Cameron's POV.
Φφφ.. Τι φαση; ποιον κοροϊδευω; Η Μυρτώ είναι τόσο υπεροχή για ποιον λογο μου το κανει αυτο;; όταν μου συμπεριφέρεται σαν να είμαι το αγόρι της, σαν είμαι δικός της νιώθω ευτυχισμένος! Την έχω ερωτευτεί την άτιμη. Θέλω να είναι δικια μου!!Μυρτώς POV.
"Εύη.. Θα πάμε ταξιδακι;" "Που μωρε;; Για ταξίδια είμαι εγω" "γκουχου" ξεροβηξα επίτηδες. Άλλο που δεν ήθελε. "Τσιγαροβηχας" λέω με ενα ψεύτικο χαμόγελο για να κρυφτω απο τον Cameron αλλά η Εύη που κατάλαβε οτι το εκανα επίτηδες με κοίταξε λοξά και γουρλωσε τα ματια. "Ελα βρε ευη μην μας το χαλασεις. Το αποφασησαμε και έχουμε βγάλει και εισητήρια με τα κορίτσια." "Όπα όπα ποτε έγιναν όλα αυτά και σε εμας δεν ειπατε τίποτα;:" "ελα ρε Cam μην μας την σπας. Θα πάμε κοριτσοπαρεα." "Αυτό αποκλείεται!" λεει ο Cameron νευριασμενος και χτυπάει το χερι του στο τραπέζι. "Και ποιος θα μας το απαγορεύσει;; Εσύ μήπως; ποιος είσαι εσύ που θα μας το απαγορεύσεις;;" αμέσως το βλέμμα του έπεσε στο πάτωμα. Έτσι να μπαίνουν στην θέση τους μερικοί μερικοί. "Ελάτε τώρα ρε παιδια μην τσακωνεστε. Εκτός αυτου εγώ δεν έχω πει τίποτα." "Και ουτε πρόκειται να πεις! Το Σάββατο πετάμε για Αθήνα καο είναι ηδη Τετάρτη. Θα μείνουμε εκει το βραδυ και την αλλη μέρα πρωι πρωι θα παρουμε το πλοιο απο Πειραιά για Πάρο." "Εμείς γιατί να μην έρθουμε; μια παρέα είμαστε. Δεν μας θέλετε;" "Πφφ.. Λέγαμε να ξεφύγουμε λίγο απο.." δεν πρόλαβα να ολοκληρωσω και η Εύη με έκοψε. "Θα έρθετε φυσικά. Αστην Μυρτώ να λέει. Το πρόβλημα το έχω εγώ και ζητάω να περάσω καλά με όλη την παρέα." λέει προσπαθώντας να μου παει κόντρα. "Καλα!" λέω εγώ μονο και μονο για να μην τσακωθω ουτε με την Ευη αλλά κυρίως ουτε με τον Cameron.Εύης POV.
Τι της λες τώρα; Να της πω δεν πάω πουθενά; Γιατί εγώ δεν θέλω να πάω; Φυσικά και θέλω , θα με αναζωογονησει αυτό το ταξιδακι. Θέλω καινούρια πραγματα βρε αδερφέ... "Ποιοι θα ερθουν;" "Εγώ, εσύ, η Ηλέκτρα, Η Χρύσα και η Βάσω." "Και εγω, με τον Γιώργο." "Α ναι σας..ξέχασα." "Μου πας λίγο κόντρα;" "όχι μικλο μου όχι! Λοιπον ευη σε αφήνουμε να κοιμηθεις και αύριο θα έρθουμε όλοι σπίτι σου να δουμε τι θα γίνει κλπ." "Καλα." "αντε καληνύχτα και προσοχή!" "γεια σας παιδιά ευχαριστώ για όλα! Μυρτώ τσιμουδια!" της ψιθυρισα στην πόρτα και έφυγαν. "Φφφ μονη μου επιτελους. Καλά τι ηταν αυτό που έγινε το απόγευμα με τον Γιώργο ρε μαλακα;"
YOU ARE READING
Συνάντηση Με Εναν Σταρ
FanfictionΤι ύπνος και αυτός θεέ μου; Άγριος και ταραγμένος, χωρίς γαλήνη και ξεκούραση... Μόλις με αρπάζει στα νύχια του εμφανιζεται μπροστά μου ο Δημήτρης. Πως χάθηκαν όλα; Ποιος θα μου πει; Πάνε τα σχεδια και τα όνειρα που κάναμε μαζί. Χάθηκαν μεσα σε λιγα...