Am stat cateva minute .. ma tot gandeam la saruturile date de Alexander..Au fost asa de...Nu apuc sa termin ce aveam de spus ca imi suna telefonul..
Erica:-Alice? Alo? Ce faci?
Alice:-Bine,tu?
Erica:- Am auzit ca a venit Alexander pe acolo ..*chicoteste*Deci??
Alice:- Deci nimic..sti ca doar se joaca..
Erica:- Si daca el chiar simte ceva pentru tine?
Alice:-Hai Erica fi serioasa..a fost doar un joc..si cand eram mica ma pupa pe buze..
Erica:- Acum e mai mare nu?*rade*E matur..
Alice:- Erica..
Mama intra in casa..
Jenett:- Scumpo unde este Alexander?
Alice:- P-poftim?*ma uitam mirata la ea*
Janett:- Pai..eh,...lasa daca nu sti..trebuie sa iti spun ceva ..Alice..
Alexander intra pe usa ..
Alexander:- Alice! :3
Jenett:- O Alexander ce bine ca ai venit..trebuie sa va spun ceva la amandoi..
Alice:- Ok o.o..
Alexander:- Ce s-a intamplat ?
Jenett:-Eu voi fi plecata o saptamana intreaga sa fi-ti cuminti sa nu spargeti nimic prin casa ok? :))Am niste treburi..O sa vina cineva sa stea cu voi ca sa ma asigur ca este totul in regula..
Alexander:- Oh :( dar nu mai suntem bebelusi ..ne descurcam singuri..:) nu-i asa Alice?
Alice:- Da..mama te rog..ai incredere in noi..
Jenett primeste un mesaj de la bona cu care trebuia sa stam si aceasta a zis ca nu mai vine..
Jenett :- Ei bine contez pe voi :3 .
Alice ramane singura cu Alexander in bucatarie si stau de vorba..
Alexander:- Scumpo :3 ..Vrei sa mergem undeva ?
Alice ramasese stana de piatra..
Alice:-Ahm..stam acasa mai bine..
Lui Alice ii suna telefonul ..
Alice:- Alo?
Erica:- Alice vii la mine? Am dat o petrecere caci ai mei sunt plecati..Deci vii?
Alice:- Erica..mama ne-a lasat pe mine si pe Alexander sa avem grija de casa..
Erica:- Vino cu el draga mea..
Alice:- Mai bine lasa..*roseste*
Alexander:- Unde te duci pisi?:))
Alice:- La o petrecere pe care a dat-o prietena mea Erica..
Alexander:-Nu te duci singurica vin cu tine :3.
Alice:- Alexander.. mai bine nu..venii..
Alexander:- Cum sa nu vin scumpo? :3 O sa vin stai sa ma imbrac sa fi gata in 15 minute te astept jos :3.
Alice pov:
De ce vrea sa mearga cu mine? o.o Asta e cam ciudat..Oricum el doar vrea sa se joace..stiu asta dar..
Alexander:- Pisi vin-o..Esti gata? :3Iti ia cam mult :))).
Ii aud rasul ala idiot de retardat si incep sa rad de el..
Alice:- Vin acum stai!
Imi pun repede o rochie neagra cu putin sclipici niste sandalute tot negre ..ma dau cu putin machiaj mai sters apoi ies din casa si il vad pe Alexander cum ma astepta nerabdator..
Alexander:- Awww o.o..Esti asa de..Dar totusi de ce negru? Nu mergem la inmormantare :))..
Alice:- Nu am avut altceva -.-..Mai scuteste-ma..tu esti alb ca laptele..
Alexander:-Hai ca merge combinatia asta :3..Mergem Alice?
Alice:- Da.
Petrecerea era la cateva strazi distanta cum nu aveam masina am mers pe jos..
Merg impreuna cu Alexander rosind toata zici ca eram o rosie :))...si ma uit la el cat de bine arata in costumul acela alb ..in gandul meu *Cred ca m-am indragostit*Wtf dar suntem cei mai buni prieteni ..ne stim de mici..si eu ca o proasta m-am indragostit de el..
Alexander:- La ce te gandesti?:3
Alice:- La nimic o.o...Uhm..tu..de ce mai pupat aseara?
Alexander:-Aaaa..la asta te gandeai tu.la pupicul de aseara .:3 ..
Alice:- Alexander..tu ma..
Ma intrerupe cineva..
Erica:- Opa ati venit amandoi..ce draguti sunteti impreuna. *_*.
Alice:- Erica ..:)) termina rosesc *ii zic asta incet de tot*
Erica ma trage departe de Alexander
Erica:- Ce ai spus? O_ORosesti?Baa tie iti place Alexander o.o..mie nu mi-ai zis nimic -.-..
Alice:-Cred ca m-am indragostit de el..Sunt o proasta..El doar se joaca..
Erica:- E pe naiba..baiatul te place :3
Alexander:- Intrerup ceva? :3
Erica:- Alexander tie iti place de cineva?
Alexander:- Nu de ce? :3Iti place de mine cumva?:)))
Erica:- ...
Alice:- Alexander -.-..Nu te da la ea..
Alexander:- Nu am facut nimic pisi :3..Esti geloasa?
Erica:- Hmm ti-am zis eu Alice..
Alice:- Se joaca doar..
Vorbeam in soapta..oricum el nici nu mai era atent la discutie..Se uita la fetele care incepuse sa danseze mai erotic..Da wtf ce petrecere e asta -.- ?
Alexander se duce la ele si se holbeaza ca idiotu..
Alice:- Alexander ce dracu faci?-.-
Alexander:- Ma distrez scumpo ..tu?
Alexander dansa pe langa mine ca un prost si sigur era beat ca avea sticla de alcoll in mana..
Alice:- Alexander inceteaza..hai mai bine acasa..
Alexander:- Si daca nu vreau? :))
Urla ca disperatu si tot dansa..Of era atat de enervant..
Alice:-Inceteaza dracului si hai acasa nu te mai da in spectacol atata -.-.
Alexander:- Opa s-a enervat pisi meowr zgarii? :))
Alice:-...
Am ramas fara cuvinte..Noroc ca mai stiam drumul spre casa caci nu am fost niciodata la Erica..asa ca am zis ca o sa plec fara el ca nu ma distram deloc ca urla ca disperatu..si facea misto..
Alice:- Alexander eu am plecat..Vii sau?
Alexander:-Buna frumoas-o dansezi?
???:- Dar cine este ea?
Alexander:-Cine? Pisicuta asta nervoasa? E geloasa las-o nu e decat o prietena :)).
Radea si mai tare..mi-au dat lacrimile..si am plecat inspre casa..