Μέρα 184η: 30 Αυγούστου

218 28 3
                                    

Η Ντι έδωσε πραγματική μάχη για να μπορέσουν να θάψουν τον Μήτσο έτσι όπως του άξιζε. Οι μυστικές υπηρεσίες είχαν δείξει τεράστιο ενδιαφέρον για την υπόθεση με τα πρώτα στοιχεία που ήρθαν στο φως αυτής της ιστορίας και δεν είχαν σκοπό να παραδώσουν τόσο εύκολα το σώμα του. Η Ντι αγνοούσε κάτι ακόμη σε αυτήν την ιστορία. Όλοι οι υπεύθυνοι για την απόφαση της παράδοσης του νεκρού στην οικογένειά του είχαν βρεθεί δαγκωμένοι άσχημα στο πρόσωπο και στο σώμα κατά τη διάρκεια του ύπνου της. Βαθιά δαγκώματα γάτας.  Σε συνδυασμό με τα απειλητικά όνειρα που όλοι τους είδαν και τις προειδοποιήσεις της Ντι και του Κ. ότι θα καλέσουν τα κανάλια και το θέμα θα έπαιρνε πια άλλη έκταση, η κηδεία του Μήτσου πραγματοποιήθηκε χωρίς άλλα ευτράπελα.


"Δεν ξέρω τι άκρες έχει αυτός ο μαλάκας ο Χ., αλλά μυρίζομαι πως αυτές οι μπούρδες περί καρκίνου και άλλων ευρημάτων είναι δική του δουλειά για να τη βγάλει για μια ακόμη φορά καθαρή. Ό,τι τι δηλαδή; Αυτός που πριν λίγες μέρες μου την έλεγε ήταν ένα ζόμπι; Τι μαλακισμένοι που είναι όλοι τους"  τσίριζε ο Κ. όταν έμεινε μόνος του με τη Μόνικα.

"Και αν είχαν δίκιο; Αν ο Μήτσος είχε ήδη καρκίνο; Θυμάσαι τις αιμοπτύσεις του, τον βήχα του, δεν μπορεί να έχει τόση δύναμη ο Χ."

"'Ωστε τον υπερασπίζεσαι έτσι; Τον υπερασπίζεσαι και από πάνω; Ξέρεις κάτι; Εξαιτίας σου βρεθήκαμε εδώ που βρεθήκαμε. Εξαιτίας σου είναι νεκρός ο αδελφός μου. Εξαιτίας σου έχουν γίνει όλα. Με ακούς; Τα μαζεύω και φεύγω αυτή τη στιγμή. Τελειώσαμε!" της φωνάζει ο Κ. και εκείνη βάζει τα κλάματα μην μπορώντας να διαχειριστεί το γεγονός ότι την αφήνει παντελώς μόνη σε μια τόσο δύσκολη και επίφοβη περίοδο για τη ζωή της.

"Κ. σε παρακαλώ, εγώ δεν ήθελα... εγώ πραγματικά δεν ήθελα να προσβάλλω κανέναν. Τον αγαπούσα τον αδελφό σου. Έχεις δίκιο, έχεις δίκιο. Θα είναι δουλειά του Χ. όλη αυτή η ιστορία. Μη με αφήνεις μόνη μου, δε θέλω να πεθάνω, δε θέλω να πάθω κάποιο κακό".

"Ξέρεις κάτι; Έτσι όπως τα έκανες, βγάλ' τα πέρα μόνη σου. Καρφί δε μου καίγεται! Δικός σου γκόμενος ήταν! Μόνο τον εαυτό σου σκέφτεσαι, πάντα αυτόν σκεφτόσουν, αλλά εγώ υπήρξα τυφλός! Έχασα τον αδελφό μου, τον άφησα να φύγει έτσι, έχοντας φερθεί τόσο άσχημα, τόσο ποταπά σε εκείνον! Δεν μπορώ καν να σε βλεπω, Μόνικα, το καταλαβαίνεις;" της λέει και την εγκαταλείπει μόνη της στο δωμάτιο.

ΑΚΟΜΗ 17 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ


DilemmaKde žijí příběhy. Začni objevovat