Vysvětlení a Hádka

71 2 1
                                    

"Hele já ti to teda vysvětlím abych byl ten pravej chlap!"
Všichni jsme si sedli ke stolu oni dva k sobě a chytli se za ruku.
"Žádný doteky!"
"Dobře tak já teda začnu jak se to stalo"
"No.. Tak začnete nemám na vás celý večer!"
"Takže ze školy jsem volal tady tvé matce, že se něco stalo ve škole, a to byla příležitost se sejít. Okolo páté hodiny jsme šlu do kavárny a rozebírat tak ten tvůj průser ve škole s Kristýnou. Po kafi jsme sedli do auta a já ji odvezl, když poté zjistila, že nejsi doma zavolala mi, jestli bych ještě nemohl přijít, že mi něco zapomněla říct. Přijel jsem a ve dveřích už čekala tvoje máma po další kávě jsme se na sebe vrhli a pak si přišla ty a vyrušila nás."

"No.. Jako pěkná historka, já jdu teď spát promluvíme si možná zítra ve škole ok?"

"Ok"

Šla jsem do pokoje odhodila jsem vak a šla spát, ani Kristýně jsem neodepsala. Už bylo ráno a já jsem projela všechny sociální sítě, asi 10 zpráv od Kristýny typu "co se stalo? Děje se něco? Udělala jsem něco?". Do školy jsem si oblíkla zase černý leginy a bílý tričko. Z lednice jsem si vzala džus a popadla vak jako vždy a vyrazila do školy. Když jsem přišla do šatny čekala tam na mě Kristýna a jelikož jsem byla naštvaná kvůli matce a fyzikáři, řekla jsem ji ať mě nechá na pokoji. Hodně jsem ji tím zranila, ale já myslela na to jak se fyzikáři celý den vyhnout, měla jsem to štěstí, že jsme dnes neměli fyziku.

Když jsem šla do třídy opět tam byl Ondra s toho svoji pipinkou a strkali si jazyky do krku.
O:"Ale copak kde máš tu svoji holku?"
J:"Drž hubu jo? Buď tak laskavej!"
O:"Ale no tak kotě nebuď agresivní, to se podá!"
A zrovna šla Kristýna a já ji chytla za ruku a říkám:
J:"Tady je ahoj lásko"
K:"Ahoj" a dali jsme si velkou pusu pak jsme se chytli za ruku a odešli do třídy.

Jediný co mu zůstalo jen otevřena pusa. Já ho tak nenávidím. Pak jsme si šli každá sednout do lavice a když jsem zase cítila její dotek bylo mi líp. Zvonilo na první hodinu a do třídy vešel náš fyzikář. Hned jsem spustila musela jsem zaútočit.
J:"Můžete mi laskavě říct co tady děláte pokud já vím tak jsme měli mít matiku a ne fyziku!"
F:"Já jsem tu na supl vaše paní třídní vám zapomněla říct, že tu na první hodinu nebude! Takže jsem to musel vzít já a když se vám to Karolíno nelíbí tak tu nemusíte být!"
"Já tu taky nebudu! Já vás poslouchat nebudu aby jste to věděl!"
"Vypadni za dveře a vrať se až na konci hodiny! A nechci nic slyšet!"

Takže jsem odešla všichni na mě koukali jak z jara, když jsem na něj začala řvát. A co jim by se to líbilo kdyby viděla jak vaše máma kouří vašemu fyzikáři a on ji líže pekáč? Ne, nelíbilo.

Asi v půlce hodiny přišla naše třídní a ptala se mě co tu dělám, jelikož ona nebyla ve škole ani včera neví o mě a o Kristýně, včera bylo v pondělí a dnes je úterý. Takže otevřela dveře a zeptala se.
T:"Můžeš mi říct, proč je na chodbě?!"
F:"To je na dlouho!"
Třída:"Normálně se tu začali hádat jak malý děti!" a začali se smát všichni.

----------------------------------------------------------------
Děkuju za hlasy a komentáře.
Voki❤👏

Proč? Jak? On? Ona? Co? Kde žijí příběhy. Začni objevovat