez csak akkor van ha nem teljesíted azt amit mondok. Világos voltam?
-Igen.Szóval van fél órám hát annyi nem lesz elég lovaglásra bár mondjuk az ilyen gazdag emberek mindig késnek szóval mentem nyergelni. Oktánnak nagyon tetszettek az új cuccok, főleg a kötőfék mert eddig amikor csak rajta volt mindig ki akart bújni a kötőfékből, de most nem.
Az edzés jól ment addig amíg meg nem jöttek azok akikről Apa beszélt. Oktán nagyon nyugtalan volt egyszer csak beugrott vágtába és három kör után feladta, de attól még éreztem hogy nyugtalan. A fiú aki jött csodálkozva nézte hogy ugratok nekem ez az ember nagyon gyanús és ismerős de nem ugrott be hirtelen honan.
-Mára végeztünk ügyes voltál.-súgtam lovam fülébe.
Leszálltam a lóról és kivezettem.
Kikötöttem, lenyergeltem és közben a srác egyfolytában kérdezgetett.-Hogy hívnak?
-Katie.-mondtam kedvtelenűl.
-És a lovadat?
-Oktán.
-Nagyon szép.
Megpróbálta megsimogatni de Oktán nem úgy reagált mit a többi ló hogy tűri hanem csak azok simogathatják akiket szeretek és ő ezt megérzi. Vissza vittem Oktánt a boxába és beszélgettem egy kicsit ezzel a fiúval.
ESTÁS LEYENDO
Legenda És Szerelem
Novela JuvenilA 15 éves Katie Diamond egy tehetséges díjugrató akinek minden álma bekerülni a lovasakadémiára. Aztán beköszönt az életébe az első szerelem és vele együtt egy titok ami felforgatja az egész életét.