5. fejezet

6.5K 291 32
                                    

Reggel, mikor felkeltem, kinyitottam az ablakot és a friss szellő átjárta az egész szobámat. Leültem az ablakpárkányra és becsuktam a szemem. Ellazultam a madarak csicsergésétől, de egy pittyegés szakított meg. Robin volt.

Robin: Szia, milyen London?

Én: Robin, még csak egy napja vagyok itt, még kint sem voltam.

Robin: Oké, de csinálj sok képet!

Én: Rendben :D

Majd lezároltam a mobilom és elindultam a konyhába ahol csináltam egy tejes kávét és leültem az egyik székre. Elővettem a mobilom és megnéztem az instámat és visszaírtam pár barátomnak.

- Jó reggelt!- ült le mellém egy szőke srác. Nem hazudok, tudtam, hogy ki ő.

- Szia!- mosolyogtam rá.

- Niall- nyújtotta a kezét. Wow, úgy látszik, csak Harry nem tud bemutatkozni.

- Hanna!- fogtam vele kezet- mi járatban Gemmánál?

- Harry-hez jöttem, de kiderült, hogy a barátnőjével van- húzta el a száját.

- Van ez így- húztam fél mosolyra a számat- egyébként hova mentetek volna?- ittam bele a kávémba.

- Golfozni- mondta. Nekem meg felcsillant a szemem.

- Nem lehet, hogy... hogy én...- motyogtam. Ezen Niall elnevette magát.

- Jönni akarsz golfozni?- kérdezte, én meg vadul el kezdtem bólogatni- oké, akkor készülődj el én itt megvárlak.

Nekem csak ennyi kellett, rögtön felsprinteltem a szobámba és felvettem egy fehér toppot és egy fekete rövid gatyát és a hajamat lófarokba kötöttem. Felvettem a fekete nike-s cipőmet és már indultam is le a lépcsőn. Niall elismerően biccentett.

- Wow, tizenöt perc alatt kész vagy? Többet vártam volna- kuncogott.

- Oké, akkor legközelebb többet kell majd várnod!- nyújtottam ki rá a nyelvem.

- Arra kíváncsi leszek!- nevetett fel és átkarolt és így mentünk ki az ajtón. Elővettem a mobilom és gyorsan egy sms-t küldtem Gemmának.

Szia, elmentem Niallel golfozni. Este jövök.

Puszi. Hanna

Majd beültem Niall kocsijába és elindultunk golfozni. Amikor megérkeztünk, kiszálltunk a kocsiból és elindultunk a pályára. Niall elővett egy golfütőt és előtte a labdát, egyenesen a lyukba.

- Wow, te aztán tudsz golfozni- döbbentem el.

- Sokat gyakoroltam- húzta ki büszkén magát.

- Azért ne szállj el magadtól- nevettem el magam- akkor megyünk a következő lyukhoz?- néztem rá.

- Te nem akarsz ütni?

- Nem tudom hogy kell- pirultam el.

- Segítek- mondta- állj lövési pozícióba- utasított. Én úgy is tettem, majd Niall beállt mögém és ő is megfogta az ütőt- oké, akkor egy kis lendület és...- előttük a labdát, ami pont a lyukba ment.

- Bemeeeent!- visítottam.

- Így igaz, nagyon ügyes vagy- nevetett Niall.

- Hát itt vagytok!- hallottunk meg egy rekedtes hangot. Ki más is lehetett volna, mint Harry- Niall, a telefon azért van, hogy felvedd, ha hívlak!

- Bocs, nem hallottam- túrt bele a hajába.

- Mindegy is. Te mit keresel itt?- nézett rám. Éppen kinyitottam a számat, hogy válaszoljak, de Niall megelőzött.

- Elhívtam. Úgy volt, hogy te a barátnőddel leszel és, akkor elhívtam.

- Értem- biccentett.

- Ti nem vagytok szomjasak?- néztem rájuk kérdőn.

- Ihatunk, ha szeretnéd- biccentett Niall és elindultunk a büfébe. Mikor megérkeztünk, leültünk egy asztalhoz.

- Hanna, mit szeretnél inni?- kérdezte Harry.

- Egy szénsavas vizet, köszi- mosolyogtam rá. Harry biccentett és most Niall-re nézett.

- Egy szénsavmenteset- mondta. Harry bement, majd három vízzel tért vissza és a szénsavas vizet lerakta elém.

- Am, Harry...- kezdtem.

- Igen?- nézett rám.

- Én szénsavmenteset rendeltem- húztam el a számat.

- Mi van?- ráncolta össze a szemöldökét.

- Én szénsavmenteset rendeltem!- ismételtem el, de már hangosabban.

- Nem Hanna, tisztán emlékszem, hogy szénsavasat kértél- mondta.

- Nem Harry, én szénsavmenteset rendeltem- ismételtem meg. Niall halkan kuncogott mellettünk

- Niall, volnál szíves megmondani Hannanak, hogy szénsavasat kért?- kérdezte Harry már idegesen.

- Bocs haver, de én is úgy emlékszem, hogy szénsavmenteset kért- füllentett.

- Nem lehet igaz- sóhajtott egy mélyet Harry, majd bement a büfébe.

- Miért csesztél ki vele?- nézett rám kérdőn Niall.

- Mert haragszom rá- dőltem hátra.

- És miért?- nézett értetlenül.

- Mert azt hitte, hogy én is olyan lány vagyok, mint a többi, aki egy szóra lefekszik vele. Na, de arra várhat!- mutattam be a középső ujjam, mire Niall elnevette magát.

- Itt van a szénsavmentes vized, remélem most nem gondolod meg magad- mondta Harry cinikusan.

- Mi az, hogy megint? Most sem gondoltam meg magam. Szénsavmenteset kértem, de te még ezt sem voltál képes megjegyezni.

- Hazudsz!- vágta rá.

- Tessék?- ráncoltam össze a szemöldököm.

- Tisztán emlékszem, hogy szénsavasat kértél- nézett mélyen a szemembe.

- Oké skacok én most megyek. Nem akarom, hogy veletek lássanak, amikor elkezdtek veszekedni,mert itt engem ismernek- állt fel Niall. Kösz szépen.

- Fuss csak. Kis manó- nyújtottam ki rá a nyelvem, mire ő felmutatta a középső ujját. Köszi Niall én is szeretlek. Miután Niall elment, Harry rám nézett.

- Szóval mi a bajod?

xxLove_Story_Reader_xx

You Kill Me Harry Styles✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora