Ufak Başlangıçlar

5 2 0
                                    

Okulda öğle arasıydı ve kantine favori atıştırmalığım olan muzlu popkek almaya gittim. Gittiğimde kantinin 10 metre kadar yanındaki sahada Atakan'la Mert'i basketbol oynarken gördüm.

Hemen hemen aynı boydalardı; belki Mert ondan bir iki santim daha uzundur. Ikisi de vücutlarına oranlıca zayıf ama oldukça çevikti. Oyunlarına dalmış onları izliyorken Mert'in yüzü bu tarafa döndü ve göz göze geldik.

Onlara daldığımı o zaman fark edip kantine yöneldim. Mert'in üstünden ister istemez alamıyordu insan gözlerini. Kantinde de muzlu popkek yoktu :(

"Dur şu arkadaki kutuya bakayım belki orda kalmıştır" deyip geriye yönelince kantinci, umudum o keki bulacağı yönünde tavan ya, hemen cüzdanımdan bozukluklarımı çıkarmaya başladım.

"Iki soğuk su verebilir misin bize de ordan Ilhan abi". Arkamdan birden seslenen Mert'i görünce irkilip elimdeki bozuk parayı yere düşürdüm. Daha demin sahada değiller miydi ya?

Parayı almak için eğilecekken Mert kısa okul eteğimi başıyla işaret etti belimden tutarak beni durdurdu, ben alırım dedi.

Elini belimde hissetmek beni rahatsız etmemişti ama göz göze geldiğim Atakan'dan da bu durumun kaçmadığı belliydi. Beton tribünden buraya yönelen Yasemin'le Ozan'ı gördüm. Onlar da mı buradaymış?

Yasemin gelir gelmez öncesinde oluşan garip sessizliği bozup "Bugün sahile inelim mi Duru okuldan sonra, makarna yemeye de gideriz" diye sordu bana neşeli neşeli.

"Oluur" diye benden önce Atakan atladı. Yasemin kaşlarını garipsercesine çatıp "Duru'ya sormuştum ben ama..." diyerek güldü.
Ozan Yasemin'i takmayıp Atakan'a dönüp "Mantar soslusundan alırız üstüne de mısır, ımm-mh!" diye katıldı iştahla.

Mert bana bakarken diğerlerine "E gideriz o zaman" diyerek cevap verdi. Benim yerime mi karar vermişti bu çocuk? Neyse, nasılsa okuldan sonra yapacak işim yoktu. "Olur, o zaman bizimkilere de haber verelim" dedim.

"Yehuu!" Diye sevinç çığlığı attı Yasemin. "O zaman grup toplansın!"

~~~

Biz makarnalarımızı yiyip sahile inerken saat 6 buçuk olmuştu bile. Yol üstü bir markete uğrayıp çekirdek, kek, soğuk içecek falan aldık. Sahile geçip çember oluşturacak şekilde oturduk.

"E olum bardak almayı unutmuşunuz ya!" diye hayıflandı Fatih.

"Ayyy!" dedim suçunu bilen ufak çocuklar gibi. "Ben almıştım yaa unutmuşum ki bardağı"

"Eh be kızım aşık mısın nesin içecek alırken çağrıştırmaz mı hiç bu ne aklı havadalık" diye bağırdı kahkaha atarak.

Gözleri bana kitlenen Atakan'a baktım birden. Öylesine bakmıyordu bana. Ne geçiyordu aklından bilmiyorum ama yüzümde daha çok bir duygu, bir tepki arıyor gibiydi. Sonra muzip bir gülümseme takındı, "olsa çıkardı kokusu yaa" dedi ve çevirdi kafasını.

Hatamı kabullenmiş, bardak almak için ayaklanmışken Mert de kalktı yanıma gelip "Eşlik edeyim sana" dedi. Uzak değildi zaten market.

"Bu unutkanlıkla evde kalırsın sen" diye bir de o dalga geçmeye başladı.
"Evlenmicem ki ben yaa!" diye ciyakladım.

"Kahrolsun evlilik! Kahrolsun pis erkek milleti! Kahrolsun gün teyzeleri! Yaşasın bekarlık!!1!1!!!" Mert benim konuşma tonumu taklit ederek gaza gelmişcesine protesto sergiliyordu. Ciddi yüz ifadesiyle şaka ve eğlence dolu gözlerinin tezatlığını gördüğümde iyi bir gülme geldi bana :D

Hem, dedim, "O gün teyzelerine yapacağım sarmaları dolapta saklayana kadar o dolabı muzlu popkekle doldururum. Bugün okulda bulamadığım gibi markette de kalmamış. Fazladan fazladan stoklamıyor da zalimler..."

Hüzünlenmiş gibi boynunu büķüp bu kez de talihsizlik duyguma eşlik ediyordu. "Denk geldim mi alırım ben sana" dedi. Teselli edercesine sırtımı sıvazladı. Gözleri ışıl ışıldı, onlarla gülüyordu güldü mü sanki.

"O zaman kim önce bulursa diğerine de alsın!" dedim birnevi bir iddia koyarak ortaya.

Yüzüme sıcacık  gülümsemesiyle uzuun uzun baktı. "Olur, anlaştık :)"

Merhabalar canlarım! ^^

Hikayemi uzun tutacağımdan dolayı hızlı ilerletme endişesi taşımıyorum.

"Bu ne alaka ya birden bire?!" Demeyeceksiniz hiç. Neden-sonuç ilişkilerini kurmanızı sağlamak için elimden geleni yapacağım :)

Aranızda ilişkisi bir iddia ile başlayan var mı? Nasıl oldu, yorumlarda anlatın bize ^^

Minik vote'larinizi benden esirgemeyin lütfen, dilerseniz mesaj atabilir, hikayenize destekten bulunmamı isteyebilirsiniz :)

Sonraki bölümde görüşmek dileğiyle :*

UmutsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin