Capitolul 2 Sa incepem cu inceputul (+ plus chestii ciudate,ca la orice inceput)

380 6 1
                                    

                 HateHunter stranse cateva materiale si le aduna la un loc , chiar unde dorea sa fie noua casa . Era drept si la inaltime . Il inconjura cu torte , incat il putea vedea de la departare . Asa , nu se putea pierde .

                     HateHunter sapa niste scari din pamant care duceau de la locul mai sus mentionat la vale. Se opri intr-un loc mai special . Acolo urma sa fie mina lui . 

                       Dupa ce sapa un pic dadu de o mini-caverna de care se sperie grozav . Si avea si de ce : inauntru era un SCHELET !

                     -O sa te fac sa-ti doresti sa nu traiesti!(avea o sabie , daaaaa!)

                     Asa facu rost de un os. 

                   Se facea seara . HateHunter se urca intr-un copac . ''Ce apus ciudat . Parca mi-ar zambi''

               Ziua urmatoare eroul nostru se dadu jos si se auzi un urlet de durere . Era un caine pe care  calcase la baza trunchiului .Probabil ca se cucase acolo noaptea trecuta . Acesta incepu sa maraie la HateHunter si il fugari o bucata buna de drum pana cand il dobori la pamant . '' Si acum ce fac ? '' Apoi isi aminti de osul din buzunar . Il arunca si cainele se linisti . 

               ''Hmm , interesant...''

               -Vino aici ! Hai cutu , cutu! ( incepuse sa-l domesticeasca)

                .......................................................................................................................................................................

              Trecuse o saptamana . ''Baza lui HateHunter era din ce in ce mai mare si mai plina de lucruri. Gasise si aur! Dar parca nu era complet ( stiu , stiu nu era diamant , dar de altceva vorbim asa ca fiti atenti) Chiar daca avea un caine ( pe care il numise Doug) era cam singur ( Doug nu putea sa vorbeasa , normaaaaall!)

                  ''Poate ca nise minerit ma va linisti '' Asa ca se inarma cu un tarnacop ( de fier , ca auru' nu-i bun ) si torte si cobori in mina . '' O bucata , doau , tre... '' 

                       What ! Diamant ! Nu , stai , mai era ceva ... Aaaaa , da .... Haide ma ! Diamant langa un spawner de zombie . A , da,si un creeper. A ... ba mai e ... un prizonier! 

                        '' Perfect . 3 in 1" Monstrii si-au luat talpasita mancand piatra pana la bedrock . Da , si pe ala vor sa-l manance . Or sa mai stea 3 ani . Diamant - in rucsac . Acum , prizonierul :

                         -Ajutor , dezleaga-ma ! 

                         -Ce s-a intamplat ? 

                        Prizonierul se ridica , dar deodata se prabusi . ''Au ....'' HateHunter se uita mai atent : cel salvat avea o rana mare care sangera.

A little Minecraft storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum