Moje máma a fyzikář

69 3 0
                                    

Když už to bylo venku, tak jsme na nic nečekali a drželi jsem se za ruce, pusinkovali se. Před třídou na chodbě ona měla mlu mikinu bylo to tak fajn a Ondra? Snaží se mě naštvat, ale od ty doby což je od včera co mám Týnu tak jsem čím dál tím šťastnější a je mi úplně jedno, jestli se to někomu nelíbí.

Po škole jsme zašli k nám a jelikož máma byla v práci až do noci, tak jsme měli pro sebe na cely den prázdný dům. Takže jako první jsme si zašli do KFC a pak k nám jelikož moje matinka nevaří.

Když jsme byli u nás tak jsme si jen tak lehli do postele a líbali se a mazlili asi až do půl desáté, Týna říkala že doma má být do čtvrt na jedenáct doma a moje máma přijíždí v pul jedenáctý takže jsme měli pořád hodně času. Pak jsme se koukali po Facebooku na mém Macbooku a pili džus. Pak jsme zavřeli Macbook, odložili džus a začali se vášnivě líbat a na jednou jsem slyšela jak jde někdo po schodech a říkám "Sakra máma! Schovej se pod peřinu! Kdyby nás tu spolu našla asi by mě zabila!" Šla do koupelny dát si sprchu, to byla tak chvíle vyprovodit tu moji princeznu domů.

Vyprovodila jsem ji dali si posledních pár pus, a rozešli jsme se každá domů. Když jsem dorazila domů, šla jsem si do lednice pro džus já je úplně miluju! A když ho tak v ty kuchyni piju slyším něco ze shora.
"Plácni mě, ooh.. Ještě plácni mě, ty si tak uzasnej!"
"Pojď mi ho vykourit lásko! Ať ho můžeš připravit na tvoji kundičku! Ah.. Ooh..to je nádhera!"

Tak jsem si řekla to z ni jak hlas mého fyzikáře doprdele!
Když jsem otevřela dveře od ložnice tak mu ho zrovna kouřila a on jí lízal to mezi nohama. Bylo to tak nechutný!
"Děláte si ze mě prdel?"
"Počkej, mi ti to vysvětlíme!"
"To můžete vyprávět mojí třídní!"
Praskla jsem dverma vzala vak a šla jsem si koupit cigarety, já nekouřím jen někdy, když mě někdo nebo něco naštve nebo mám depku. Dala jsem si 5 cigaret a pak jsem přišla domů.

Stali tam v kuchyni oba v županu a upijeli kafe.

"Ale, ale rodina idylka?!"
"Smrdí z tebe cigarety!"
"Pořád lepší než spat se svým fyzikářem!"
"My ti to vysvětlíme jak se to stalo a všechno co chceš vědět!"
"Nemazte mi med okolo huby aspoň vy buďte trochu chlap!"

----------------------------------------------------------------
Děkuji za komentář, nebo hlas. Voki❤

Proč? Jak? On? Ona? Co? Kde žijí příběhy. Začni objevovat