Rande 2\2

84 7 17
                                    

Večeře byla úžasná. Luke mě vzal do mé oblíbené Italské restaurace. Podle toho co jsem zjistila když jsem si odskočila , tak jsem díky šéf kuchaři kterého tady znám už od toho co jsem tady byla poprvé a hodně jsme se spřátelily, že Luke nám tady zamluvil stůl a domluvil se aby jsme ho měly někde v salonku osamotě. Domluvil se aby nám donesly nejdražší vína a k tomu romantickou večeři.

Když jsem se vrátila už tam čekal dezert. Zeptala jsem se jak se jmenuje protože to bylo strašně dobré. Byla to buchta nebo koláč posypaný cukrem a na něm šlehačka.

"Jmenuje se Orgasmus" trochu jsem se zakuckala tak jsem se rychle napila.

"Luku?" usmál se na mě.

"Jako vážně?" udělal nevědomí výraz.

"Copak? Nechutná ti?" musela jsem se uchechtnout nad jeho hereckým výkonem.

"Je to výborné jen mě to překvapilo. Už se těším co bude hřebem večera" dala jsem si zase kousek do úst.

"Druhý Ogasmus" zase mi zaskočilo.

"Vždycky se mi zdálo že umíš dobře polikat ,ale u tohohle Orgasmu ti zaskočilo už dvakrát" plně se rozesmál.

"Ty.. jseš blbeček"odsunula jsem dezert a raději to už nejedla.

"Můžeme jít ?" podíval se na mě.

"Jistě. Kdybych věděla že jdeme sem oblékla bych se trošku jinak" podívala jsem se na své oblečení.

"Ve všem vypadáš krásně. Nemusíš mít šaty" dal mi pusu.

"A kam jdeme teď? Už je skoro tma" ukázal mi rukou ke svému autu.

"Někam tě vezmu, ale musíš být ticho než tam dojedeme jinak nedostaneš dáreček "trochu jsem se zamračila ,ale stejně si nastoupila.

----------------------------------------------------

Jely jsme asi 20 minut a zastavily před nedalekým lesem.

"Už můžeš mluvit" otevřel mi dveře.

"Nechceš mě tady zabít kvůli Harrymu , že ne" šťouchla jsem ho prstem.

"Neboj princezno" vzal mě za ruku a táhl do lesa.

Byla tam vyšlapaná pěšinka takže se šlo docela dobře. Teď jsem byla ráda že nemám podpatky a šaty.

...........

"Už tam budeme? I když ani nevím kam jdeme?" Luke se najednou zastavil.

Už byla tma a zrovna dobře jsem neviděla.

"Baff!!" otočil se na mě a já začala ječet.

"Ty jseš takový debil Lukasi !!!" praštila jsem ho po hlavě.

"Promiň, pojď už jsme tu" chtěl mě vzít za ruku ale já uhnula a šla dopředu.

Po asi pěti krocích jsem se zatavila. Byla tam louka a uprostřed ní byl velký zlomený kmen. Šla jsem k němu. Bylo to tady jako z pohádky, už jen chyběl krásný potůček protékající okolo, ale ten tady nebyl.

"Líbí?" uslyšela jsem za sebou Luka.

"Je to tu jako z pohádky. Ta obloha k tomu to prostředí. Jak jsi to tu našel?"sedla jsem si na zem a opřela se o kmen.

Luke si sedl vedle mě a vzal mou ruku.

"Když jsme se poprvé v L.A  pohádaly . Naštvalo mě to tak jsem jel a jel až mi došel benzín a to přímo u tohohle lesa. Vyšel jsem ven a šel do lesa jestli nenajdu cestu do nějaké vesnice nabo menšího města. Až jsem dorazil tady. Bylo to tady takové neposkrvrněné. Nedotknuté člověka. Byl jsem tu až do stmívání. Potom jsem zavolal klukům a šel zpět k autu. Druhý den jem se tady vrátila trošku tady skosil trávu protože tu byla vážně vysoká. Chodíval jsem se tady o to trošku starat. Když jsem se podíval na ten kmen něco jsem s ním chtěl udělat. Dalo mi to čas a napadlo mě tě tady potom vzít" upřímně se na mě usmál.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat