Hoi ik ben Romaissa Garses. En Ik ben 14 jaar. Ik word gepest omdat ik een donker huidskleur heb! Dan de andere leerlingen uit mijn klas. Romaissa moet zo weer naar school toe. Ze heeft er helemaal geen zin in! Chanel belt bij romaissa aan. Romaissa doet de deur open en smijt de deur dicht! Chanel belt nog eens aan. Romaissa zit te huilen op de bank. Chanel kwam naar binnen en trooste Romaissa. Kom naar school we komen bijna telaat! Romaissa pakt de fiets en stapt erop. Chanel word ook soms gepest want de vader heeft een benzinestation overvallen. En iedereen weet het Chanel word er heel erg verdrietig om! Ze kwamen aan op school. Romaissa hoort steeds snicker snicker snicker! Toen ging de bel Romaissa had engels. Toen ze nog niet eens een stap in het lokaal zette. Hoort ze dat Anne over haar praat. Romaissa komt de klas in stormen en schreeuwt wat praat je over mij! Kanker hoer wollah die klappen ga je verwachten na schooltijd! Anne was gelijk bang en wist niet wat ze moest gaan doen. Ze wou gaan ziekmelden maar dat kan niet! Want ik sta 79 uur absent. En als ik ga heb ik gezeik met de teamleider! Rachid komt ook na schooltijd vechten. Hij gaat Romaissa helpen want hij is op haar. Maar dat weet romaissa geen eens. De les is afgelopen na één uur. Romaissa Rachid en Chanel staan te wachten bij het speeltuintje. Anne komt aan met Saskia bij het speeltuintje. Rachid valt Anne aan WAT ZEG JIJ OVER HAAR? Hij geeft haar een klap op haar neus. Sandra raapt Anne van de grond af. En zegt ga naar huis jij ik kom met je mee!Laat deze mongolen maar hier staan. Romaissa is buiten aan het zitten met Rachid. Rachid zegt dat hij houd van Romaissa. Romaissa wist niet wat ze moest zeggen. Rachid vroeg haar verkering. ''Romaissa zei'' jaaa antwoord ze. Rachid geeft een kus op haar wang. En houd haar hand vast. Romaissa word gebelt door een onbekend persoon. Ze nam op en zei wie de kanker ben jij dat je mij anoniem belt? Met een heel zware stem antwoordde die gene je KANKER HOERE MOEDER! En de onbekende persoon hing op.
Wordt Vervolgd...
YOU ARE READING
SchoolProblemen
Teen FictionHet boek gaat over een donkere meisje die op de middel bare school word gepest. Vanwege haar huidskleur. Dit boek heeft wel groffe woordjes.