Majd hírtelen....
Majd hírtelen rám ugrott, ezután puskák ropogását lehetett hallani.
Csak reménykedtem hogy nem esett baja Cameronnak.
Hírtelen felállt és befutottunk az erdőbe. Addig futottunk ameddig csak bírtuk. De így is elkaptak..majd minden elsötétűlt.-Lámlám csak felébredtél!-hallom anyám gúnnyal teli hangját.
-Eressz el!-mondom mérgesen.
-Ó nem nem nem! Hisz még a játék se kezdődött el!
-Holvan Cameron?!
-Ohh téleg Cameron! Hozzátok be!-kiáltja az "anyám".
Cameron alig van eszméleténél. Anyám meg fog egy kést.
-Ne! Ne tedd! Velem végezz! Őt enged el! Kérlek Anya!
-Ohho nem!-anyám bele vágja a kést Cameron hasába.
-NEEEE! CAMEROON!!!!-az első könnycsepp kigördül.
-Most te jössz!-mondja.
De mielött belém vágta volna a kést hallottam egy puffanást. Anyám a földre esett. Mögötte Cameron állt..
-Fanni! Jól vagy?-kérdi.
-Ühüm! De te..a kés..
-Nem talált el.
-Azt..hogy?-nevetek.Cam vállat von, majd kiszabadítja a kezemet.-Mennyünk el innen de gyorsan. Kitudja milyen alakok vannak még itt.
-Eggyet értek! Nyomás!Kilépünk a bejárati ajtón..egy erdő közepén vagyunk.
Cammel keresünk egy patakot és annak mentén elidulunk.
A patakocska egy híd alatt megy át. A hídon meg a főút. Remek.
-Ott egy tábla!-mondja Cam.
-Hisz..mi..Parádsasváron vagyunk..-mondom.
-Úristen,de akkor Magyarországban vagyunk.
-Pontosan!-sírom el magam.Hogy fogunk mi haza kerülni? Pénzünk sincs.-Cam...?
-Nyugi! Ne sírj! Itt lakik egy ismerősöm. Nála megszállunk,majd fel hívjuk Blaket!-mondja nyugottan,majd megölel------------------------------------------------------
Ez így is lett. Blake itt van értünk. Már a repülőn ülünk és Los Angelesbe tartunk.
-Cam? Mi lessz velünk?-kérdem szipogva.
-Hát elméletileg normális életet élünk majd. Egy szép helyen majd megkérdem leszel-e a barátnőm.-mosolyog.
-De még szabad lábon van az apám......Várjunk mi? A..t..izé...hogy..
-Igen. Azt mondtam.-közeledett felém majd megcsókolt. Mosolyogva váltunk szét.-Az apád miatt meg ne aggodj!! Nem hagyom hogy bántson!-elmosolyodtam ezen. De..Cameronnak a fehér pólóján volt egy piros folt...a hasánál..
-Cameron! A hasad!-dadogom.
-Ó hogy az a...
Gyorsan felálltam és kerestem egy orvost.
A doki ellátta Cam hasát de kórházba még be kell vinni.------------------------------------------------------
Cameront megműtik. A kés mélyre hatolt..
De miért titkólta el hogy a kés rendesen elvágta a hasát?!
Féltem Őt.. Nem akaraom elveszíteni. Szeretem. De nagyon.-Khm! Elnézést?-szólít meg egy orvos.
-Igen, tessék?
-Ön hozzátartozója Cameronnak?-kérdi.
-I..igen..a..a barátnője vagyok.-dadogom.
-Rossz hírrel jöttem..
-Mi? Ugye nem?-kérdem a könnyeimmel küszködve.
-Cameron nem biztos hogy túl éli. Sajnálom.-mondta nyersen,majd elment.Ez nem lehet Cam nem hagyhat itt.
Röktön hívtam Blaket.
-Haló?-szól bele.
-Szia Blake Fanni vagyok.
-Ó szia..mi a baj?
-Cam..nehem biztohos hogy túhúl éhélihi....-sírom el magam.
-Rögtön megyek!-tette le a telefont.Blake mindenről tud. Ő Cameron legjobb barátja.
Cam...Istenem! Kérlek! Ne haljon meg!
Sziasztok!
Szerintetek túl éli Cameron? Vagy meghal?Jövő héten nem biztos hogy tudok részt hozni mert nyaralni megyünk..Sajnálom
De addig is izgúljatok Camért!
Köszönöm a vote-okat! És a 232 megtekintést! Csodásak vagytok!
Puszi!
Rekuci22😘
YOU ARE READING
Az Álmok Valóra Válnak [ Befejezett ]
RandomAz "Ő" című kőnyv második epizóda. [ Saját könyv, így minden szerzői jogot fenntartok!]