Moje nejlepší kamarádka má zítra narozeniny. Rozhodla jsem se jí uspořádat tu nejlepší oslavu narozenin všech dob. Bude se konat ve vile na pláži. Švédské stoly s jednohubkami, šampaňské, víno a další alkohol. Důležitý je taky dort, ten je na zakázku a má to být jednorožec v životní velikosti. Trochu ( čtěte hodně ) přehnané, ale ona prostě miluje unicorny a kdybych objednala pouze hlavu, tak by to bylo morbidní.
Pozvala jsem od nás ze školy pár lidí. Samozřejmě naše kamarádky, kterých nebylo zrovna málo a nějaké ty kluky. Myslím, že to byli bratři Sakamaki a Mukami. Když jsem to oznámila kamarádkám, málem jsem umřela v jejich objetí a ohluchla z jejich pištení.
Den D
Oslava jako taková se povedla. Okolo deváté večer několik lidí odešlo, ale zábava pokračovala. A teď přichází... After-party !!!
Chvilku byla diskotéka a chvilku karaoke. A pak přišla dlouho očekávaná hra - zlatý hřeb večera.7 minut v ráji
Návod:
Rozdají se čísla, ty však nesmí nikdo jiný vidět. Pověřená osoba vylosuje dvě čísla ( je to rozdělené podle pohlaví :D ). Vybrané osoby jsou zavřeny do jedné místnosti na celých sedm minut. To, co se tam stane je jen na nich.V našem případě jsem tou pověřenou osobou já ( ten nejúžasnější člověk na světě XD) a tou místností je velmi prostorná šatna s oknem. ( Nedivte se tomu oknu v šatně, když můžu mít dort ve tvaru jednorožce v životní velikosti, tak proč bych nemohla mít okno v šatně :D. )
Zdůrazňuju, že je zvukotěsná a pro lepší atmosféru neosvětlená. Není tam však úplná tma jako v pytli díky tomu oknu.
Nechť hra započne
Jsem zpátky a nesu sebou nový retardovaný příběh. Jak už asi víte, budou tam postavy z Diabolik Lovers. Tentokrát to však nejsou upíři, protože jediné, co by dělali, je sání krve. Teď to budou "normální" středoškoláci. Předem se omlouvám, jestli správně nevystihnu osobnost každého z bratrů.
ČTEŠ
7 minut v ráji ( Diabolik Lovers x Reader )
FanfictionPo oslavě narozenin začala after-party. Zábava je v plném proudu. Jako další na programu nebude však flaška. Bude se totiž hrát hra s názvem „ 7 minut v ráji. " Uvidíme, jak se dokážou všichni vypořádat s touto hrou. Občas se budou vyskytovat vulgár...