"YÜZÜKLER"-5-

22.2K 708 18
                                    

Multimedya》 YÜZÜKLER
Bölüm müzigi 》 İEEM DERİCİ - " EVLENMENE BAK "

"Hımm"dedi savaş adamin verdigi yuzuge bakarken .
iki saatir yüzük seciyoruz aslinda savaş seciyor ben begendim ya da begenmedim diyorum . Ama begendigim bisi hala bulamadim . Bunun boyle gitmiyecegini anlayip nişan yüzüklerine baktim . Tam pes edip secimi savaşa birakacaktim ki bana beni al dercesine bakan yuzuklere gozlerim takildi . Hemen bakislarimi elindeki birkac yüzügü savaşa gosteren ve savaşa cevirdim . Konusmalarini dinlemeye tenezul bile etmedigim icin konusmalarini bolup "pardon su en bastaki yüzüge bakabilir miyim?" Dedim ben geldigimden beri ilk defa yuzuklere dogru duzgun baktigim icin ikisininde yüzü bana dondu adam hemen dedigim yuzugu cikarip bana verdi . Gercekten guzeldi gumus rengindeydi . Altin degildi bu hosuma gitmisti . Altin rengini pek sevmem . Ustunde zikzaklar vardi benimkinde zikzaklar pirlantaliyken savaşinki tabiki sadeydi . Savaşa baktigimda o da kendi yuzugunu almiş bakiodu . Sadeligi savşin hosuna gitmis gibiydi . Hosuma gitmese bile ben begenmistim yani o begenmesede alacam .
Savaş bakislarini bana cevirip " begendin mi ?" Dedi .
Basimi asagi yukari sallayarak cevap verdim . "Aliyoruz o zmn " diyip adama dondu . Yüzükleri aldiktan sonra arbaya dogru yol aldik . Aslinda söz ,ya da nisan gibi birsey olmayacakti . Sadece savaş bunun da alinmasi gerektigini soyledi ve mafya'nin karisinin hicbirseyden mahrum kalmiyacagini da ekledi ben ona o zmn nie kina ya da nisan yapmiyoruz diyince onlari karistirma kizim zmn kaybi diyip konu kapatti . Ve sonuc olarak yüzükleri aldi . Arabaya bindigimizde savaş "yagmur "dedi . Ona dondugumde cebinden birsey cikariyor gibiydi . "Efendim "dedim bende hemen cebinden adamin verdigi kutuyu cikardi ve kapagini acti . Benim olan yüzügü cikarip parmagima takmak icin elimi tutu ve tam parmagimin onunde durup . " seni hep sevecegim ." Dedi sonra tam gözlerimin icine bakip dudaklarini konusmak icin tekrar arladi.

" Bir çiçeg'in güneşe ve suya ihtiyacı vardır. Ne zaman güneş ve su onu terk ederse çiçek günden güne solar . Su'ya ve güneşe olan sevgisi ihtiyacı hiç bitmez ama o olmayınca ölür. Nasıl ki çiçegin güneşe su'ya ihtiyacı var benim de sana ihtiyacım var yagmur " dedi

Söyledikleri bittiginde duduklarina yapistim . O da hemen bana karsilik vermeye basladi .
Arabada oldugumuz icin kisa sürmüstü . Savaş yüzügü parmagima gecirdikten sonra iki koltugun arasindaki o kücük yerin kapagini açip icinde kucük bir yüzük kutusu daha aldi. Kutuyu umursamaz bir tavirla acip icindeki yüzügü parmagima takti . Tektaş yüzügü daha sonra incelemeyi kafama not ettim . Savaş kendi yüzügünu de takti tabi yuzugu takana kadar homurdanip durdu . Zaten bu konuda baya tartismistik . Savas takmiycam demisti bense bende takmam diyince sen takacaksin sahibin oldugunu bilsinler dedi. Tabi bende mal gibi sende o yuzden takicaksin diyince ne o kiskaniyo musun diye lafi degistirmisti ama sonunda takmisti . Kendinkini de taktiktan sonra kutulari benim kucagima atti. "Öküz " dedigimde gülüp bana bir bakis atip tekrar bakislarini yola cevirdi.

 MAFYANIN KADINIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin