Летен Романс

48 1 3
                                    

Казвам се Леа. На 16 съм. Живея в Лос Анджелис заедно със майка ми Елизабет, баща ми Джон и брат ми Итън. Всеки ден излизам с най добрата ми приятелка Анжела.
Ето че най после дойде и лятната ваканция. Очаквах я с нетърпение, защото с Анджи щяхме да ходим заедно на море. От три месеца започнахме да си купуваме бански, рокли, обувки и чанти. Но ето лятото дойде и след седмица щяхме да заминаваме. Много се вълнувахме.

Шест дни преди заминаването

Станах рано - в 7:30. Закусих палачинки с банан и шоколад. След това си взех душ и започнах да се обличам защото щях да ходя в мола с Анджи за да си вземем нови дрехи, обувки, шапки, чанти лакове и за да хапнем пица и сладолед. Бях готова половин час след като си взех душ защото ми отне доста време да накъдря дългата си кестенява коса, да реша какво да облека и как да се гримирам. Тръгнах бегом към къщата на Анджела защото вече закъснявах. Когато стигнах тя пиеше кафе и слушаше силна поп музика.
- Здрасти - поздравих я аз с усмивка
- Здравей! Пак закъсняваш Леа! - каза тя сочейки часовника си.
- Да, извинявай! - Казах аз.
- Да не се повтаря - каза тя, но след миг се засмя едновременно с мен защото знаеше че аз винаги за всичко закъснявам.
След това хванати под ръка двете се запътихме към мола.
Когато стигнахме веднага затичахме към любимият ни магазин. Вътре беше пълно едвам стигнахме. За щастие не бяха изкупени всички дрехи. След като напазарувахме отидохме на една пицария за да обядваме. С Анджи си взехме вегетарианска пица и ваниилов сладолед покрит с шоколад. Когато свършихме с обяда отидохме в нас за да се видим в новите си дрехи и за да гледаме филм. Стана 19 часа. Вече бяхме разгледали всичките си нови дрехи и филма беше свършил. Анжела си тръгна а аз отидох да вечерям със семейството си. След това си легнах мислейки си за заминаването.

След няколко дни

Неусетно минаха дните и ето че днес заминавам за морето заедно с Анджи. Багажа ми беше готов. Натоварих го в колата на баща ми. След петнадесет минути дойде и Анджела. Натовари и своя багаж в колата и се настани до мен на задната седалка. Баща ми ни закара до спирката където щяхме да чакаме автобуса с който ще пътуваме. Когато стигнахме автобуса чакаше само нас. Бързо се качихме и седнахме на местата си. Махнах на татко през прозореца и му написах съобщение че ще му се обадя когато стигнем. Той също ми помаха, а след секунда автобуса тръгна а аз и Анджела се настанихме удобно защото ни чакаше много дълъг път.
След около пет часа вече бяхме в града. Запътихме се към хотела. След половин часово търсене така и така не успяхме да намерим хотела. Тогава видяхме две много симпатични момчета и решихме да ги попитам къде е хотела.
- Здравейте сладури ще ни кажете ли къде се намира хотел Изгрев? - Казах аз с усмивка.
- Естествено прекрасни госпожици.-каза едно от момчетата.
Аз се усмихнах, а те ни поведоха към хотела. През цялото време стоях до онзи сладур който заговорих по рано. Всъщност се оказа че той е отседнал в хотела заедно с приятеля си защото те също са на почивка. Той се казва Джак а приятелят му Крис. Те са страшно готини. А и Анджела си допадна доста с Крис.
След около час стигнахме в хотела. Настанихме се в стаята. Започнахме да си оправяме багажа. Вече беше 20 часа. Докато се настаним стана 22:30. Обадих се на татко че сме стигнали, а след това си легнах защото бях много изморена. Все пак с Анджи не можахме да заспим и решихме да си говорим за момчета и колко са сладки и забавни.

След около две седмици

Е минаха две седмици и официално обявявам че си имам гадже. Да това е Джак. Станахме гаджета когато той ме заведе на един концерт на една любима моя група и там ми предложи. От както станахме гаджета той постоянно ме води на срещи, подарява ми цветя, бонбони и бижута. Толкова е мил и грижовен. Много го обичам. Тази вечер отново имаме среща. Ще ме води на първокласен ресторант. Затова ще ходя на разкрасителни процедури, на масаж и на фризьор. Време е да тръгвам.
Минаха четири часа и минах през всичко. Време е да се прибирам за да се оправям за срещата.
Направих си душ. Прическата ми беше готова затова започнах да се обличам. Сложих си червена рокля, черни токчет, черен колан, и червени обици. Ето че бях готова. След секунда се звънна на вратата. Това беше Джак. Той носеше огромен букет от червени рози. Подаде ми букета и ме целуна. Аз му благодарих, а той ме хвана за ръка и ме поведе към колата си. Когато стигнахме в ресторанта ни настаниха на маса която бе огряна от лунна светлина. Сервитьора дойде и ни остави менюто. Аз си поръчах калмари и сайдер, а Джак си взе раци и сайдер. Вечерта мина страхотно. Говорихме си и много се смяхме. След това той ме изпрати до стаята ми и точно преди да влезна в нея той каза:
- Имам подарък за теб.
Тогава аз се обърнах и видях в ръцете му една доста голяма кутия. Аз я взех и когато я отворих видях най прекрасното същество на земята. В кутията имаше малко пумеранче. То беше токова сладко и мило. Извадих го от кутията прегърнах го, а след това скочих и започнах да прегръщам и Джак. След това си казахме чао и си легнах с малкото си кученце.

Сбогом за винаги или пък не

Мина месец и почивката ни с Анджи свърши. Трябваше да се прибираме у дома но не можех да оставя Джак тук. След като му го казах той много се натъжи. Аз се чувствах ужасно че ще го оставя тук след всичко това което направи за мен.
Дойде деня на тръгването към вкъщи. Джак не дойде защото се чувстваше ужасно. Аз бях много тъжна но нямах избор. Но ето че точно когато щях да се кача на автобуса Джак изтича до мен целуна ме и ми каза:
- Идвам с теб.
Аз се усмихнах той качи багажа си и багажа на Кевин. Той също ще дойде с нас защото е гадже с Анджи.
Минаха няколко часа и вече си бях у дома. Представих Джак на семейството си. Те много го харесаха.
Бях много щастлива. От тук на татък щях да живея с прекрасното си семейство, с прекрасните си приятели и с прекрасното си гадже.

Летен Романс Where stories live. Discover now