Heii este prima mea carte si sper din toata inima sa va placa orice neintelegere o lasati in comentarii ...am mari emotii ~Lectura placuta~
Sa incepem cu inceputul... Ma numesc Jessica Miler si am 17 ani , stau in Miami si de cand a murit mama mea sunt sefa mafiei din Miami , California si Los Angeles deoarece sunt singura fiica a ei si daca ea...nu...mai e.. ,inca imi vine sa plang cand ma gandesc da au trecut mai bine de 3 luni de la incident si incerc sa fiu puternica, toata treaba ei sa zicem murdara si ilegala a picat pe spatele meu...mda..Tata s.a recasatorit acum o saptamana cu o femeie Patricia....e draguta..si tanara..bine nu spun ca tata e batran da femeia asta cred ca e cu 7 ani mai mica ca el....dar mna daca ei se iubesc eu nu am ce sa fac..oricum nu o va inlocui niciodata pe mama , singura pe langa prietena mea Ami care ma mai intelegea.
-Jess ! Hai repede jos trebuie sa vorbim , ma striga tata de jos
Ce mai vrea si omul asta ?! Nu se gandeste si el ca poate dormeam ?! Neah el stie ca nu o prea am cu somnu'
Cobor repede scarile giganticei mele case cu 2 etaje plus 2 nivele subterane si spre 'norocul' meu camera mea e fix la etajul 2. Cobor si ultima treapta si pasesc in living unde il zaresc pe tata alaturi de Patricia pe una dintre canapelele de piele alba, cand ma vad ambii schiteaza un mic zambet si imi fac semn cu capul sa iau loc , m.am asezat si am asteptat ca unul din ei sa inceapa
-Jess , spune Pati , eu si cu tatal tau vrem sa.ti spunem ca ...sunt insarcinata !am inghitit in sec , adica nu ca nu vreau un frate sau o sora dar nu ma asteptam....asa de repede...in fine i.am felicitat si i.am intrebat daca mai au ceva de zis
-Pai ar mai fi ceva...acesta fu tata, parintii Patriciei stau in Londra iar ei vor nepotelul aproape de ei si...trebuie sa ne mutam..In Londra..nu.ti fa griji in legatura cu scoala...deja te.am inscris la una , la cea mai buna de fapt si am si cumparat o casa foarte frumoasa.
Cum a putut sa faca asta ?! Mai intai copilul, pe care nu ma intelegeti gresit o sa.l iubesc dar tot mi se pare gresit, iar acum mutarea ! Toate amintirele cu mama , toate serile petrecute pe acoperis tot tot se duce pe apa sambetei ! Ce.o sa.i spun lui Ami ? Este cea mai buna prietena a mea si singura..nu ma credeti vreo antisociala doar ca imi e suficienta una si buna decat mai multe si proaste...mda, acum sa revenim Cum o sa.i spun lui Ami?!?!?!
-Scumpo! Scumpo! Pati isi scutura mana prin fata mea si ma privea ca pe un pandicorn care papa vata de zahar
- D-da ? Intreb mai mult pentru mine , dar m.a auzit
- Jess, stiu ca e prea din timp si ca nu te asteptai Imi pare rau !
- E ok..spun cu jumatate de gura
- Acum urca sus si fa.ti bagajele pentru ca in 3 ore plecam !
Nici nu am mai stat pe ganduri am fugit pana sus ca o femela cangur pe care o alerga un mascul cangur in sezonul de imperechere , am ajuns sus si am inceput prin a.mi scoate valizele si a.mi pune toate hainele si pantofii si sa nu uita de accesori mi.am luat geanta visinie care se asorteaza cu tinuta o rochie din dantela alba si confortabila , perechea mea de converse albi si avand in vedere ca e inceput de toamna si mai e si seara si mai merg si in Londra unde am auzit ca e mult mai frig decat aici mi.am luat si o geaca de blugi si o caciula de sezon visinie ( tinuta la media)
CITEȘTI
*Hard love but Sweet love*❤H.S❤
FanfictionEA -este o fata cu un cap plin de intrebari, ii sta mintea mereu la diferite lucruri ,stie sa se faca placuta, ascultatoare , si mai rar rea mai pe scurt un inger ASTA PARE dar defapt ea este poate chiar opusul... El -bad boy al scolii , intimidant...