Üç Gölge Köyü 8

1.9K 57 8
                                    

     Bütün bu konusmalar olurken hocanin bizi alt katta dinlediğini gördüm. Hic ses cikarmamis arramizdaki konuşmaları dinlemisti. Daha sonra ablasini odaya cagirip azarlamisti. Kapi dinlemek adetim değildir ama kulagimi kapıya dayadim. Durumumun çok kötü oldugundan bahsediyordu ben bunlari dinlerken iyice ağlamaya baslamistim ve son olatak dedigi beni hepten yaralamisti. Annem ve babamin hastaneye kaldırıldığı,ruh sagliklarrinin ve fiziksel sagliklarinin iyi olmadığını soylemisti...Bunu duyar duymaz iceri girdim. Hocam ailemi gormem gerek dedim. Gitmemen senin için daha iyi dediler ama dinlemedim. Onlar o durumdayken burda duramazdim. Olmeden anne ve babami görmek istedim...
     Şehire indigimde dayimlarla karsilastim...Dayım babamin durumunun ağır olduğunu,annemin ise daha iyi durumda olduğunu söyledi. En azindan bu beni bir nebze mutlu etmisti. Ikisini birden kaybetmek bana cok agir gelecekti. Hastane odasina girdigimde babami gördüğüm ani unutamiyorum. ..Beni gördüğünde utandi ve sirtini dönmeye calisti ama elleri yatağa bagliydi. Vücudu erimis,bitmisti. Cok kilo vermis yüzü çökmüştü...Neden boyle bir sey yaptiniz baba dedim? Yapmadık,her seyi ben yaptim...Hirsim icin yaptim dedi. Neden peki? Dedim. Yillardirr bana kalmasi gereken hiç bir seyi Deden bana bırakmadı. Hepsini amcanlar ve halanlar yedi. ..Ben de onlar kadar zengin olmaliydim,deden hakettigini gördü deyip,odada bagirmaya bana kufurler savurmaya baslamisti. Daha fazla duramadim yaninda,ve bu babami son gorusumdu.
     Aradan 2 gün gectikten sonra kaybetmistik...Annemi görme fırsatım olmamıştı ama annem sonradan dayimlarin yanina geçmişti.  Ben mümkün oldugunca uzak durmaya calisiyordum. Kendi problemlerimi asinca annemi de iyilestirecektim elbette ama su an icin annem bana yük olacakti. Bababin cenazesinde son görevimi yaptim,annemi ziyaret ettim ve köye geri döndüm. Artık kaybedecek cok da bir seyim kalmamisti. Hocayla birlikte Sah Hocanin yolunu tuttuk. Babamin vefatını bildigini ve artık daha dikkatli olmam gerektigini. Aile erkeklerrinden dedemden sonra babamin da öldüğünü ve sıranın bana gelmiş olabileceğini soyledi. Artik isler cok daha tehlikeliydi...
     Babamin ölümü pek cok sirri da beraberinde götürmüştü...Dedem neden ve nasil ölmüştü? Dedemin evindeki mucevherler kimindi? Bunlar hep merak konusu olarak kalacakti. Hocanin evine döndüğümuzde kapıyı Fesna açmıştı...Ete bürünmüş bu cinni kizla bir arada olmak artik beni cok geriyordu.
     Serin bir geceydi ve yakacak odun kalmamisti. Hoca ormana gidip 1-2 odun toplayacagini soylemisti. Dilerseniz ben alayim hocam dedim ama kendisi almak istedigini soyledi. Ben de ısrar etmedim. Hoca caliskan bir insandı. Evde Fesna ve ben kalmistik...
     Ben Fesnayla göz temasi kurmamaya calisiyordum. ..O kapinin onunde duruyordu,o sırada büyük bir gürültü koptu. Evin icinde babamin sesini duyuyordum...Bu babamin sesiydi ama arapca bir seyler okuyordu. O bu kelimeleri soyledikce ben canimin acisindan kivraniyordum. Fesna hizla yanima gelip elleriyle kulagimi tikadi. Ilk kez temas etmistik birbirimize o an...Cok kuvvetli ve soguktu. Babamin sesi her dakika artıyor,ve sesin artisiyla Fesna daha kuvvetli kulagimi sıkıyordu. 
     Hocam eve girmiş,beni Fesnadan kurtarmisti...Hoca bir seyler okuyup Fesna'yi evden def etti ve olduğu yere yığıldı. Neler oluyor hocam diye yanina gittim. Zor zahmet ayaga kaldirdim,hoca cok zor konusuyordu. Fesna...Fesnayi aldilar benden dedi...Fesnaya noldu hocam dedim. Onu yanlarina aldilar evlat...Bu kapinin önünde bizi bekliyorlar...Sabaha kadar pencerelerrin kenarina dahi gitme. Bu eve giremezler ama onlardan gizlenmeliyiz dedi.
     Hoca sabaha kadar dualar okumustu,ben de onu izlemistim...Birlikte sohbet dahi etmemistik...Hoca odunlari bahcede unutmustu ve hava ciddi anlamda soguktu. Zor bir gece geçiyordu...Zaman zaman pencerelerden babamin sesini duyuyor,kahkahalari yanimda hissediyordum. Dikkatim dagildigi anlarda hoca duasini sesli okuyor ve bana gerekli mesaji veriyordu. Dikkatimi onlara verrmemeliydim.Bu olaylar az çok insan psikolojisini anlama konusunda beni egitmisti.

Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin