Peste o luna 11 aprilie
Azi Vlad m-a invitat la o plimbare pe plaja la 10 noaptea, dar, ma rog.Azi este sambata, deci, nu cred ca ar fi ceva rau sa ma duc...
Azi de dimineata Vlad nu mai era langa mine(a dormit la mine), nu era in casa asa ca l-am sunat, dar nu mi-a raspuns!!!Cred ca l-am sunat de minim 20 de ori!!Poate nu are baterie sau are telefonul inchis...sau daca i s-a intamplat ceva???Atunci m-am gandit sa-l sun pe Cristi...ati accesat casuta vocala a abonatului...AM ACCESAT-O PE MATA MA!!!Atunci m-am gandit sa merg la el...
Cand sa ma duc sa i-au un mar mama era la servici si am gasit niste vafe cu un biletel...
Draga Clara,
Azi m-am gandit sa iti fac preferatele tale...Vafe cu ciocolata
Te iubesc,
Vlad
Awwwa nu credeam ca stie ca vafele sunt preferatele mele...dupa ce le-am mancat am mersi direct la ei acasa sa vad daca erau acasa...mi-a deschis Cristi...
-De ce morti matii nu raspunzi la telefoane!?!
-Am ramas fara baterie...
-De ce nu l-ai bagat la incarcat...
-Nu-mi gasesc incarcatorul...
-Minti de crapa pamantul!!Ma rog...unde e Vlad???
-Vlad...Ahmm...aaaa...s-a dus la meditati...
-Nu face meditatii...
-Ammm...s-a dus...sa reverve masa pentru...ammm...intalnirea voastra...
-Bine, pe asta o cred...
Mi-am luat penny boardul si m-am dus sa ma plimb pe faleza...dar il vad PE VLAD SARUTANDU-SE CU MAIA PE PLAJA...
Cand sa plec...m-a vazut Vlad, PERFECT, acum o sa ma urmareasca tot drumul...
M-a duc acasa si ma duc in baie cu prietena mea cea mai buna la necaz lama, ma bag repede sub dusul fierbinte arzanduma si cand sa dau sa ma tai la vene...intra Vlad si ma vede plangand sub dus vrand sa-mi i-au viata.M-a apuca de maini sa nu ma tai, a oprit apa si mi-a luat lama din mana.M-a strans tare in brate plangand.
-Nu pot sa cred ca ai vrut sa iti viata
-EU DA MAI ALES CA TE-AI SARUTAT CU MAIA DIN NOU!!!
-Ea ma sarutat.
-CA DE FIECARE DATA TU NU AI NICI O VINA!!!
-Ba am.Am fost un prost sa nu plec mai repede de langa aia.
-DA AI FOST IDIOTULE!!《KISS》
CITEȘTI
Iubire de la prima vedere_Vlad Munteanu F.f.
ФанфикATENTIE!!! Aceasta carte a fost scrisă acum mult timp așa că citiți pe riscul vostru...ENJOY!!! #greșeli.gramaticale #mie.lene.sa.corectez ACESTA ESTE UN PAMFLET SI TREBUIE TRATAT CA ATARE.Orice asemanare cu viata reala este pura coincidenta. Cla...