,, Nechápu za co se omlouváš...'' koukál se na mě nechápvě. V tu chvíli mi bylo opravdu divně začala se mi motat hlava... ,, já-já asi omdlím ... '' v tu chvíli jsem spadla na zem a slyšela jen silné pískání v uších.
Probouzím se vidím rozmazaně... ale vím že je noc... někdo mě drží za ruku... Jirka můj ochránce.. to s té dovolené moc mít teda nebudem. Nevím proč ale už se mi chce domů. A ani nemám ponětí co to se mnou je tohle se mi nikdy před tím nestávalo. V tu chvíli jsem si vzpomněla na Sáru... Sáru?! a sakra vždyť umře hlady... ,, Ji-Jirko? '' snažila jsem se probudit Jirku ale marně... ,, Jirko..'' řekla jsem trochu hlasitěji... Pokusila jsem se o pohyb ale nějak jsem se nemohla hýbat. Ale to už se Jirka probouzel.
,, De-Deny...?! jsi v pořádku, díky bohu... '' silně mě objal. Taky jsem ho chtěla obejmout ale nešlo to. Nemohla jsem se pohnout. Jirka začal brečet proč? ,, J-Jirko proč pláčeš?'' zeptala jsem se potichu. ,, Deny neprobouzela ses čtyři dny, doktoři tě chtěli odpojit... byl jsem na dně, nejdel jsem, nepil jsem, nespal jsem a...''Brečel dál. ,, Jirko? ''. ,,A-ano zlatíčko?'' ,,Nemůžu se hýbat a.... a bolí mě hlava..'' zavírala jsem pomalu oči. ,, Jo jo hned někoho zavolám '' podle zvuku se rychle zvedl ze židle a šel hledat pomoc. Za chvíli přišel ještě s někým. Otevřela jsem oči ''DOKTOR''
'' Slečno Deniso jak se cítíte ?'' "Není mi zrovna nejlépe pane doktore. A nemůžu se hýbat..." řekla jsem mu pravdu. "Tak to jste velmi slabá slečno měla by jste odpočívat" koukal se do jakého si bloku. "No nic budu muset jít a vi pane Králi by jste měl taky odpočívat lehněte si na vedlejší lůžko prosím" ukázal na postel vedle. "Dobře, děkujeme pane doktore a nashle zítra" řekl Jirka a sedl si na postel. "Nashledanou" řekl a odešel. "Jirko mám docela hlad..."řekla jsem a Jirka hned zbystřil. "Objednám pizzu co ty na to?" Usmála jsem se jako že souhlasím.
ČTEŠ
Splněné sny
FanfictionDvaceti letá Denisa má sen se setkat s youtuberem Jirkou Králem. Jelikož žila v Brně měla malou šanci se sním potkat na ulici. Ale možná se její sen vyplní. Splněné sny