Ben kendimi bildim bileli babam yoktu hiç baba sevgisi görmedim çünkü onu küçük yaşta kaybetmiştim babasızlık zordu ama annem ve ablam pekde bana özlettirmiyolardı babamın yerini tutuyolardı babam önemli bi iş adamıydı tüm mirası bize kalmıstı o miras la geçiniyoduk ve bize yetiyo hatta artıyordu bile ablam üniversite sona gidiyo bn ise lise sona geçtim ablamı cok seviyorum bana hep destek cıktı annemide cok seviyorum oda çok önemli birisi benim için . işte asıl hikayem şimdi başliyor...
**********
Her zaman ki gibi okula gitmek için erkenden kalktım Halime sultan kahvaltıyı hazırlamıştı bile. Ooooo Halime sultan yine döktürmüşsün dedim e Halime sultan ne desin saol dedi herşey sizin için dedi ve tebessüm attı içten bi şekil de . Ablamın odasına gittim ama ablam hâlâ daha uyuyordu,yatağının üstüne çıkıp zıplamaya başladım Yaprak Yaprak hadi kalkkkk ama hâlâ daha uyanmadı bnde bi bardak soğuk su alıp yavaş da olsa dökmeye başladım tabi soğuk suyu hissedince hemen yataktan fırladı eeee nedemişler suyun kaldırma gücü vardır 😁 beeeerrrk ne yaptığını sanıyosun sen diye bağırmasın mı eee bu bağrışmaları duyan annem de yatağından fırlamasın mı bi taşla iki kuş eee bnde o çığlıkla hemen merdivenlerden aşağı koşmaya başladım ablamda arkamdan geldi. Mutfağa inip masanın etrafında döndük döndük durduk en sonunda annem aramıza girip ikimizi de durdurmaya çalıştı tabiii beceremedi, olan anneme oldu annem ikimizede kızmasın mı hemen durduk tabi sonra kahvaltıya oturduk bn hemen yemeğimi yiyip kalktım çabucak hazirlanmaya başladim okula geç kalmak istemiyordum herneyse okula gittiğimde Mert Doğukan ve Burak beni kapının önünde bekliyolarmış saolsunlar kantinin giriş kısmında da o vardı : defne yi görünce hemen başka bir yere bakmak istedim istemsizce mert sordu: oğlum ne oldu ln birden kafanı çevirdin? Yok hic bisi yok ne olcakki dedim manasızca şu son 2 haftadır ona karşı bi tuhaf hissediyodum ama nedenini bilmiyordum çok tuhaftı ne yapcağimı bilmiyodum ama bu hisaettiklerimi de hickimseye soylemeye meillide deildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kararsız
RomanceAnlamadığı bir anda güzel bi kıza aşık oluyo uzun zaman sonra kıza açılıyo ama karşılık alamayınca birden kankası eceden saćma bir şekilde hoşlanmaya başladı ama defneyide unutamadı acaba kimi seçicek çok kararsız kaldı...