Úvod

28 2 2
                                    

Ahoj. Jmenuji se Thalia, ale všichni mi říkají 'žiletko'. Bydlím v České republice, nejhorší stát na světě. Než jsem se narodila moje matka si myslela, že se budeme stěhovat do Anglie za matky sestrou. To je důvod proč nemám české jméno. Nakonec se stěhování nekonalo, ale proč? To nevím, moje máma o tom nikdy nechtěla mluvit. Táta od nás utekl, když mi byli 2 roky a už se nikdy nevrátil. Občas mi napíše email, ale ještě nikdy jsem mu neodpověděla. On dělá jak nejvíc chápe proč neodpovídám, že utekl, že tu pro mě nikdy nebyl a všechny ostatní různý kecy. Já to prostě jenom čtu a nebo úplně ignoruji. Asi jsem zapomněla říci svůj věk. Takže. Je mi 15 let. Mohla bych napsat i něco o sobě. Mezi moje koníčky patří: Muzika, kreslení, zpívání, čtení, fotografování. Nejsem zrovna pozitivní člověk. Co se týče hudby. Poslouchám všechno co se mi líbí. Mezi mé oblíbené zpěváky patří Justin Bieber, Harvey Cantwell. Potom Leondre Devries a Charlie Lenehan, nebo-li Bars and Melody. Co se týče skupin. Bring Me The Horizon. To jsou největší zlatíčka.Co se týče školy?Hmm. Nastoupila jsem do prváku na střední školu cestovního ruchu. A nejsem moc oblíbená. Prostě jenom sedím, učím se, plním to co říká učitel a to je vše co asi tak ve škole dělám. Teď se vrátím ještě k tomu proč mi všichni (až na mojí mámu se sestrou) říkají 'žiletko'. Už od první třídy mě všichni šikanují. V posledním ročníku základní školy jsem domů chodila s modřinami po celém těle. Moji mámu nikdy nezajímalo a nezajímá odkud je beru a moje starší sestra má v hlavě jenom kluky. Začala jsem se řezat na začátku 9. třídy. Teď v prváku je to všechno ještě horší, ale co se dá dělat. Snažím se přežít. I když nejsem pozitivní člověk vím, že z nějakého důvodu na tomto světě jsem a tak to chci ještě chvíli vydržet. Víte proč mě všichni šikanují? Už od první třídy jsem byla nejchytřejší ze třídy a všem to vadilo, poslouchám jinou hudbu než většina ostatních a ode všech se něčím liším. Všichni co znám se bojí říct pravdu do očí, říct co si myslí.Takovéhle věci já neřeším a prostě to hned řeknu. A nejspíš to je ten problém. Je mnohem víc důvodů proč mě šikanují, ale ty nechme plavat. Mám problémy s mámou a má sestra si mě nevšímá. Nemám jedinou kamarádku a nemám se komu svěřit. Myslím, že pro začátek to ode mě stačí. ( Poznámka 'spisovatelky' : Doufám, že se vám příběh bude líbit. A taky doufám, že v něm nebude moc chyb. Ještě bych asi měla říct, že tento příběh je vymyšlený. A na závěr budu vděčná, když tento příběh pošlete dál, podělíte se s ním s někým, koho by tento příběh mohl zajímat. Byla bych vám za to nejvíce vděčná. S pozdravem *Sněhulák*.)

We will break the distance // CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat