Marinette
,,Tohle je nějaký chorý vtip?" zeptala jsem se zaskočeně.
,,Kdepak, Marinette, realita." usmál se.
Opět jsem zrychleně dýchala.
,,Tak ty mě nejdřív zdroguješ, znásilníš, uděláš mi dítě, prodáš mě a pak mě ještě ke všemu uneseš?!" vykřičela jsem mu to všechno do tváře.
,,Ale no tak, Marinette, nerozčiluj se tolik. Vůbec se to k tobě nehodí." zašklebil se.,,Moment, tys jí zdrogoval, znásilnil a úděl jí dítě?! To žes jí prodal jsem věděl a nebral to jako závažnou věc, ale tohle Nathe..." vyvalil na Natha Jack oči a nevěřícně kroutil hlavou.
,,Sklapni Jacku!" okřikl ho Nath a pak se opět zaměřil na mě.,,Co jsi to řekla? Ty čekáš dítě?" nevěřil.
,,No, ano." přikývla jsem.
,,A to jako se mnou, jo?!"
,,A s kým asi?"
,,No já nevím, třeba s tou tvou číčou, které si prozradila, kde jsme!" vykřikl.
,,Za koho mě máš, sakra?! Jsem těhotná už tři týdny. Od narozenin!" vykřikla jsem taky.
,,Takže otec jsem já?!"
,,Ano ty troubo!" vykřikla jsem a z oka mi vypadla slza.
,,Já a táta?? Tak na to zapomeň!" vykřikl a šel ke dveřím.,,Počkej, Nathe! Co chceš dělat?!" zakřičel na něj Jack, který stál pořád za mnou.
Pak se k nám Nath vrátil a držel nějakou skumavku.
,,Zbavuju se problému." řekl a z kapsy vytáhl prázdnou stříkačku.
,,Ne, počkej! To přece nemůžeš!" okřikl ho Jack.
Nath naplnil stříkačku obsahem skumavky a zašklebil se.
,,Ale můžu." řekl a šel blíž k nám.
,,Zešílel jsi?!"
,,Ne." řekl naštvaně.
,,Je mi z tebe zle." řekl znechuceně Jack.
,,Mě je to jedno." řekl Nath a chtěl to do mě píchnout, no Jack se postavil přede mě a zatarasil mu cestu.
,,Já ti to nedovolím." řekl rozhodně.
,,Nevadí." řekl Nath a jednu mu vrazil, až se Jack objevil na zemi vedle židle, na které jsem seděla.Nath mě obešel a stál za mnou.
,,C-co... co jdeš dělat?" zeptala jsem se. Hlas se mi třásl.
Jednak ze strachu, co mi Nath chce udělat, a taky z překvapení, že se mě Jack pokusil zachránit.
,,Jen do tebe pýchnu tuhle látku a ta mě zbaví problému." řekl až moc klidně.
,,J-jakého problému?" zeptala jsem se a nahlas polkla.
,,Dítěte přece." zasmál se.
,,Ty ho jako chceš zabít?!" vykřikla jsem.
,,Ano Mari, chci..." řekl a pýchnul mi do ramene stříkačku.
Sykla jsem bolestí.Pak mě opět obešel a na kolena mi položil kýbl .
,,Na, budeš ho potřebovat. Za chvíli by to mělo začít působit." řekl a odešel z místnosti.O chvíli jsem naplnila kýbl mými zvratky. No když jsem v něm uviděla krev, znepokojilo mě to.
Chudák malý. Nikdy se nedožije svých prvních krůčkú, nikdy neřekne první slova, nikdy nebude žít. A já ho nikdy neuvidím vyrůstat.
Je to nespravedlivé. Jen před týdnem jsem se o něm dozvěděla a teď je navždy prič...Rozbrečela jsem se při pomyšlení na to.
Pořád mě napínalo a kýbl se plnil krví.,,Je mi to líto." ozvalo se chraplavý hlas.
Jack.
Podívala jsem se na něj.
Měl natrhlý ret a tekla mu z něj krev. Ta však vypadala normálně, oproti té v kýbli. Ta byla skoro až černá, taká byla tmavá...,,Promiň, že jsem mu v tom nezabránil." řekl a posadil se.
,,Dělal si cos mohl." vzlykla jsem.
Najednou mi Jack nepřipadal jako nepřítel. Ale jako normální kluk.
,,Díky za snahu." řekla jsem a pak znovu naplnila kýbl.Po pěti minutách zvracení dal kýbl prič a odešel z místnosti. Pak se vrátil se sklenicí vody.
,,Tady, udělá se ti líp a už tě nebude napínat." řekl a přiložil mi sklenici u pusy. Mírně ji naklonil a já se napila. Pak se vzdálil.
,,Díky." řekla jsem.,,Hele, koukni. O tom všem co ti udělal jsme nevěděli nikdo. Jen o tom, že tě prodal. Kdybych to věděl, nikdy bych mu nepomohl unést tě." řekl upřímně a já jsem mu věřila.
,,Můžu se tě něco zeptat?" zeptal se a já přikývla.
,,Ty a Adrien jste byli do svatby nucení. Jenomže tam u oltáře ses usmívala. Řekni, ty k němu něco cítíš?" zeptal se.
Z oka mi vypadla další slza.
,,Jo." přikývla jsem.
,,A on..."
,,To nevím." řekla jsem pravdivě.
Jack přikývl a odešel se slovy, že se ještě vrátí, aby mě skontroloval.Jaký máte na Natha názor teď? A hlavně... Jaký na Jacka?
TarinaStrkov ❤
ČTEŠ
Mafia /CZ/
أدب الهواة*PROBÍHÁ KOREKCE* Marinette je tiché, nevinné děvče... Ale co když to tak není? Ve skutečnosti je to členka pouličního gangu, který se schází v opuštěné továrně. Adrien je bohatý syn nejslavnějšího návrháře ve Francii, no je i šéf mafie, která dosta...