Dimineaţa următoare Leyla când s-a trezit a decis să se spele pe faţă, pe dinţi , după asta a intrat înapoi în cameră şi s-a îmbrăcat cu un maieu negru şi cu pantaloni scurţi tot negri pe care i-a găsit în dulap. Brusc a observat că ceva nu este în regulă, Barbara nu se afla în cameră. " Oare a plecat..? " , s-a gândit ea. A decis să coboare jos în sufragerie când a observat-o pe Barbara în braţele lui Evan. Nu ştia ce să mai creadă,a rămas şocată.
- Barbara!? Evan!? Ce faceţi voi aici!?
- Ăăă Leyla...Leyla ăăă. (dintr-o dată Barbara s-a ridicat şi s-a acoperit cu pătura)
- Evan...nu îmi spuneţi că s-a întâmplat ...ştiţi voi ce..BARBARA!?
- Nu, stai calmă, nu am făcut nimic, eu doar..ştii..eu doar am coborât fiindcă îmi era frig şi nu am găsit pătura şi l-am găsit pe Evan aici jos şi s-a oferit să mă ajute şi ne-am uitat la tv şi am adormit...(zicea Barbara)
- Aha, foarte interesant.Evan, deci dacă te atingi de ea, îţi tau mâna, să îţi fie clar.
- Potoleşte-te. Nu e proprietatea ta! Din câte vezi nu s-a opus, care e problema ta până la urmă ?
- Nimic, doar că..e ciudat să vă văd aşa..brusc, nu vă suparaţi pe mine..
- Leyla, draga mea, stai calmă, te asigur că nu s-a întâmplat nimic dubios, okey?
- Ce se întâmplă aici ? ( apărea Shen venind din bucătărie )
- Nimic, doar că..i-am găsit pe Evan şi pe Barbara dormind împreună pe canapea...împreună!
- ŞI CE !? E treaba noastră, din câte ştiu .(se încrunta Evan)
- Dumnezeule, Leyla, calmează-te. (zicea Shen)
- Frate,fă-mi o favoare şi ia-o de aici. Nu mă înţelege greşit Leyla, dar exagerezi, ţi-ar prinde bine o companie ..
- Ce?De ce? Nu ...doar că mi se părea , nu ştiu ...ciudat.
- Hai Leyla, să-i lăsăm singuri...
Shen şi cu Leyla s-au dus în camera băieţilor pentru a ţine o discuţie, însă lui Leyla dintr-o dată i-a venit o idee.
- Shen...nu pot sta toată ziua în casă, ce ai zice să mergem pe afară? Zic să ne plimbăm puţin ...nu pot sta aşa..
- Îmi pare rău, dar nu pot să risc, îmi pare rău, dacă vrei să iei o gură de aer uită-te pe geam,altceva n-am ce să fac..
- Înţeleg,dar..nu mă simt prea bine închisă....hai te rog...(se uita la el ceva gen puppy face)
- (Shen se uita adânc în ochii ei ) Ăuff...oke fie.
- Uite, Shen, ca să nu crezi că ..te păcălesc sau ceva, ce ai zice să ..montăm nişte corturi pe afară şi să dormim cu toţii afară noaptea asta?
- NU ştiu ce să zic, nu pot să risc....
- Hai te rog..uite , eu mă duc acum să vorbesc cu Barbara, tu vorbeşte cu Evan, revin .
Leyla şi Barbara s-au retras în camera lor, pe când băieţii la fel, Shen a reuşit să-l convingă pe Evan ,dar se pare că Leyla avea planuri total diferite.
- Fwă.Deci uite care ar fi planul ..eu dorm cu tine, ei împreună ..şi noapte când adormim ..plecăm. Fugim, evadăm, scăpăm.Înţelegi ? Hai zii că eşti mândră de mine.
CITEȘTI
Guns and feelings
ActionViaţa nu e chiar atât de uşoară când eşti o criminală în serie cu cea mai bună prietenă , iar lucrurile o iau razna şi mai tare atunci când eşti urmărită.Leyla şi Barbara sunt două fete de 20 de ani care au plăcerea de a pune capăt altor viaţa. Ce s...