Stvarno mi se sviđa ovdje. Sve je nekako lijepo da bi bilo stvarno i naravno sve osim one kučke Anastazije. Samo se nadam da ću steknit nova prijateljstva. Da ću imati nekoga da bude uz mene. U mom razmišljanju me je prekinulo kucanje na vrata. Automatski sam okrenula glavu i u moju je sobu ušla djevojka. Bila je jako lijepa. Smeđa kosa i plave oči poput oceana. Nosila je jednostavnu plavu lepršavu haljinu i balerinke.
"Hej,ja sam Marija. Znam da nije kulturno ovako upadati u tuđu sobu ali htjela sam te upoznati naravno ako nemaš ništa protiv.
"Naravno da nemam naprotiv drago mi je. Hajde uđi, dođi, sjedni na krevet. Ja sam Aleksandra."
"Znam, i jako lijepo ime imaš."
"Hvala,ali kako znaš moje ime?"
"Pa za tvoju sreću ili nesreću svi već pričaju o novoj učenici."
"Vaaauu pa nisam mislila da će se tako brzo pročuti."
"I kako ti se sviđa ovdje? Mislim znam da nisi još mnogo ovdje,ali valjda moraš imati neki prvi dojam."
"Pa ovdje mi se stvarno sviđa sve za sada naravno sve osim one kučke."
"Anastazija, zar ne?"
"Da,kako si znala?"
"Paa nju ti nitko nevoli ona ima tu neku svoju ekipicu s kojom je uvijek ona je vampirica ako nisi znala. I stvarno je kučka ipo."
"Pa drago mi je da se slažeš samnom."
"Hahahha u svakom pogledu."
"Pa kako ovdje sve funkcjonira. Mislim kako se odvija nastava i sve to."
"To je kao i u većini škola nastava je od ponedjeljka do petka. Ujutro je nastava a popodne ponekad vježbamo kako koristit svoje moći. I svatko ima svoje satove vještice,vampiri i vukodlaci."
"Znači da se nikad ne vidimo sa njima."
"Pa skora pa i ne vidimo. Jedino kad idemo iz učionice u učionicu i kad smo u kantini. Zašto pitaš,nisi valjda već ulovila nekog vampira ili vukodlaka?"
"Ma naravno da nisam,samo pitam."
"I bolje zato što je zabranjeno biti sa njima."
"Kako misliš zabranjeno, zašto?"upitala sam sva zbunjena
"Možeš se družiti biti prijatelj s njima ali ne smiješ biti ništa više od toga. To su još stari zakoni. Dobro si me podsjetila moram ti poslje dati neka pravila kojih se moraš pridržavati."
"Može."
"Hoćeš li s menom na večeru."
"Ma nisam baš gladna."
"Samo da znaš po pravilima ne smiješ preskakati doručak,ručak ni večeru osim ako nemaš neki dobar razlog. Ali ti si nova tako da će ti vjerovatno biti oprošteno. Ako se predomisliš mjesto će ti biti sačuvano. Idem ja sad."
"Marija hvala ti."
"Hvala tebi zato što si stvarno super osoba a ne kao ona kučka."
Na to smo se obje nasmijale.
"I ti si super i nadam se da ćemo biti super prijateljica."
"I ja se nadam,stvarno mi se svidaš. A sada stvarno moram ići umirem od gladi. Ako me trebaš znaš gdje ćeš me naći."
" Okej, bok."
"Bok."Marija mi se sviđa super je osoba mislim da ću se super uklopoti u njezino društvo. Ali muči me jedna stvar kako ću sve to mami reći. Bojim se da ne sazna istinu. Najbolje da odem kod Herry-a da popričam sa njim. Dok sam hodala hodnikom sve je bilo mirno i tiho. Pa normalno svi su normalni sad na večeri osim mene. Nisam bila sigurna da li je i Herry ali svejedno htjela sam pogledati. Ko zna možda je i on u sobi. Kada sam došla ispred njegovih vrata i otvorila ih prizor kojeg sam vidjela bio je...
Evo novog nastavka nadam se da vam se sviđa. Votajte i komentirajte to mi stvarno mnogo znači.
YOU ARE READING
Ljubav I Magija
FanfictionPAUZIRANA!! Aleks je obična tinejđerica koja će sa svojih 18 godina shvatit da je ona poseba da nije ista kao i druge. U upoznavanju sebe pomoći će joj osoba kojoj se najmanje nadala. Hoće li od prijateljstva doći do nečega većeg i ako uspije njihov...