28

286 8 0
                                    

Když jsme přišli do našeho baráčku, tak jsem málem omdlela. Byl tak veliký a měl snad ještě větší bránu než Gabrielův. Byl hrozně hezky zařízený a byla tam i tajná skrýš, kde ukrýváme všechny naše zbraně. Potom nám to musela zkazit další akce. Po úspěšné akci jsem se domluvila s Gabrielem, protože chci být návrhářka na plný úvazek. Adrien si založil obchod s knihami, je to jeho vysněná práce, která se stala skutečností. My s Adrienem se máme bezvadně, ale při posledním boji se mi udělalo blbě a schytala to fontána. Nevěděla jsem z čeho to je a tak jsem další den šla do lékárny a tam jsem si koupila těhotenský test. Přišla jsem domů, naštěstí byl Adrien v práci a já měla kolekci na zítřejší přehlídku hotovou. Šla jsem do koupelny a použila to podle návodu. Tak Tikki, teď se rozhodne. Koukla jsem se na těhotenský test a.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.


.
.
.
.
.
.






.

.

.

.

.

.

.

.

To víte já ráda napínám



.



.



.





.


.



A byl pozitivní. Já nemohla uvěřit vlastním očím. Tikki to je super, ale já potom nebudu moct chránit Paříž. Neboj Mari, ostatní to zvládnou. Dobře ale Adrienovi to řeknu až při správný příležitosti. Potom přišli Mia s Anou, protože mi dělají modelky na přehlídce. Zkusili jsme šaty, jestli sou v pohodě a pak jsme si dali čaj. Díky za čaj Mari. Není zač. Tak co, jak to jde s Adrienem. No, než jste přišli tak jsem zjistila že čekám dítě s Adrienem. Jinak se máme super. Tak to gratuluji. Zařvali Ana s Miou. Hej né tak nahlas, Adrien se má vrátit někdy teď. On to ještě neví? Ne, chci mu to říct až budeme mít z krku toho blbýho Moriartyho, furt nám utíká a mě začíná docházet trpělivost. To je vidět při akcích na něj. Cože? Adrien říká že tě to hrozně užírá jak tě ,,postřelil''. Já vím ale už se ho chci konečně zbavit. Hele pohotovost. Kdo? Moriarty znova útočí. Kde? Na radnici. STAROSTA!!! Vykřikli jsme společně. Ale ne, ostatní nejsou v Paříži tak to je zlý. Neboj od toho jsme tu my. My máme obleky, máte tu zbraně? Jasně pojďte a dám vědět Adrienovi má tam u sebe neštěstí skrýš. Tak a rychle na radnici. Srazili jsme se tam s Odstřelovačem. Ahoj broučínko a ehm mami a Mio? Ony nám pomohou protože tu ostatní nejsou. Dobře. Hele Moriarty. Rychle k němu. Počkej hele ta fleška, na tý musejí být miliony. Ano a teď se ho pokusíme zatknout. Když ne tak zabít nemůžeme si dovolit přijít o další peníze. Objevil se Gabriel. Dobře. Obklíčili jsme ho. Ale ale kde pak jsou ostatní a kde jste vůbec vzali tyhle starochy. Starochy? No dovol ale ty budeš okamžitě mrtvej jestli nám nedáš ty peníze a nebo nám řekneš ňakou narážku na nás starší a ne žádný starochy zamířila na něj Mia brokovnicí. No tak klidni se a ty naval ty peníze. Ale já žádný nemám jako vždy. Ne ty jsou na ty flešce kterou nám okamžitě vydáš. Prosím hodil mi jí jenže ona tikala a tak jsem jí okamžitě odhodila. Naštěstí včas. No tak Johne, dej mi tu flešku s tím virem. Virem? Nechápali ostatní. Protože ten vir postupně napadne určitý počítač do kterého tu flešku vložíš. A díky tomu viru vysáváš peníze z účtu těch počítačů. Já to pozorovala a ty peníze se postupně odčerpávali. Máš pravdu krovko. Já se na něj podívala jako wtf? Já vím že jsi Beruška a Marinet Agrest a ty kocour a Adrien Agrest. Ale neznám vás. My jsme předchozí generace. Aha. Hmmmm. Na tady je ta fleška s virem. Ale proti vir jsem nevynalezl. Vynalezl jen si nás nechal aby jsme ho zničili my, samozřejmě si tomu pomohl. Ach jo vzdávám se, přechytračila jsi mě. Ale mě nikdo nedostane a hodil pod sebe granát. Já ho stihla střelit do srdce a Mia mu prohnala kulku hlavou. Pak jsme odskočili kvůli granátu.

Ahojky lidičky je tu další kapča. Tak jo budou to ještě asi tak dvě kapitoly do třicátý. Víc fakt ne protože to bude pokračovat teda jestli chcete. Prosím řekněte jestli v této knize mám pokračovat. Další díl by byl o jejich dceři nečekaně.
Mějte se kouzelně Vaše Via Marinet 😘

Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents Kde žijí příběhy. Začni objevovat