Aceasta poveste este despre o fata de 16 ani pe nume Alice .Alice avea parul saten si ochii verzi..
Ea avea ocazia de al revedea pe prietenul ei cel mai bun Alexander..care avea niste probleme in familie si a ales sa plece singur de acasa si sa isi gaseasca un alt loc unde v-a sta..Alexander avea 17 ani ..era mai mare decat Alice..avea parul negru si ochii negrii ..Ei se cunosteau de mici copii si se vedeau mereu impreuna cu parintii lor asta pana cand parintii lui nu l-au mai lasat sa vina la Alice..
Alice pov:
Ma uit pe geam si de abia astept sa-l revad pe Alexander..au trecut cativa ani de cand nu l-am mai vazut si imi este dor de el..Mi-a dat mesaj intr-o zi ca o sa treaca pe aici..Eram foarte bucuroasa.
Ma duc sa imi fac un duși sa ma mai calmez deorece aveam emotii si nici nu credeam ca o sa-l mai revad.Apa fierbinte curgea incet pe trupul meu si simteam cum incep sa ma mai calmez..Dupa ce termin de facut dușul ies din baie si imi i-au repede un prosop din sufragerie..Fiind singura acasa puteam sa fac asta :)) ca nu avea cine sa ma vada deobicei imi i-au prosopul cu mine dar azi am uitat ..Dupa ce ma usuc cu feonul imi i-au niste blugi rupti pe mine un tricou alb simplu si niste adidasi de culoare neagra .Imi las parul neprins apoi ma duc in bucatarie sa i-au ceva din frigider sa mananc.Nici nu apuc sa deschid frigiderul ca aud soneria.
Alice:- Cine e?*ma aplec putin astfel sa vad daca deschide usa*
Alexander:- Eu sunt Alice!
Eu ramanand surprinsa ca a venit mai devreme decat a spus ma duc fuga spre el si ii sar in brate iar el ma prinde si imi zambeste.
Alice:- Alexander cat ma bucur :3 ca ai venit!
Alexander:- Vad vad acum te dai jos? :)))*rade*
Alice:- Da iarta-ma :))..
Alexander pov:
Ea e chiar ea..prietena mea din copilarire..Acum e mai mare sigur are vreo 15-16 ani..dar nu s-a schimbat deloc e la fel de frumoasa si de draguta ..
Alexander:- Alice ..As putea sta o vreme aici?
Alice:- Normal ! :3 Dar ce s-a intamplat?*ingrijorata*
Alexander:- Nu mai pot locuii cu ei sunt nebuni..in fiecare zi si noapte se cearta..asa ca am fugit de acasa..si bine am facut..
Alice:- Oh :( inteleg..Pai poti sta cat vrei tu aici :3.
Alexander :- Multumesc Alice..esti o prietena buna :).
Cei doi incepura sa povesteasca despre ei ce au mai facut ..cum le merge ..si multe altele..Dar deodata mama lui Alice pe nume Jenett intra in casa..
Jenett:- Alexander cat ma bucur sa te vad din nou !*il ia in brate*
Alexander:- Si eu ma bucur sa va revad doamna!*o imbratiseaza si el bucuros*
Jenett:- Alice!Unde esti?
Alice:- Scuze mama imi era foame si m-am dus pana in bucatarie!
Alexander:- Am intrerupt-o eu de la masa :)).*rade*
Jenett:-Ok scumpo..Dupa trebuie sa discutam ceva..
Jenett era o femeie de treaba avea parul saten..ochii verzi si era foarte frumoasa si draguta cu toti ..se mai supara ea pe Alice fiindca avea si ea problemele ei..Era casatorita cu un barbat care bea mult si fuma si nu era atent deloc cu ea..Mama lui Alice voia sa-i spun tot..ce fiica ei nu stia despre *tatal* ei..
HEI AM INCEPUT O ALTA POVESTE SPER SA VA PLACA :3 NU UITATI UN VOT SI UN COM IN CARE IMI SPUNE-TI CUM VI S-A PARUT :*