Capitolul 3

1.6K 133 20
                                    

Kesu pov:
Dimineaţa m-am trezit simţind o presiune pe piept. Am încercat să mă ridic însă nu am reuşit. Mâna lui Shinichi era aşezată pe pieptul meu împiedicându-mă să mă ridic. Am încercat să scap de "îmbrăţişare" dar parca era un anaconda care îşi înconjura prada. Nu aveam altă obţiune decat sa il trezesc aşa ca l-am prins de nas incat să nu poată respira. Acesta se trezeşte dintr-o dată si urla ca un nebun.
-Ce mama dracu' faci? Vrei să mor?!!!
-N..nu doar că...
-Că ce?!!
-Mă sufocam dacă nu te trezeam...
-Si totuşi de ce ne-am trezit aşa devreme? Spune puţin mai calm.
-Trebuie să plec la şcoala cu internat. După ce aude aceste cuvinte se urca peste mine si dă să mă sarute însă eu îmi întorc capul in partea opusă si ma saruta pe obraz.
-T..te rog t..trebuie să ma pregătesc de plecare.
-Nu până nu mă laşi să te imbrac. Spune aceste cuvinte cu un ranjet puţin psihopat.
Am oftat după care am ales să mă imbrace acest pervers decât sa întârzii la academie. Sa ridicat de pe mine dar nu inainte să mă sărute scurt. Nu ştiu ce este aceasta schimbare brusca de comportament dar cert este ca anturajul în care a ajuns Shinichi este tare dubios. Lăsând gandurile la o parte observ că imi da jos boxerii. Cum sunt mai timid imi asez rapid mainile in zona intimă. Obraji mei luând o culoare trandafirie.
-Nu te acoperi,vreau sa văd!spune parcă urlând.
-D...dar si t..tu ai,u...uită-te la a ta.spun eu destul de ruşinat de prostia scoasă pe gură.
-Dar eu vreau sa o văd pe a ta.
-Uite că eu nu vreau.
-Bine prinţesă doar nu urla
-B...bine.
-Acum eu o sa te imbrac iar tu o sa stai cuminte. După aceste cuvinte pleaca la dulap si scoate de acolo un tricou roz cu un curcubeu in mijloc,o perece de pantaloni grena si nişte boxeri galbeni. Dacă el crede că ma duc in aşa ceva in prima mea zi de şcoală se înşală amarnic.
Dupa ce mă îmbracă îmi i-au trollere si cobor in curtea din fata unde ma aşteaptă taxiul. Mă urc in taxi si ii fac cu mâna lui Shinichi. Nu o sa il vad timp de 13 ani. Da stiu e mult doar că nimeni nu are voie sa fie distras de prieteni sau familie in acea academie. După ce taxi-ul porneste imi scot din ghiozdan o pereche de pantaloni treisfert negri si un tricou alb simplu. Incep sa ma schimb in taxi pentru ca acel domn drăguţ îmi daduse voie. Am ajuns in sfarsit la aeroport.
Ei bine Shinichi o sa ne revedem peste 13 ani, sper ca nu ma vei uita. O lacrima mi se prelinse pe obraz doar la gândul că atunci când ma voi întoarce Shinichi o să aiba alt prieten bun.
New York Kesu vine la tine.


Băi deci nu cred doar 500 de cuvinte imi vine sa imi trag palme. Este cel mai prost capito facut vre'o data ever. Ma urăsc

*Dana out*

Sclav pe Viata→ Yaoi →Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum