31

1.6K 106 19
                                    

~hoofdstuk 31~

Als ik aankom bij het biologie lokaal zitten er al verschillende kinderen van mijn klas voor de deur te wachten. Wat betekent dat de leraar er nog niet is. Met een zucht plof ik op een stoel die in de gang staat. Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en zie gelijk verschillende appjes van Ties.

Tiesje 👫💘: Hey succes op school!

Tiesje 👫💘: Chels?

Tiesje 👫💘: Ben je nog niet wakker

Tiesje 👫💘: Ik moet nu fietsen hopelijk reageer je snel!

Tiesje 👫💘: Ik ben op school jij ook?

Tiesje 👫💘: Chelsea?

Tiesje 👫💘: Waarom reageer je niet?

Tiesje 👫💘: Gaat het goed

Tiesje 👫💘: Moet ik me ongerust maken?????????

Tiesje 👫💘: ik ben ongerust

Tiesje 👫💘: Chels?

Tiesje 👫💘: ugg reageer

Tiesje 👫💘: Gaat alles goed?

Dat was zijn laatste appje. Ik zucht diep, waarom maakt Ties zich altijd zo'n zorgen. Er is niks aan de hand. Behalve dat van Job, maar dat ga ik hem niet vertellen. Hij hoeft zich geen zorgen te maken.

U: Ja, had me alleen verslapen 😂 Je hoeft niet zo ongerust te zijn hoor Xxx

Ik steek mijn telefoon weer in mijn zak, als ik zie dat de leraar het slot openmaakt. Gelijk loop ik er heen, zodat ik een goed plekje achteraan kan hebben. De leraar opent de deur en gelijk loop ik er doorheen. Ik claim de twee tafels achteraan. Ik leg mijn boeken op tafel en kijk de klas rond. Laurens stapt het lokaal binnen. Zonder Job?! Die twee zijn onafscheidelijk. Hij kijkt bedenkelijk de klas rond, om te bepalen waar hij gaat zitten. Een paar jongens seinen dat hij naast hun kan zitten, maar hij negeert ze compleet.

Zijn ogen blijven haken bij de lege plek naast mij. Hij loopt met grote passen naar me toe. Hij gooit zijn tas neer en ploft naast me neer. "Hey Chelsea" zegt hij grijnzend. Ik ontwijk zijn blik en kijk uit het raam. "Het is beleeft om te reageren" zegt hij. "Het is ook beleeft om te vragen of je naast me mag zitten" Bijt ik hem toe. Hij zucht "Ik kom je waarschuwen" Gelijk zijn mijn ogen op hem gericht. "Pas op voor Job hij wilt-" Hij kan zijn zin niet afmaken doordat de deur met en klap open vliegt. Ik kijk op en zie Kelsey en Job er samen doorheen lopen. "Ik moet gaan" Laurens staat op en loopt naar het tweetal toe. Hij zegt wat tegen Job waarna Job mijn kant opkijkt en begint te lachen. Ze lopen naar de andere kant van het lokaal en jagen een paar meelopers van de plekken achterin weg, waarna ze er zelf gaan zitten. Kelsey neemt plaats voor hun en Annabel gaat naast Kelsey zitten. Ze beginnen een gesprek met z'n vieren, waarmee ze nogal vaak mijn kant opkijken.

Als de les begint moet ik steeds denken aan Laurens woorden. Wilt hij em bang maken of gaat Job me echt wat doen. "Chelsea wat is het goede antwoord" zegt de leraar. Ik kijk op "geen idee" mompel ik. "Wat zei je" "Ik zei dat ik geen idee had" zeg ik nu iets harder. "Let je nu wel op" Ik knik "ze dacht vast aan haar vriendje" zegt Amber spottend. De hele klas begint te lachen. Ik begin me nogal ongemakkelijk te voelen.

"STILTE WE GAAN VERDER MET DE LES"  roept de docent. De hele klas is weer stil. Voorzichtig kijk ik naar Laurens. Hij kijkt mij ook aan en playbackt 'pas op'. Hij beweegt zijn hand voor zijn keel en wijst naar Job. Wilt Job mij vermoorden?!

Ik voel hoe mijn gezicht verbleekt en gelijk kijk ik de andere kant op. De uitleg van de leraar is onbegrijpelijk en ik voel de hele tijd Laurens' ogen op me branden. Wat wilt hij nou?

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

Hey,

Ik heb al best lang niet geupdate :/  mmmm niet zo goed van mij xD maar ik ben op vakantie... Dus idk xD

Mijn broertje leest mijn boek ook! Aka Laurens en hij wou graag een rol dus nu heeft hij er één 😂

Xxx Rosalie

Vote/comment/follow?

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu