Arkadaşlar,şu sanal gerçeklik gözlükleri çıktığında aklıma gerçek hayatta o hareketi yapmadan sanal dünya da yapabilir miyiz ? Sorusu gelmişti. Bende bunu hikayeye dökeceğim.
Alarm çalıyordu. Hemen kalktım çünkü bugün büyük gündü sonunda themspher satışa sunulacaktı. Yatağımda yatarken sanal alemde istediğimi yapabilecektim!!
Yüzümü yıkarken annem biraz yüksek sesle "Deniz kalk hadi bugün senin uğrunda neredeyse deli olduğun alet çıkacak."
Gülerek "Kalktım anneee" dedim.
Mutfağa girince annemin hazırladığı kahvaltıyı gördüm sanki bugün ekstra bişeyler daha yapmıştı. Şöyle masayı bir süzdüm ve işte. Annem en sevdiğim şeyi yapmıştı.KREPMasaya oturdum ve afiyetle kahvaltı ettim. Ha bu arada neden krebin benim için bu kadar önemli olduğunu anlatayım. Aslında biraz üzücü bir hikaye. Ben küçükken -9,10 yaşlarındayken- dedem bizle yaşıyordu. Dedem bana her salı sabahı kahvaltıda krep yapardı. Ee insan aşçı olunca.
Giyindikten sonra hızla evden çıktım ve bisikletimi bahçeden çıkardım. Son sürat mağazaya gidiyordum. Ne mağazası derseniz tabii ki de Temspher'in satıldığı mağazaya!!
Temspher'i ve oyunu almış odamda oturuyordum. Annem kardeşim Naz'ı okula götürmeye gitmişti bende geri gelmesini bekliyordum. Diiinggg dooonggg!! Zil çalmıştı koşarak açtım ve annem içeri geldi. Anne ben Temspher'e ba-
"Daha ne duruyorsun o kadar bekledin hadi çabuk" dedi annem.
Gülümseyerek odama girdim. Oyunu Temspher'e taktım ve yatağıma uzandım. Kaskı kafama taktım ve kırmızı düğmeye bastım. Gerçek dünyanın görüntüsü kayboluyordu. Birden karşıma karakter oluşturma menüsü geldi. Hemen karakterimin cinsiyetini ve saç stilini seçtim ve DEVAM butonuna tıkladım...Biliyorum biraz kısa oldu ama bölümler hızlı gelicektir. Bu ara da vote ve yorum atarsanız sevinirim bidahaki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal
FantasySanal gerçeklik gözlüklerinden sonra insanı komple sanal dünyaya bağlayan Themspher adlı kask ve bir fantezi oyunu çıkar. Bizim karakterimiz de bu kaskı alıp oyuna başlayan 10000'lerce kişiden biridir.