Bölüm 1

41.9K 321 265
                                    

Merhaba arkadaşlar benim adım Elçin, 20 yaşındayım,ailemle yaşıyorum ve üniversiteye gidiyorum...

Yine sabah erken kalktım.Okula geç kalkmamak için hemen yatağımdan fırladım.Önce banyoya girdim.Duşa alıp rutin işlerini hallettin ve banyodan çıkıp dolabımın önüne geçip ne giyeceğime bakıyordum ki annemin sesi ile irkildim.

'Elçin kızım hadi kalk artik'

'Tamam anne!' diye seslenip hemen mavi elbisemi çıkardım,diz kapağının bi karış üstünde...Daha sonra elbiseme kemerimi taktım ve birde bileklik ile küpe taktım ayakkabı olarak da kemerimin renginden babetlerimi giydim ve işte hazırım.

Daha sonra elbiseme kemerimi taktım ve birde bileklik ile küpe taktım ayakkabı olarak da kemerimin renginden babetlerimi giydim ve işte hazırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Elbisem)
Saçlarımın uçlarını maşa yaptım,sonra da makyajımı hafif bi şekilde yapıp hemen aşağı indim.Annem mükellef bi kahvaltı hazırlamış.

'Günaydın' diyerek hemen oturdum.

Onlarda 'Günaydın' dediler ve kahvaltımızı yaptık.Sessizliği babam bozdu.

'Kızım paran bitti mi?' dedi bende evet anlamında kafamı salladım ve babam bi miktar para verdi.Bende aldım.Saate baktığımda 07:42 olduğunu gördüm ve koşarak çantamı aldım.Aşağı koşarak indim ve ailemle vedalaştım.Dışarı çıktığımda servis gitmek üzereydi ki beni görünce durdu ve bende bindim...

Okula gelmiştim.Sınıfa girdim nerdeyse herkes vardı.Ben sınıfımdakilerle pek anlaşamam.Bu yüzden kimseye selam vermeden sırama oturdum...

Yanıma birinin oturduğunu hissettim ve hemen yanıma baktım.Yanımdaki kişi okulun en sinirli ,en psikopat çocuğu Savaş oturmuştu.

(Savaş: Sarı saçlı,mavi gözlü,beyaz tenli çoooook yakışıklı birisi.)

(Savaş)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Savaş)

Daha sonra bana dönerek konuşmaya başladı.

'Meraba' dedi okulun en öküz kişisi bana selam verdi😵bende ona

'Meraba' dedim ve ağzımı kapatıp önüme doğru döndüm...

Ders çok sıkıcı geçmişti.Herzaman ki gibi.Hemen kantine gidip yemeğimi yedim.Etrafıma bakınırken onla göz göze geldim.Resmen Savaş'la göz göze geldik.Noluyo ki bana olabilir yani.Sonra bana pis pis sırıttı bende önüme döndüm.Acaba hâlâ bana bakıyomuydu???Tam arkama dönecekken gözlerimin biri tarafından kapandığı farkettim.

O elleri çektiğimde karışımdaki kişiyle şoka girdim.Evet o kişi Savaş'tı.

Beni kolumdan çekiştirerek arka bahçeye sürükledi.Ben ise olayın şaşkınlığından çıkamamıştım.O sırada beni kendi ile duvar arasına aldı.Bende hemen olaya müdahale ettim.

'Sen napıyosun!?' diye çıkıştım.O ise bana öylece bakıyordu.Sadece gözlerimin içine.Bi anda dudağımda sıcaklık hissettim.Gözlerim istemsizce kapanmıştı.O beni öperken ben öylece duruyordum.Beni belimden kavradı ve kendine doğru iyice çekti.Tek eliyle belimi tutarken tek eliyle yanağımı ovuşturuyordu.Daha sonra benden ayrıldı ve yine küçük güzel bi gülümseme yerleştirdi yüzüne.Ayyy çok tatlı gözüküyodu.Napıyorum ben ne diyorum yaa?O sırada koşarak ordan uzaklaştım...

Üvey Abim İle İlişkim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin