Ahoj ,. jsem Stefanie Gramma , je mi 18 a a studuji střední odbornou veterinární školu v Londýně .Věnuji se od 14nácti let jezdectví , mám vlastní klisnu jménem Sempra kříženku A1/1 Araba a holštýnského koně . má úžasnou výdrž,rychlost a krásně skáče,.. nejúžasnější vranka na světě ,. miluju jí ,.. no co bych dále řekla o sobě ,.. Jsem hnědooká 165cm holka s vlnitými vlasy po pas oříškovočokoládové barvy.Moje oblíbená skupina je One Direction ,. ano jsem Directionerka ,.. některé holky mě nemají i proto rády ,. a radši si to nechávám v mé tajnosti ,.a v Sempřině ,.. je děsně rztomilá když hrabe a hrají jejich písničky ,.. no vlastně znám jednoho z nich ,.. on si mě ale asi nepamatuje ,. Liama přistěhovali se sem a on tu neměl žádné kamarády,.. mimořádně mu šla matematika kterou mě i v 6sté třídě doučoval poté i v 7dmé jen díky němu jsem tyhle třídy s mamematikou prolezla a zvládla i 8a 9 ,. Byl tak trpělivý ,. a musím říct že to semnou byla asi fuška mě něco naučit . no a potom zapadl to těch part co jsou tady a už jsme se nevídali tak kdoby chtěl někoho doučovat když může být venku se svou partoui. Jsem narozená v květnu což znamená že jsem býk ,..proto i můj charakter ,.klidnou a vyrovnanou povahu, i přez to dokžu být pěkně zbrklá ,jsem cílevědomá a zodpovědná. Mám mladšího bratra Jacka kterému je 15 . Prostě otravný mladší bratr ,.. Žijeme jen s mamkou ,.. táta od nás odešel když bylo bráškovi 1rok a mě 4roky ,.. Ve škole mě má spolužačka šikanovala,.. psychicky ,.. byla jsem občas na tom hodně špatně ale nedávala jsem to doma na sobě znát ,. ani jsem to neřekla mamce jelikož vím že by se trápla ještě víc ,starostí měla až nad hlavu ,..jájsem si to celých 6 let nechávala líbit,.. byla jsem ta šedá myš ikdyž jsem měla stejné oblečení jako ony ane učila jsem se skvělě takže jsem měla hodně dobré známky a ona mi je záviděla , narážela na to že nemám tátu že jsme neuplná rodila ,..Hodně mě to tráplo , hned jak my bylo 17náct nastoupila jsem na brigádu ,.. zde jsem trávila většinu odpoledne přes týden , dělala jsem a pořád dělám servírku v cukrářství ,tam jsem si našla i mou nejlepší kamarádku sice o 4roky starší ,.. mám to tam děsně ráda i díky ní, vede to starší vousatý pán který každému umí zlepšit náladu,.. k Sempře jsem vlastně přišla díky jemu , je to rok co ji mám ,mamka mi ji pořídila k 17náctinám ,.. Jeho dcera s jejím manželem měli v irsku farmu s prestižním chovem závodních koní ,..a tahle klisna byla nechtěná , a jelikož nebyla čistokrevná, pan. Dergven mi nabídl jestli bych jí nechtěla,.. jelikož jsem měla koně ráda od malička a on to věděl, trvalo dlouho než jsem mamku přemluvila ,. dokonce jsem našla i celkem levné ale hezké ustájení nedaleko našeho domu ,.a od té doby je mž život mnohem hezčí , máte ten pocit že na vás někdo čeká celý den a ocení to,čeká na vás až ho pohladíte dáte mu pusinku,. a on vám t oplatí ,já ještě jsem nikdy neměla žádného kluka,a to je jedno prostě všechno to bylo krásné celý můj život se Semprou ,.. i ona mě trochu změnila ..prostě te jeden rok byl krásný... až do onen osudného dne ,..
Story of My Life
ÁÁÁgggrrr ,.. řeknu když mi ráno zazvoní budík . Zamáčknu ho ale uvědomění že je dnes víken a já jdu za Sempruškou je úžasné a já s ní jdu dneska na vyjížďku děsně se těším ,.. Vezmeme to přes polní cestu a pak lesem nebo okolo straého mlýna a pak louky ,.. potichu přemýšlím když si dávám sprchu ,.. hodím na sebe tmavé džíny , tričko s nápisem Sempra ♥ můj nejkrásnejší dárek k narozeninám mám děsně tohle tričko ráda ,.. dále mikina , tak ,. Tak jsme dala ten batoh kruci !! támhle ,.. konečeně musíme tam dát sušenky co jsem Semušce upekla a taky ,... ,,Steffi ,snídaně ! '' mamka volá ,. ,,Už běžím,, odpověděla jsem jí a sedla si ke stolu vedle mě seděl brat a už se ládoval palačinkami s marmeládou , já jsem se do nich také pustila ale né takovým tempem jako on , mezitím jsem se stihla pohádat s mamkou, jelikož jsme včera nestihla uklidit ,slíbila jsem jí že to udělám až přijdu ale ona o tom nechtěla křičet koukala na mě pomalu až vraždícím pohledem,. ale nevím proč jí to tak vzalo,..,,no nic mamí musím papa",,. nazula jsem si tenisky a oblékla mikinu .. vyběhla z našeho domu,.. ,..Sedla jsem si do taxíku a řekla nejoblíbenější adresu ,.. místo kter jsem měla nejradši ,.. samodřejmě se ve vedení dělilo i o adresu našeho domku :) ,.ze snění mě vytáhl chraplavý hlas který patřil taxikáři ,,Slečno ,jsme tu , '' ,,,Děkuju , tady máte drobné si nechte " odpověděla jsem,už z dálky jsem viděla Sempruši , ta jen nasměrovala ušiska a rzběhla se ke mě , já mezi tím když za mnou upalovala vlezla do ohrady a připravila si něco dobrého na přivítání ,.,. převlíkla jsem se vzala její duhovou ohlvku se stejnobarevním vodítkem na rameno ,černé syntetické sedlo , červenou podledlovou deku a stejně červenou uzdečku s martingalem ,..všechni věci kromě vodítka a ohlávky jsem pověsila na věšák i vranky boxu ,. vyčistila jsem jí, zapletla jí hřívu do copánků a nasedlala jí ,.. vzala jsem jí do kruhovky a protáhla ji ,za pár minut jsme byli na krásné rozlehlé louce ,..Cítila jsem Sempřin adrenalin jak stoupá ,..V mojich sulchátkách hraje zrovna moje nejoblíbeněčí písnička Story of My Life ,. pobídla jsem jí a ona se rozcválala když jsem ji povolila otěže a přehoupla se do lehkého sedu zrychlila ,.. nic jí nezavazelo běžet,. cítit volnost jako já ,.. je to povznášející pocit běžet po rozlehlé louce navstříc vycházejícímu slunci ,..,.. louka se každým okamžikem nesmírně zkracovala,. a já jsem zkrátila úplně volné,pohozené otěže,. zpomalovala ,.. ,,Tak holčičko přejedeme ještě tuhle silnici a můžeš znova běžet .'' řakla jsem a vyndavala si sluchátko z ucha ale než jsem to stačila udělat ozval se ze zadu z lesa nějaký výstřel nebo rána, nezaznamenala jsem to , Sempra vyrazila na silnici a já náhle ucítila tupou bolest na hrudníku,.a vystřelující bolest z nohy ,.bylo to tak rychlé .. poslední co jsem slyšela byli nějaké mužské hlasy a Sempřino neustálé bzmocné ržání ...příšerně moc se mi chtělo spát,.. chvíli jsem tomu odporovala ,. mě zajímala pouze Sempra jen ona ale nešl to ! Po chvilce jsem už nic necítila ,..,....................
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moc se omlouvám za chybky ;) Má první povídka s 1D , vždy byla pouze s koňmi ale tímhle příběhem se to proplete i s 1D :) Doufám že se vám to líbilo :),. Další díl nevím kdy napíšu :) ožná se tu objeví už zítra možná až po víkendu. Adél :)
ČTEŠ
Story of my life - Sempra- One Direction
FanfictionPříběh o 18ti leté Steffanie která do onenosudného dne bude žít krásný život po boku své vrané klisny,je 1D vino za onen nešťastný osudný den ??!Bude Sempra žít ?