"Ne işin var senin burada."
"Lütfen dinle bak her şeyi açıklayacağım." dedi yalvarırcasına ondan iğreniyordum. Bir zaman ki kardeş dediğim candan öte arkadaşım yelloz sevdiğim çocukla yatmıştı. Belasını arıyordu sürtük.
"Eğer bir daha buraya gelirsen saçlarını yolarım. Duydun mu beni????" dedim kolundan tutup hırpalayıp ittim. Birden kahkahalarla gülmeye başlayıp bağırarak konuşmaya başladı.
"OLMADI AHIN TUTTU ESİLA BİRLİKTE OLDUKTAN SONRA EVLENDİK EVET ( Bu kelimesi kalbime bir sızı bırakmaya yetmişti.)AMA ASLA MUTLU OLAMADIK ŞİMDİ HER GECE BAŞKA BİR KADINLA (Canımı yine yakmıştı onunda yanıyordu. Bu ateşe bizi iten onlarda peki neden vebalini ben çekiyorum) SADECE SENDEN HELALLİK ALMAYA İSTEMEYE GELDİM. BİLİYORUM YÜZÜM YOK AMA LÜTFEN" dedi yere çöküp ağlamasını şiddetlendirdi.
"Ne sana ne de o pislik kocana hakkım helal değil öbür dünyada da yakanızı bırakması bu pişmanlık." deyip kapıyı örttüm kapının ardına çöküp ağlamaya başladım.
Sabahın ilk ışıkları gözüme girmeye başladı. Yerimden huzursuzca kalkıp banyoya gittim. Güzelce yıkandıktan sonra dizimin bir karış üstünde biten nude tonlarında üstüme yapışan bir elbise giymeyi tercih ettim.Makyajın ardından dosyalarımı elime alıp otobüs durağına gittim ortalama 20 dakika sonra geldi. Yarım saatte yol sürdü. Şirkete tam giriş yapacağım sırada patron Eymen'i gördüm üzerinde gece mavisi takımı vardı.
Şu an tam olarak damat gibi hadi evlenmeye gidelim desem gelir mi acaba. Ona aval aval baktığımı görmüş olacak ki
"Günaydın" deyip hızlıca yanımdan şirkete girdi. Keşke cevap vermemi bekleseydi. Bende peşinden şirkete girdim.Ben yetişemeden o asansöre bindi bende diğerine bindim. O odasına geçerken bende yerime geçtim.
Masama konulan dosyalara göz attım yeni bir kreasyon hazırlanacak ve bunun için yeni bir arka plan hazırlamam gerek. Ortak kullanılan kahve makinesinden kahve alıp yerime geçtim....
Saat öğle arasına gelmek üzereydi ve iki tane tasarım yapmıştım 1 hafta içinde 7 tane tasarım isteniyor ama yaptığım tasarımlar kreasyona girecek kadar yeterli değildi. Eymen bey odasından çıkıp bizim olduğumuz alana geldi.
Herkesin tasarımlarına göz atıyordu. Benim yanıma gelince dikkatlice bakıp "hmm" dedi ve elimden kalemi alıp bir kaç detay ekledi. Kafasını bana çevirdiğinde dudaklarımız yaklaştı.
Gözlerinin içine bakıp geri çekildim ne yapıyordum ben ya kendime gelmeliydim.
Öğle yemeğine nihayet çıkmıştım.yemeği nerede yesem diye düşünürken aklıma eski lokantaya gidip o gıcık patronu azcık sinir etsem diye haince bir plan geçirdim aklımdan hemen bir dolmuşa binip 10 dakikalık yolu daha da kısaltıp lokantaya geldim.
Kapıdan girdim ve kendime uygun yer bakınırken gözüme batı takıldı yanında bizim yaşlarımızda bir kız vardı gülüşerek konuşuyorlardı.
Merak ettiğimden değil de neden gelmedi ve gelmiyor diye sorgulamadım değil kendimi. Demek sebebi buymuş onlara bakarken Batı bana döndü ve bende hemen kafamı başka yöne çevirdim.
Patronun yanına gidip
"Hey ihtiyar sökül paraları" patronsa hiç istifini bozmadan kafasını kaldırıp
"Ne işin var kız burda" dedi
"Buraya soymaya geldim. Ya yemek verirsin yada arkadaki çöp tenekelerini ters çeviririm." dedim azcık tehditkar ve gülmeyle
"Aman ne yersen ye be" dedi kahkaha atıp mutfağa gidip iyi anlaştığım kişilerle ayak üstü sohbet ettim.Ve o arada hazırladıklarından bir iki aşırıyordum. Artık gitme vaktim gelmişti. Dışarı çıkıp yol alacaktım ki kolumdan biri tutup döndürdü. Bu Batıydı.
"Şey az önce yanlış anladın o kız benim sevgilim değil." dedi omuz silkerek
"Ve benimde umurumda değil." dedim kolumu kurtarmaya çalışacaktım ki söyleyecekleri bitmemiş olacak ki tekrar döndürdü.
"Bak haklısın o gün gelmedim ama numaranı da kaydetmemişim mesaj atıp yada arayıp haber veremedim o gün çok acil bir işim çıktı o yüzden gelemedim." dedi endişeliydi yada telaş mı demeliyim.
"Bana açıklama yapmak zorunda değilsin eğer şimdi izin verirsen işe yetişicem." deyip kolumu çektim.
"Ben bırakayım."dedi yanımda yürüyerek.
"Gerek yok gerçekten ellerim ve ayaklarım oraya gitmemi kolaylaştırıyor." dedim ordan geçen dolmuşa el edip bindim onu beklemeden bile. Saate baktığımda ise işe tam 1 saat geç kalmıştım OHAA!! kesin kovuldum acele acele şirkete girdim yukarı kata çıktım. Eymen bey kapının önünde bekliyordu. Telaşla dudaklarımı ısırdım. Çatık kaşlarını üzerimde gezdirdi.
"Kovuldum dimi? Eymen bey özür dilerim diğer çalıştığım yerde halletmem gereken işerimi tamamladım da." dedim acınası şekilde bu işe ihtiyacım vardı.
"Bir kağıda adını soyadını ve numaranı yaz düşünücem." dedi Hüzünlü bakışlarımı atıp kağıda dediklerini yapıp masasına bıraktım ve şimdi de şirketten çıktım. Peki ya kirayı nasıl denkleştiricektim. Çalan telefonumu heycanla çantadan çıkardım belki Eymendir diye ama ekranda selin yazdığını görünce yüzüm düştü.
"Canım yaaaa nasılsın " dedi sesinde içine sinmeyen birşeyler var gibi sanki birşeyler söylemesi gerekte söyleyemiyor gibi bunları tabi ki uydurmadım o ne zaman istemediği birşey yapsa yaaa derdi.
"Selin sen iyi misin eğer tehlikedeysen yaşasın komodo ejderi yumurtası diye bağır " dedim şu aralar fena halde marina joyce olayına takmıştım. "
"Ya saçmalama lütfen işin yoksa seni yarın bir yere götürmek istiyorum."dedi
"Aslında evet artık bir işim yok sanırım."
"Nasıl yani ?" dedi şaşkınlıkla
"Yarın anlatırım öptüm bays" dedim ve telefonu kapattım.
O değil de ben harbiden parasız ne yapacaktım elimi cebime attığımda sadece 5 liram kaldığını gördüm. İstemsizce dolan gözlerimi belerttim. Daha ikinci günden işten kovuldum orada en azından haftalık alacaktım ve bu hafta sonu kirayı da vermem gerekiyor.
Eve gittim ve dolabı açtığımda sadece gözüme çarpan tabaktaki bir kaç zeytin ve 1 domatesti sinirlerim iyice gerilmişti ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Salona geçip oturduğum sırada elektrikler de gitti. Tabi ya bu ay yatıramamıştım. Telefonum çaldığında kim olduğuna bakmadan açtım.
"Alo" dedim ağlamalı ve aradan istemsizce bir çıktı.
"Ben Eymen ve şuan olduğun durumu biliyorum. Sana mantıklı bir teklifim var."
ARKADAŞLAR BİLİYORUM GEÇ GELDİ AMA İSTEDİĞİM VOTE VE YORUMA ULAŞMADI DAHA ÇOK VOTE VE YORUM GELİNCE YAZMA İSTEĞİMDE GELİYO UMARIM BEĞENİRSİNİZ BANA MESAJ ATARSANIZDA HİKAYE HAKKINDA KONUŞABİLİRİZ.. OKUDUĞUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.