Cand m-am trezit Vlad numai era langa mine.M-am dus in bucatarie, manca omleta:
-Da si mie!!!!
-Dute si pregatestete de scoala ca mai avem o ora!
-BINEEE!
-NU MAI TIPA!
-BINEEE!
M-am dus si mi-am facut rutina zilnica si mi-am facut ghiozdanul mi-am pus un pachet de tigari in caz de depresie si buna mea prietena lama tot din aceea cauza, dar fara sa vada Vlad.
-Esti gata?
-Da sigur ca-s gata, nu vezi?
-Haide atunci!
La scoala Vlad s-a asezat langa mine, normal.In pauza am stat cu Alexandra, singura mea prietena care nu sunt Vlad si Cristi, era bruneta spre blonda si avea ochii verzi.Era foarte draguta puteam fi chiar BFF, dar sunt BFF cu Cristi si nu as strica asta.SORRY!
Dupa ore Vlad mi-a dat mess ca ne intalnim la poarta sa mergem acasa si sa il iau si pe Cristi cu mine.CAND AM AJUNS L-AM VAZUT PE VLAD SARUTANDU-SE CU...MAIA?!(fosta)
Am fugit pe o banca de pe o strada mai "nepopulata" si am inceput sa fumez o tigara, dar nu puteam sa-mi aduc buna prietena lama pentru ca nu poti sa te tai in vazul tuturor, dar macar poti sa fumezi.
In spatele meu am simtit cum ma atinge cineva cand m-am intors era Vlad:
-CE MAI VREI ACUM?
-SA LASI TIGARA SI SA MA ASCULTI!
M-am prefacut ca fac ce vrea el, am stins tigara si am aruncat-o:
-LASA-MA IN PACE ODATA!!!
Am fugit acasa, fiindca mama nu era acasa m-am dus in baie, mi-am luat draga mea prietena lama si am incheput sa ma tai.A batut cineva la usa, era Vlad, mi-am sters ranile de sange si m-am dus la usa sa ii deschid ca bate in usa mea intruna, poate si-a dat seama ca faceam ceva.
-Ce vrei?
-Sa ma asc...
In clipa aia a vazut ce aveam pe mana.
-TU TE-AI TAIAT??IESTI BATUTA IN CAP??DE CE TI-AI FACE ASA CEVA??
Mi-a parut bine ca a intrat in casa si am trantit usa ca sa nu auda tot blocu' cum a zbierat asta.
-DE PROASTA CE SUNT CA AM CREZUT CA IUBIREA DINTRE NOI E ADEVARATA!
Atunci am crezut ca ma sufoc...
-INHALATORUL...DIN GEANTA...
CITEȘTI
Iubire de la prima vedere_Vlad Munteanu F.f.
FanficATENTIE!!! Aceasta carte a fost scrisă acum mult timp așa că citiți pe riscul vostru...ENJOY!!! #greșeli.gramaticale #mie.lene.sa.corectez ACESTA ESTE UN PAMFLET SI TREBUIE TRATAT CA ATARE.Orice asemanare cu viata reala este pura coincidenta. Cla...