Sziasztok!:)
Kicsit vázolnám ,hogy is képzelem el az egészet. Minden rész más ember szemszögéből fogja bemutatni a story-t! Igazából ennyi. Azt hittem több lesz.
Jó szórakozást!!:)Zoé
A világ unalmas hely számomra. Én egy olyan világban nőttem fel ami nem létezik. Világ életemben vámpirnaplókat néztem egy kis teen wolf-fal és alkonyat-tal vegyítve. A Marvel és DC filmek a másik nagy kedvenceim. Minden egyes alkalommal rá kell jönnöm ,hogy semmi izgalmas nem történik ,ami olyan hellyé tudná alakítani a világomat ,mint amilyenben én élni akarok. Gimnáziumba járok immáron már második éve. A hosszú nyár szerintem túl hosszúra is sikeredett ,ugyanis a tétlenség vette át a vezető szerepet nyaram utolsó pár hónapjára így örültem is valamennyire az iskola kezdésnek. Pláne ,hogy jött egy új osztálytársunk. David. Egy alacsony szőke hajú egész jó stílusú pasival van dolgunk. Megtettszett ,mint az összes többi lánynak az osztályunkból ,de nem igazán érdekel. Elvagyok a sajat társaságommal amit barátnőim: Emma,Rita az egyik legjobb barátom Alex és Emma palija Adam képzi.
Ha David nem is érdekel annyira Itt van ez a lány egy gyönyörű magas vékony platina szőke hajú lány Rebeka. Imadom. Beleszerettem. Tudni illik biszexuális vagyok. Nála vettem észre először ,hogy vonzódom a lányokhoz is. Lehet csak hozzá vonzódom. Nem tudom ,hogy alakulhat ki ilyen szintű vonzalom egy olyan ember iránt ,akivel én még egy szót sem beszéltem. Alex jóban van Rebekával nagyon. A hétvégen moziba mennek. Megkérem ,hogy puhatolódzon a nemi hovatartozását illetően.
Rebeka
Nem bírom az iskolát. A nyarat sem kedvelem. Nem igazán vagyok képes érzelmek kifejezésére. Egyedül Alex az aki iránt érzek szeretetet őt is csak barátként. Nem tudom ,hogy melyik nemhez vonzódom ,mert meg egyik sem keltette fel az érdeklődésemet. Az életem káosz. Elvált szülők ,sok buli meg minden. Egy kis nyugalomra vágyok. Itt van ez az alacsony vörös hosszú hajú piercing-es lány Zoé. Mindig megbámul a folyosón. Szerintem bejövök neki. Szép lány ,de több kell ahhoz ,hogy valami lekösse a figyelmemet. Alex-el nagyon jóban vannak ami persze nem azt jelenti ,hogy nekem is kedvelnem kell. Nem is kedvelem. Félre értés ne essék nem is utálom. Olyan semleges nekem ,mint ez az egész világ ,mint az összes impulzus ,ami engem ér.
Életemben egyszer képes voltam megtapasztalni a hatartalan szeretet csodáját. Hanna iránt a legjobb barátnőm volt. Mindent együtt csináltunk és mellette éreztem magam teljesnek. Több volt ,mint barátság. Szüleim válásakor 4 hónapon keresztül náluk laktam. Most halálos beteg. Egy hideg szürke szobában fekszik és az eletéért küzd. Amikor kiderült a betegsége. Belül szinte meghaltam. Napokig zokogtam. Akkor megfogadtam ,hogy soha többet nem fogok és nem akarok érezni semmit ,mert csak fájdalmat okoz. Egyszer sem látogattam meg a kórházban ezért gyűlolom magamat ennyire , de egyszerűen nem megy ,nem akarom látni ahogyan küzd az életéért és közben szemved. Azóta nem vagyok képes érzelmek kifejezésére.Alex
Eléggé extrovertált személyiségnek tartom magam. Sok baratom van ,de mint mindeninek nekem is megvan az a szűkebb baráti köröm. Értük bármit megtennék. Az elmúlt pár évben nem sokat változott ennek a családias hangulatú körnek az összetétele. A két évem alatt amit a gimibe jártam felépítettem egy imidzset. Itt van ez az új srác David. Amióta az iskolába jött szinte mindenki róla beszél. De senki sem beszélt vele egy szót sem. Sajnálom szegenyt. Biztosan nagyon rossz lehet neki, hogy senki sem nyit felé. Segíteni akarok a helyzetén. Tudom hogy pár hónapon belül ő lesz az egyik legnépszerűbb srác az évfolyamon de nem bírom nézni ahogyan szenved és valószínűleg keresi a hibát magában. Zoé megállás nélkül Rebekával zaklat. Nem akarom egyszerre razúdítani mindezt ,amikor egyre jobban haladunk Rebeka megnyílasat illetően. Szegény lány szerintem semmit sem sejt Zoéról. Egyszer kifogom deríteni hogy mi történt rebekaval. Mitol ilyen zárkózott. Minden tőlem telhetőt meg akarok tenni hogy segíthessek neki és meg is fogok tenni mindent.
David
Egy új tagja lenni egy összeszokott közösségnek sosem egyszerű. Hiányozni fognak a barátaim ,de velük a kapcsolatot úgyis tartani fogom. Minden nap összejárunk sörözni. Néha már túl sokat is. Legtöbbször azzal zaklatnak ,hogy most hogy elmentem a sulibol nem sokat fognak látni. Meg ,hogy új barátaim lesznek és csak velük fogok foglalkozni . Bevallom őszintén ezt kétlem. Nem sok ember nyerte el itt a szimpátiamat. Talán egy lány. De látni nem lattam őt. Mármint élőben nem. Csak egy képen az iskola falán. "Kitartást ,veled vagyunk" felirattal. Gyönyörű az a lány. Félhosszú feketés haja van. Az orra ijesztően kicsi (hogy kap rajta levegőt?). De irtó aranyos sőt inkább szexi. Csak a feliratot nem értem. Biztos meghalt valakie. Egy hete járok ide es azóta nem láttam. Bezzeg a másik lányt a képről. Sokat jár az osztályunkba. Kicsit tolakodasnak érzem kifaggatni vele kapcsolatban pláne ,ha tényleg ilyen nehéz időszakát éli.
Hanna
Itt fekszem egy ágyban. Körülöttem szürke falak. Szüleim általában mellettem ülnek és mosolyognak. Amikor meg kimennek a szobámból az üvegablakon keresztül látom keserves zokogásukat. Ilyenkor mindig eleresztek egy könnycseppet ,de nem láthatják ,hogy sírok ,mert fennt kell tartanom annak a látszatát ,hogy erős vagyok és nem adom fel. Pedig már hónapok óta csak a halált várom. Minden nap úgy fekszem le hogy valyon ez volt utolsó napom? Mindig azt remélem ,hogy igen ,de felébredek és kezdetét veszi a napom. Ami abból áll ,hogy orvosok próbáljak megmenteni az életemet és ezzel csak megkeserítik hátralevő részét. Próbálok nem gondolni anyuékra, Rebekára, a nagyiékra ,hogy hogyan fogják feldolgozni az elvesztésemet. Remélem nem roskadnak össze ,mint én a tudatba ,hogy leírhatatlan fájdalmat fogok okozni az összes embernek akit szeretek. Minden nap arra várok ,hogy Rebeka bejöjjön hozzám. Minden nap úgy gondolom ,hogy ez az a nap. Csak látni szeretnem mégegyszer utoljára. Lehet ez az ami életben tart ,de ha ez kell ahoz ,hogy véget érjen a szenvedésem ,akkor még szenvedni fogok egy ideig.
YOU ARE READING
Ők.
FantasyEgy olyan világban élünk ahol minden az aminek láttszik. Ez megtud változni? 5 ember. 5 különböző nézőpont. Egy történet.