Alexander:- Alice vin-o pana in bucatarie te rog :3.
Alice:-Ok...o.o...
Alice pov:
Ce o vrea Alexander? o.o Nici nu m-am trezit bine si m-a si simtit ca misc :))..Eu caut disperata telefonul prin toata casa dar nu dau de el nicaieri..Renunt in al mai cauta si ma duc in bucatarie.
Alexander:- Ti-ai uitat ceva aici scumpo :3..
Alice:- P-poftim? De cand imi zici tu scumpo? -.-*ma uit la el in mana era telefonul meu*
Alexander:-De cand vreau eu :3..Il vezi? nu-l primesti daca nu imi dai un pupic :3.
Alice:- Alexander! Da-mi telefonul!*strig la el dar fara folos*
Alexander:- Nu pupic tu mie nu tefonul eu tie :3.
Alice:- U-unde ai vrea ? -.-
Alexander:-Pe botic :3.
Alice: -Dar de ce?Noi suntem prieteni buni nu iubiti..De ce ai vrea un pupic pe botic?
Alexander:- Iti vrei telefonul Alice? :3 Stiu ca il vrei atunci imi dai un pupic si o sa ti-l dau inapoi :3.
Eu enervandu-ma la culme tip la el si ma reped sa imi i-au telefonul dar el fuge prin toata casa cu el in mana..
Dupa cateva minute de alergat ma opresc sa-mi trag rasuflarea..
Alexander:- Ai obosit pisi?:3*se uita la mine dupa colt*
Alice:- S-o crezi tu..
Si fuga dupa el si el radea ca retardatu si eu nu mai puteam si gafaiam in continu..Era mult mai rapid ca mine ..
Alexander se impiedica ca idiotu de ceva si cade..iar eu profit de ocazie si imi recuperez telefonul :)).
Alexander:- Hey! Vin-o inapoi cu el nu il meriti :(..Alice unde e pupicul? :(
Alice:- S-o crezi tu fraiere :))*rad de nu mai pot pe seama lui*
Alexander:- Alice daca ma ridic acum de aici :3 o sa te alerg si o sa te prind.. :)) si eu o sa fiu ala care o sa rada :3
Alice:- Nu ai sa vezi :3 .
Alerg cat pot de repede inainte sa se ridice el si sa o ia la fuga dupa mine.
Imi suna telefonul ..ma opresc putin si observ ca era un nr necunoscut..raspund si..ce sa vezi ma suna Alexander :)).
Alexander:- Raspunde pisi :3 hai raspunde.
Alexander m-a luat prin surprindere si mi-a luat telefonul din mana si ma luase pe la spate in brate .
Alexander:- Alice in sfarsit te-am prins :3 acum nu imi mai scapi..
Alice:- Alexander! Esti idiot :)).*rad in timp ce el ma tinea strans in brate*
Alexander:- Deci unde este pupicul? :3
Alice:- Nu primesti..mai fugarit mai pus sa te alerg..Daca imi dai telefonul o sa te pup..
Alexander:- Pe cine incerci tu sa pacalesti? Crezi ca eu nu stiu ca o sa fugi cu el si nu o sa mai vad pupicu? :(
Alice:- Ok..ok..*si ma ridic pe varfuri si ii dau un pupic apoi imi i-au telefonul si fug*
Alexander:- Pisi ..nu-i corect ..nu faci tu dastea cu mine :3 ..Nu o sa iti mearga..
Alice :- Alexander!
Alexander era uimit cand a vazut ce i-am aratat doar ca sa scap de el :))).
Alexander:- Wtf :o E un pisic mic pe la geam..
Alice:- Fraiere :3 :)))..
Alexander:- Scumpo daca te prind eu castig :3 si o sa imi mai dai cateva pupicuri pe botic. :3
Eu alergam ca o nebuna prin casa..la un moment dat ma inchid in camera mea si stau acolo cateva secunde..
Se aud pasii lui Alexander cum vine spre usa .Eu chicoteam dar nu voiam sa ii deschid usa.
Alexander:- Alice ..deschide nu vrei sa faci asta crede-ma :3 ..Te joci cu focul pisi..Daca nu deschizi usa sti ca am o cheie de rezerva nu? Ai uitat sa o iei cu tine :)).*rade ca retardatu*
Alice:- Oh nu la naiba..*ii deschid usa*
Alexander:- Asa vezi ca se poate pisi? :3 *se apropie de mn zambind*
Alice:- Alexander ><! Stai! C-ce vrei sa faci?
El se uita la mine ca idiotul si ranjea cu gura pana la urechi.
Se apropie incet incet de mine iar eu cad pe pat..
Alice:- A-alexander o.o.c-ce naiba vrei s-sa f-faci? *rosesc si ma uit ciudat la el*
Alexander:- Nimic :3 .
Alexander ma i-a in brate si ma saruta pe buze,iar eu incremenesc..Daupa ce ma mai saruta de vre-o trei ori pleaca .
Eu raman uimita si surprinsa si nu mai stiam ce sa spun sau cum sa reactionez..
Vazusem ca mi-a dat telefonul inapoi si ca am primit cateva apeluri de care el nu mi-a zis -.-.