Pirmąja valandą skrendant iš New York į Maltą buvo labai tylus. Kad ir kaip keistai jaučiausi, bet aš nenorėjau dabar tylėti.
Škotiškas stiklinis viskis Mr.Stles rankose aiškiai rodė, kad jis nori atsipalaiduoti ar bent bando, tai padaryti.
Tuo metu stiuardesė, vilkinti baltą palaidinę trumpomis rankovėmis ir šiugšdantį tamsiai mėlyną sijoną, įžengė į saloną ir pasiūlė man išgerti. Nors nemėgau alkoholio, užsisakiau taurę šampano.
Po tokios sunkios dienos aš nusipelniau šiek tiek nurimti, bei atsipalaiduoti.
Sulaukusi gėrimo, gurkštelėjau šampano ir pabandžiau prasiblaškyti: įsitaisiusi minkštutėliame melsvos odos krėsle dariausi po saloną.
Po kojomis nutiesti žydri kilimai dera prie dviejų sofų ir keleto patogių kėslų, viename kurių aš sėdi. Lėktuvo gale įrengtas miegamasis su plačia lova ir vonia. Salone ant sienos buvo pakabintas plazminis televizorius, o kampe įrengta nedidelė virtuvėlė.
Jaukumo teikė keli paveikslai ir ant žemo staliuko stovinti vaza su įspūdinga pavasarinių gėlių puokšte.
Viskas būtų tiesiog tobula. Romantiška. Tik kitomis aplinkybėmis.
Tyla, kurią drumstė tik įkyrus variklio ūžesys, ėmė skverbtis į galvą, tad netrukus aš jau žvilgčiojau į dešinę pusę, kur tysojo Mr.Styles.
Jo ilgos kojos buvo sukryžiuotos per kulkšnis, o vienintelė per valandą pajudinta kūno dalis buvo kairė ranka, kilstelėta prie lūpų su stiklu brangaus viskio.
Vėl gurkštelėjau šampano ir truputį apsvaigusi pasimuisčiau savo krėsle. Burbuliukai privertė pašiurpti mano odą.
Gaila, jog neapsivilkau palaidinės, manydama, kad vilkėdama berankovius marškinėlius nesušalsiu.
-Ar viskas gerai, Ana?-lyg perskaitęs mano mintis prabilo Mr.Styles.
Mano oda dar labiau pašiurpo, nei prieš tai.
-Tiesiog neturiu su savimi švarkelio,-giliai įkvėpiau ir atsisukau į jį.
Mr.Styles buvo pakreipęs galvą ir tingiai pasisukęs į mane visa kėde.
Primerktos žalios akys ir tamsių plaukų metamas šešėlis suteikė veidui nūriumo.
Mr.Styles staiga pakilo iš savo vietos, padėjo taurę ant stalelio ir priėjo arti manęs. Sulaikiau kvėpavimą stengdamasi nuraminti įsismarkavųsį širdies plakimą.
Kitas jo veiksmas mane labai nustebino.
Iš jo pusės, tai buvo tikrai labai nuoširdu ir kilnu.
Papurčiau galvą bandydama susitelkti, kad šis gestas jo ankstesnių įvykių nenuslopins, bet dabar, jaučiausi kiek apsvaigusi ir nenorėjau sau kvaršinti galvos.
Mano pečius apgobęs jo platus juodas švarkas, privertė mane nurausti ir nuleisti galvą žemyn.
-Dėkoju, jums Mr.Styles,-netvirtai atsidusau, kai jo kvepalų aromatas pakuteno man nosį ir susuko galvą.
Pasijaučiau tarsi tirštas rūkas susikaupė mano galvoje, neleisdamas man aiškiai mąstyti.
Mr.Styles nieko netaręs grįžo atgal į savo vietą, o aš ir toliau nesidrovėdama, godžiai į save traukiau jo kvapą.
Išgėrusi dar vieną šampano taurę nusprendžiau eiti atsigulti į patogią lovą ir bent truputį nusnausti, bei prablaivyti savo protą.
Netvirtai pakilau iš savo vietos ir pasistengiau tvirtai dėti savo kojas ant grindinio, kuris netikėtai išslydo man iš po kojų.
Susiliejus akyse susvirduliavau ir aiktelėjau nuvirsdama ant Mr.Styles.
-Anastasia,-pirmą kartą įžvelgiau sumišimą jo veide ir gal net žiupsnelį rūpesčio.
-Manau padauginau,-žagtelėjau ir sukikenusi bandžiau išsivaduoti iš jo glėbio, bet jis tvirtai prispaudė mane prie savęs.
-Ak, Ana tau neleidžiama gerti man nedavus leidimo,-pakraipė galvą į šonus ir jo veidas kiek surimtėjo.-Ką man dabar su tavimi daryti, Anastasia?
****************
YOU ARE READING
The Only Answer - Innocent |STYLES|
FanfictionHighest rank #1 in Fanfiction Cover made by - @mimieran {2015 - 2017}