Ντίβες και Σεμνές του σχολείου!!!

220 22 4
                                    

Σας έχει τύχει ποτέ στο σχολείο να θέλετε ένα αγόρι και μία πουτ... ενοώ μία " κοπέλα " να του την πέφτει και εσείς να θέλετε να τις σπάσετε τη μούρη??? Λοιπόν εμένα μου έχει τύχει και τότε είναι που εμφανίζεται η χαμένη μου ψυχη απο την κόλαση😈😈😈👿👿👿 το ίδιο συμβαίνει και στα αγόρια που ένας πέφτουλας και μπιιιιπ που έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του και κάνει πως τις μπιιιιπ όλες αλλά στην πραγματηκότιτα έχει 0,1 εκατοστό ανδρισμό την πέφτει στην κοπέλα που σας αρέσει😅😅 εμμ τα παρατράβηξα λιγάκι ή είναι η ιδέα μου?? Οκκκ ας μιλήσουμε και για τα κορίτσια λίγο που είχα μείνει ααα ναι επιστρέφει η ψυχή μου απο την κόλαση και θέλω να σπάσω την μούρη της μπιιιπ και αν το αγόρι κάνει το ίδιο σας λέω πως δεν σας αξίζει αυτό το αγόρι το ίδιο ισχύει και για τα αγόρια , βέβαια υπάρχουν και σπάνιες φορές που τελικά αξίζει.

Αυτά τα κορίτσια είναι συνήθως οι ντίβες του σχολείου αλλά και οι πέφτουλες που πιστεύουν πως η βαρύτητα της γης εξαρτάται απο αυτές - αυτούς αλλά και την και καλά " φυσική " ομορφιά τους και όταν λέω φυσική ομορφιά αναφέρομαι κυρίως στις ντίβες που πασπαλίζονται με ένα κιλό σοβά και μετά όταν τις ρωτάς αν είναι το φυσικό τους πρόσωπο εκείνες απαντάνε με την πάντα χωρίς να ξέρω τον λόγο τσιρηχτή και σπατική φωνή τους " όχι καλέ αυτό είναι το φυσικό μου " και είναι λες και έχουν βγεί απο το τσίρκο κυνιγημένες απο τα ζώα που υπάρχουν εκεί. Ένα άλλο πράγμα που με νευριάζει σε αυτήν την κατηγορία είναι που βάζουν όσο πιο λίγα ρούχα πάνω τους βασικά αυτο γίνεται πιο πολύ όταν τις δείς εξω απο το σχολείο αλλά τεσπα .

Και πάμε σε μία άλλη κατηγορία που είναι ακριβώς το αντίθετο απο τις ντίβες οι σεμνές ταν νταν νταν νταααν🎹🎹🎹 στις σεμνές υπάρχουν υποκατηγορίες οι full σεμνές και οι απλά σεμνές εγώ ανείκω στις απλά σεμνες λοιπόν να σας τα εξηγίσω οι full σεμνές είναι αυτές που φοράνε συνέχεια πατελόνια , φόρμες ή μακριές πολύ μακριές φούστες με φαρδιές μπλούζες συνήθως είναι πάντα ντροπαλές , κλειστές στον εαυτό τους και δεν κάνουν εύκολα καινούργιες γνωριμίες ( μπορεί να σας φανεί παράξενο αλλά η κοπέλα που κάθετε στο θρανίο μαζί μου απο το δημοτικό μέχρι τώρα είναι τέτοια και μάλιστα κόρη του διευθυντή τώρα αλλά και καλύτερη μου φίλη παλιά όμως δεν είναι κλειστή στον εαυτό της αλλά full σεμνή και λίγο παράξενη αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι φίλη μου) anyway πάμε στις απλά σεμνές κοπέλες , είναι αυτές που θα φορέσουν απο όλα σχεδόν στυλ ρούχων θα αναδείξουν τον εαυτό τους αλλά δεν θα είναι αποκαλυπτικές το μακιγιάζ τους θα είναι απλό , καθημερινό χωρίς υπερβολές εκτός αν είναι να πάνε σε κάποια καλή εκδήλωση ή πάρτι που εκεί θα βάλουν λίγη παραπάνω λεπτομέρεια στο μακιγιάζ και στο ντύσιμο τους με λίγα λόγια η εμφάνιση τους είναι αυτή που επιτρέπεται για την ηλικία τους.
.................................................................................................................

Και αυτό ήταν το δεύτερο θέμα μου 😁😁😁😄😄😆 λίγο βαρετό μπορεί για τα αγόρια αλλά στα επόμενα θα βάζω θέματα και για τα δύο φύλα👩👦 αν θέλετε μπορείτε να ψιφήσετε πατώντας το αστεράκι εδώ κάτω👇👇⭐🌟 αυτό θα με βοηθήσει να συνεχίσω να γράφω επείσης μπορείτε να μου γράψετε στα σχόλια την γνώμη σας όποια κι αν είναι και επείσης μπορείτε να μου γράψετε αστεία θέματα γιατί μου λείπουν ιδέες 😢😢😢 αλλά μέχρι να ξανά γράψω σας στέλνω πολλά πολλά φιλιά😘😘😘😙😙😗😗😙😗 σουβλάκια μου🍡🍡🍡🍡 byeeeeeeeeee

"  Έφηβη στα στάδια της τρέλας "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin