DDÖB-1

2 0 0
                                    

"BÜYÜMEK"

Bir kelime, 7 harf, ve milyonlarca gencin hayatı. Yoldan geçen 10 kişiye sorsak 8'i büyümek istemediğini söyler. O 8 kişi, hergece yatmadan önce yaşadıklarını çocukluğundaki yaşadıklarıyla karşılaştırıp bir noktaya odaklanır. O nokta kişisel bir sinemadır.Eski anılar, hatıralar geçer o an. Beynin o kadar hızlı bulur ki o anıları, başka bir zaman olsa 'ben bunumu yaşadım ya' diyeceğin anılar. Bazısının annesinin ona aldığı oyuncağı gördüğündeki sevinci, bazısının lunapark anıları gelir aklına. Benim o masumluğum geliyor gözümün önüne. Salak demeye bile çekinen nesil, şimdilerde babalarına bile küfreder olmuş. Yaptığımız bir yanlış hareket sonrası annemizin "olsun o daha çocuk" dediği en iyi savunma silahımız alınıyor elimizden. Şimdi ise " çocuk değilsin artık" gibi kelimeler çarpıyor bedenimize. Biliyorum anne. Çocuk değilim artık. Artık o kadar masum değilim. Facebook'daki herkesin aşk acılarıyla, 15 yaşında ama 30 yaşındaki biri kadar tecrübe yaşamış insanların acı cümleleriyle büyüyen bir nesiliz artık. Herkes birbirine bakarak büyüyor, düşüncelerine özeniyor. Önüne gelen şair oluyor önüne gelen psikopat. Özenti bir gençlik yetişiyor kimse farkında değil. Geçen instagramda geziniyorum. En az 10 kişi aynı pozu vermiş şekilde fotoğraf atıyor. Adları farklı olmasa aynı kişi dicem. Evrim diye fotograf atıyorlar. Bakıyorum bi küçüklüğüne, birde şimdiki haline. Keşke öyle kalsaymışsın diyip geçiyorum.

Gelelim o iki kişiye. Hepiniz o iki kişiden biri olmak istiyorsunuz dimi? Ama sadece istersiniz. Çünkü onlar sizin aksinize yaşamayı en iyi şekilde bilen ve beceren kişilerdir.

Buraya düşüncelerimi bırakıp gidiyorum. Belki üç beş Allah'ın kulu bana hak verir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Damla Damla Ölen Bulut ☁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin