20

1K 70 5
                                    

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum hepinizi çok seviyorum 😊😍😘

Lanet güneş ışıklarının gözüme ulaşması ile uyandım . Ne kadar da güzel bi gündü kalkıp yine o adamın işinde çalışıcaktım. Artık evren bana mesaj yolluyordu.  Gittikçe üzülüyordum.  Yani ölme vaktim gelmişti . Evet evet ölmeliydi . Peki ya ne zaman ölmeliydim. Mesela şimdi . Evet en iyisi şimdi ölmekti. Nasıl ölseydim. Silahım yoktu. En iyisi bileklerimi kesmek . Odamdaki camdan vazoyu kırdım ve kapımı kilitledim . Vazonun en keskin parçasını aldım . Sağ bileğimi biraz kestim . Kapının tekmelenme sesini duydum. Canım yanıyordu. Ama canım son kez yanacaktı. Burnuma ağır ağır demir kokusu gelmeye başladı . Ve kendimi kahvaltı sofrasında buldum  . Lisenin ilk gününde nasıl da mutluyum. Kahvaltımı yaptım . Kendimi bi an Berkeler ile konuştuğum günde gördüm . Sonra ders başladı Ebru hoca ders anlatıyordu. Ders bitti zil çaldı . Kendimi bir adada gördüm. Faytona  bindim .

Doğukan (duru' nun abisi )

Bir kaç gündür Duru dan haber alamıyorduk  Berke şerefsiz bir şeyler söyledi ama oda tam yolu bilmiyordu. Kardeşimi orda bırakmış piç Berke ile birlikte Duru ' yu hep arıyorduk ama bulamadık . Ta ki bir telefon gelene kadar .
- alo iyi günler
- alo
- hemen ... hastanesine gelin duru orda intahar etmeye çalışmış suan hayat savaşı veriyor dedi  telefonu tuxunekalbimden vurmuslardi sanki beni yanımda piç  namı değer berke  vardır.  Yanıma geldi
- ne oldu abi duru dan bi haber mi var dedi
- evet kalk lan ... hastanesine gidiyoruz . Dedim ve hemen arabaya bindik ben şoför koltuğuna bindim .
Hastaneye sürmeye başladım .
-  lan pezevenk senin gibi yavsak görmedim dua et kardeşime bişey olmasın yoksa hepinizi gebertirim seni ellerimle öldürürüm.  Dedim
Hiç bişey demedi
- hiç bişey diyemezsin tabi yüzsüz varya Kardeşimi ordan sağ salim alıyım kardeşimin 1 km yakınına bile gelemiceksin şerefsiz senin yüzünden kardeşim intahar etmeye çalışmış dedim . Yine bişey demedi ama ağlamaya başladı. Ben ağlamıcaktım.  Yarım saat sonra hastanedeydik.
  Arabayı yarı park edip koştum hastaneye girdim danışma vardı.
- duru demir kaçıncı katta dedim
-  bakıyorum 4. Katta yoğun bakımda
Dedi . Merdivenlere koştum 4 . Kata çıktım . Yoğun Bakım yazısını gördüm karşısında koca göbekli bi adam vardı . Yanına gittim
- demek durunun abisi sensin dedi
- benim lan sorun mu var dedim
- yok sakin ol dedi
- lan ben seni döverim kardeşim yutkundum ölebilir sen baba sakin ol diyorsun dedim bişey demedi . Berke ve korumaları geldi . Tamam şimdi sakin olucaktım. Ama olamıyordum  ben oturuyordum.  Kardeşim karşımda Can savaşı veriyordu . Sinirlenmiştim

Duru

Adada kaldık biraz ve tekrar eve geldim . Abim vuruldu . Hasatnedeydik annem vefat etti babam da intihar etti . Anne ve babamı gömdük.  Sonra berke ileydik yine ve kaçırıldım.  Koca göbekli bi adamın evinde kalıyorum . Uyudum falan sonra sinirlerim bozuldu intihar etmeye kalktım .  Kendimi bir odada buldum . Ayağa kalktım ama bedenim hala orda yatıyordu  . Odanın içinde koca göbekli adam berke ve abim vardı . Abim i òzlemiştim . Hemde çok ozlemistim  gittim sarıldım. bana sarılmadı beni görmüyordu . Abim ve berke ağlıyordu . Şakaydı dimi abimi hiç ağlarken görmemiştim . Ama suan ağlıyordu içim gitti . Piç berke de burdaydı. Ondan hıncımı alıcaktım . Koca göbekli adamın yüzünde bir duygu belirtisi yoktu . Odaya duygu , yağmur , Kaan ve Murat daldı . Canım arkadaşlarım gelmişti . Yağmur çok kötü olmuş ağlıyordu . Erkekler alamıyordu . Duygu sadece Üzgün du . Emin değildim . Pek takmıyor gibiydi . Belkide onunda sinirleri bozulmuştur . Bunu dusunmemeliydim . Sonuçta beni düşünüp gelmişlerdi. İşte benim canım arkadaslarımdı. Onları hep severdim. Uf acaba şu salak bedenimi nasıl kaldırırdım  .

Doğukan

Duru bileğini keseli 2  yıl oldu. Ama hala uyanmadı makinaya bağlı odada duruyordu.  Hayatının sonuna kadar da böyle kalabilirmiş.  Şimdi de uyanabilirmis . O koskoca senede . Sabahları ise gidip akşamları Durunun yanındaydım.  Kalkacaktı benim kardeşim güçlüdür.  Hayatımda hiç ağlamayan  ben geceleri Durunun yanında bir kaç göz damlası dokuyordum . Şuan saat 00.00 tam Duru nun doğum günü  tam basladı 17 yaşına girdi . Sinirlerim bozulmuştu.

   

MAFYANIN KIZI #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin