OKUL

352 72 64
                                    

Resimde ki olayı anlatan kızdır. İsmi Duygu

Ne zaman gelecekti bu servis ? Yine okula geç kalacaktım. Telefonumu açıp son dakika haberlere bakıyordum. En sonun da servis gelmişti. Servise bindiğim de "günaydın" mesajı vermek bana görev olmuştu. Yada ben öyle düşünüyordum. Koltuğa oturduğum da sevgi gösterişlerine başladılar bile.
İnanamıyorum yeni bir oğlan gelmiş servise. Kim bu lan ? Çok yakışıklı.
Ben direk Ayla ya " Kim lan bu çocuk ?" Dedim. Ayla da gülerek " Bilmiyorum ama yeni gelmiş. Çok yakışılı demi ?" Dedi. Arkadaşımla aynı şeyi düşüyorduk. Ben " Fazla da değil abartma" dedim. Benim huyum şudur. Duygumu belli etmem ve bu huyum çok hoşuma gider , böyle devam et huyum.
Dedikten sonra bunları içimden. Ayla hemen " Kızım zevkin yok töbe töbe çarpılacaktım. " dedi ve ben gülmüştüm. Bende " Tamam sus anlayacak. " dedim ve lise nin önüne gelmiştik. Ve yakışıklı çocuk önden inmişti. Bunun havası kime?
Bende onun arkasından çıktım okulun bahçesine girmek için kart basmam lazımdı ve bastım. Noluyor ya neden o basmadı?

Merdiveneleri çıkarken yakışıklımız müdrün odasına girdi. Resmen bildiğin yakışılı krosuy du, uzun boylu saçlarına fmn çekmiş. Bence bu kro olamaz.
Aman Allahım ! Ya bizim sınıftaysa. Mide bulandırıcı.
Offf tuvaletim gelmişti. Koşarak tuvalete gittim.
Tuvaletimi yapmıştım hazır makyajımı da yeniden yapayım. Koridorlarda salana salana gidiyodum resmen. Şu eteğini katlayan kızlardan nefret ederim. Benim dizimin hafif altında en iyisi bu bence.
Sınıfa girdim çantamı sıraya koydum. Aman Allahım bu çocuk, o çocuk, bu sınıfta. Bizim saflarda nasıl bakıyor. Ooo hemen erkekler kaynaşmış gülüyorlar.
Kızlarda yanıma gelerek "Kanka Ayla dedi sizin servisteymiş. Çok şanslısınız " dedi. Bende " Ya sorma ne şanslılık ne şanslılık . Çocuk o kadar yakışıklı değil abartmayın." Dedim sitem ederek. Konuşmaya yeniden devam ettim " Sanki yerde altın buldum. Ne çok şanslısınız diyorsunuz anlamadım ." Dedim.

Zeynep hemen " Aynen ya abartmayak. Bence boş değildir. Vardır eminim çevresinde. " dedi ve sustu üzgün bir şekilde. Ben " Evet eminim ki vardır. Allah sevdiğine bağışlasın" dedim.
Zeynep te oğlana bakarak " Analar ne doğuruyor be " diyip iç çekti.
Bende arkama dönerek sırama oturdum. Zeynep inde çantası yanımdaydı. Ona soru yönelterek " Kanka yanım da mı oturacaksın ?" Dedim. Zeynep "Evet kanka " dedi ve yanıma oturdu.

Zil çalmıştı. 11. Sınıfın ilk dersi başlamıştı.
Iyyy ilk ders geometri. Neden sayısalı seçtim hala anlayamıyorum.
Öğretmen gelmişti , topuklu ayakabı giymiş sabah sabah.
Öğretmen yeni öğrenci geldiğini görünce " Genç hoşgeldin tanıt kendini" dedi. Gerçekten sesini merak ediyorum ismini bile. Konuşmaya başladı. " İsmim Aykut. İstanbulluyum. Eskişehir den burdan,Bursa ya geldim. " dedi ve sustu. Herkes onu dinliyordu. Sınıfta yoğun bir sessizlik var.
Öğretmen " Anladım çocuğum . Peki kaç kardeşisiniz falan anlat işte yavrum" dedi. Bu hoca nın sanırsam beyni geçmişte kalmış. Bu sorular ortaokul'da oluyor. Ama olsun. Yaşasın ki dersin yarısı boşa gidiyor.
Aykut konuşamaya başladı " İki kardeşiz. Büyüğü ben. Küçüğü 5'e gidiyor. Cinseyetini merak ederseniz hocam kız. " dediğin de sınıfta bir gülüşme oldu ve bende güldüm. Hoca nın meraklı olduğunu anlamış, zeki çocuk. Devam etti konuşmasına " Babam yok vefat etti. Annen de Almanya da. Kendi evim var tek başıma yaşıyorum. Kardeşim de annemin yanında " dedi ve sustu. Hepimiz şaşkındık gerçekten babasına üzülmüştük.

Hoca " Neden öldü yavrum ?" Dedi.
Ama yeter artık. Oğlan üzülecek. Aykut a bakınca yumruğunu sıkıyordu. Konuşmaya başladı Aykut " Trafik kazası . İşe giderken oldu hocam. Ne işi diye sorarsanız bizim kendi şirketimiz var, markalarla ilgili . İşte o şirkete giderken kaza yaptı kamyonla çarpıştılar ikisi de öldü. Yani babam ve komyonu süren sürücü " dedi ve yumruğunu yine sıktı. Sanırsam ağlamamak için zor tutuyor kendini.
Hocam " Tamam yavrum " dedi yoklama almaya başladı. Bence de yeter yani.

Yoklama bitti. Hoca " Bu ders, ders işlemicem. Serbessiniz. " dedik ve biz çok sevinmiştik. Kızlar hemen benim masaya, oğlanlar onun masasına toplaştı. Aykut ve ben bunu fark ederek birbirimizi hafif gülümseme yaptık. Sanırsam bu çocuk çok tatlı gamzelerine kurban .
Ayla elime vurarak " Bana bak la , o benim." Dedi.
Ben " Bakalım kime nasip " dedim ve göz kırpmıştım. Ayla da " Aynen bakalım kime nasip " dedi oda göz kırptı.
Erkekler den birisi gelip Ali " Kzlar hadi gelin. Toplaşak hep birlikte. " dedi. Bende " Siz gelin oğlum , biz niye gelek. Erimiyorum" dedim.
Kızlar da bana oy vererek kafa salladılar.

Ali erkeklerin yanına giderek bir şey'ler diyip burayı işatet etti. Ve buraya gelmeye başladılar.
Bazı erkeklerimiz kendi sevgilelerin yanına oturdu.
Ahan, Ali salağı sevgilisi nin yanına oturabilmek için benim yanımdan alıp, Aykutu benim yanıma otutturdu. Seviniyim mi ? Üzüleyim mi? Anlamadım.
Aykut " Merhaba " dedi. Bende " Meraba " dedim gülümseyerek.
İyi galiba çocuk. Evet evet iyi.

Neden bu çocuk böyle. Bütün kızlarla konuşmaya çalışıyor ve başarıyorda, bu olay da kızların hoşuna gidiyor anladıkları halde. Sanki hiç erkek görmediler.

Son saatin zili çalmıştı. Bence de çalsın artık.
Eve gitmek için yolları tuttmuştum.
Kulaklık takmayı asla unutmamalıyım, yoksa yol çekilemez.

Arkadaşlar yorumlarınızı beklerim voteleri de. Lütfen desteksiz bırakmayın...^^

 Kalbim Yanlış Kişiye Aşık Oldu #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin