Част 45

250 26 4
                                    

Влязохме в залата. Запознах НаЮн с момчетата, Ани и Мин. Танцувахме, Веселин ме се. По едно време отидох да се измия, защото ме уляха с нещо. По път към банята някой ме хвана за ръката и ме задърпа на някъде. Като спряхме се обърнах, по точно той ме обърна. Последва целувка. Отдръпнах се защото знаех, че това не е Тае. Насреща ми видях новия учител по физическо - Хюн Ки.
-Ти пък какво искаш?
-Красавице не се дърпай ела тук.
-Пусни ме. Имам си приятел.
-Стига Хюра. - задърпа ме към колата си. Аз започнах да се дърпам, но той ме стискаше.
-Остави ме.
-Влизай вътре. - избута ме в колата.

Иии разбира се бях до там. Потеглихме, а аз не знаех какво ще правя. *Защо точно мен? Айшшш!! Сега какво ще права?* мислех си докато пътувахме.

-Не се разстройва джагия. Сега поне ще сме заедно, а ти обичаш твоя оппа. Ела и го гушни. - разтвори обятията си за прегръдка.
-От кога съм ти джагия, а ти от кога си ми оппа? Кога? Отговори ми!! - той мълчеше и ме гледаше влюбено.

--------
Това е новата глава. Надявам се да ви хареса.

Днес прочетох голяма част от главите до сега, исках да си
'' припомня '' какво съм писала. Направо не мога да повярвам какви глупости съм писала.
Извинявам се за всички правописни грешки които съм правила (забелязах че са много). Ще започна да поправям главите и сигурно ще слагам заглавия. Няма да са големи промени така че няма да е нужно да я четете наново.

BTS: Just Stay With Me Donde viven las historias. Descúbrelo ahora