I nie uwierzycie kogo tam widziałam!
Stałam wmurowana w podłogę razem z dziewczynami, ten idiota zna mojego brata???!!! CO!!?? To jakieś żarty!
-O hej siostra!- powiedział Aron
-Taa... cześć
-Poznaj mojego kumpla Nicka, Nicka Black'a!.-prawie wykrzyczał
-Już go znam, długa historia. A ty poznaj moje dwie loszki Ide i Nicole.
-Hej dziewczyny- mówiąc to, Aron spoglądał na dziewczyny od góry do dołu. Chyba zauważył że się z niego śmiejemy bo podrapał się po karku.-No to co dołączycie do nas?-zapytał
-Nie dzięki.- powiedziałyśmy we trzy chórem i zaczęłyśmy się śmiać. Zaprowadziłam dziewczyny do pokoju i odpaliłam laptopa.
-No to co oglądamy?-zapytała się Nicola
-Może komedie?-Zapytałam się a dziewczyny kiwnęły głowami na tak.
Oglądałyśmy tą samą komedie ze trzy razy, takie były śmiechy że lolz. Była jakaś 2:34 kiedy zapadłyśmy w sen.
*RANEK*
Kukuryku...kukuryku...
-Aaaaghh-zaczęłam jęczeć i przy tym dziewczyny się obudziły.
-Która godzina?- pyta zaspana Nicola
-Siódma- mówię zaspana.
-O boże!!!-krzyczy Ida- Co tak wcześnie?
-Dobra laski, trzeba wstać. Pożyczę wam ciuchy.-wstałam a dziewczyny razem ze mną. Zrobiłyśmy poranną rutynę i podeszłyśmy do szafy i po 30 minutach byłyśmy gotowe. Ida ubrała się w biały przewiewny crop top, czarny sweterek, jeansy z wysokim stanem i czarne conversy. Włosy zostawiła rozpuszczone.
Nicola jest bardziej grzeczniejsza i postanowiła założyć mój ulubiony różowy crop top i białe spodnie a do tego zwykłe białe superstary. Włosy związała w niechlujnego koka.
Natomiast ja ubrałam biały koronkowy crop top, do tego przedarte jeansy i białe trampki.Włosy zostawiłam rozpuszczone.
CZYTASZ
Bad Girl
Teen FictionCześć jestem Maggie, wolę Meg! Mam prawie 18 lat, jestem wysoką blondynką (174cm). Lubie wyścigi, oczywiście nielegalne w Londynie byłam królową wyścigów i należałam do gangu "BadBoy" (męska nazwa ale byłam tam bossem, może dlatego że byłam najlepsz...