"Ahh" diye acı bir çığlık attım. Bıkmıştım bu adamdan. Şerefsiz bir de öz babam olacaktı. Elindeki kemeri bir kez daha sırtıma geçirdi. Artık acıyı hissetmiyordum tek istediğim şey bir an önce bayılıp şu şerefsizden kurtulmaktı.
" Demek sen dışarı kaçarsın öyle mi ? Bana bak küçük fahişe seni bir daha adım atmaya kalkış bu sefer bu kemer sırtında değil bacaklarında olur" demeye kalmadan tüm gücüyle kemeri bacağıma geçirdi ve gerisi karanlık.
Gördüğüm kabusla sırılsıklam uyandım. Kalkayım demeye kalmadan vücudumdaki ağır acıyla yatağa kendimi sabitledim. Başımı çarşafa çevirdiğimde kıpkırmızı olduğunu gördüm. Kırmızı olan tek şey çarşaf değil kuruyup kabuk olmuş kandan görünmeyen bacaklarımdı. Bu dehşet sahneye bakınca bi an bir daha bayılacağım zannettim ama alışmıştığımı hatırladım. Milim oynadıkça vücuduma ağrı saplanıyordu ama banyoya gitmem gerektiğini biliyordum. Çok acıyacağını ama daha kısa süreceğini bildiğim için aniden kalkıp odamın içindeki banyoya fırladım. Kendimi duşa kabinin içine attığımda acıyla bağırdım. Su değdikçe canım daha çok acıyordu. Birden hıçkırıklarla ağlamaya başladım ve yere doğru kaydım. Bıktım artık. Her şeyden yaşadığım bu hayattan. Keşke hiç olmasaydım. 17 yaşındaydım. Şuanda akranlarımla üniversite sınavı için stresli bi yaz geçirmem gerekirken nelerle uğraşıyordum. Bazen yaşamıma son vermeyi düşünüyorum ama yapamıyorum. Tam elim bileğime bastıracakken sanki annemin eli beni tutuyor gibi hissediyorum. O zaman aklım başıma geliyor nasıl bir annenin kızı olduğumu, kim olduğumu ve neler yapmam gerektiğini hatırlıyorum ve hayata tutunmaya çalışıyorum. Çalışıyorum çünkü yapmam gereken çok fazla şey var. Annemin bitiremediğini benim bitirmem lazım. Verdiğim sözleri tutmam lazım. Annemi mutlu etmek istiyorsam bunu yapmalıyım. Özgürlüğüm için yapmalıyım.
•••••
Merhaba arkadaşlar. Birden okumaktan büyük zevk aldığım müthiş ötesi bir kitapla alakalı mükemmel bir bilgi aldım ve bu mutluluk beni böyle bir kitap yazmaya itti. Neler olduğunu göreceğiz. Umarım seversiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜRLÜK-mavi serisi 1
ChickLitGökyüzüne baktığımda o maviliğe bir kere daha aşık oldum. İnanıyordum ben. Kurtulacaktım. Mavi özgürlük ve sonsuzluk demekti. Önce bir özgürlüğüme kavuşayım sonra sonsuzluk başlayacaktı. YAŞAMAKTAN VAZGEÇMEK YOK ! Benim için gökyüzü inadına mavi...