Ziua urmatoare eram inca in spital,am vorbit cu tata,era suparat,dar nu mai conta,era fericit deoarece nu ma pierdut definitiv.Mira venise si ea,a ras alaturi de mine,mi-a povestit de Dake si multe altele.Desigur am vorbit si de liceu deoarece maine era ultima zi de vacanta,off.L-am intrebat pe tata daca a dat inscrierea mea la SkyLine Arts,si desigur raspunsul lui a fost da.Naspa a fost ca mai aveam vreo 2 ore de stat in spital deoarece doctorul vrea sa se asigure ca sunt bine,soo am ramas cu Justin in salon si am dicutat.L-am certat la inceput pt criza de nervii care a avut-o si pt ca a urlat la Mira si tata dar i-am multumit deoarece a demonstrat ca-i pasa,in fine.Insa ceva nu era bine,nu am vorbit cu Lena si deobicei ea e prima persoana cu care vorbesc cand se intampla ceva,dar acum...nimic,zero,nici macar n-am vaut-o in salon,imi era teama de ce era sa se intample.
Cand am iesit Mira si Dake ma asteptau,Mira era foarte fericita ca am iesit din spital.Am decis sa ma duc cu cei doi in parc,desigur Mr.Dake a vrut sa para un macho-man,pfff acum sunt confuza,de ce a ales Mira un pampalau ca el??Daca stau sa ma gandesc totusi,Mira nu era asa de atasata de alte persoane (cu exceptia mea desigur) asa ca m-am bucurat pentru ea.Am vorbit destul de mult cu cei doi porumbei,subiectul principal a fost SkyLine Arts,aveam emotii,un liceu de arte,muzica,poezie etc. e foarte cautat insa intri foarte greu asa ca pentru mine a fost un soc cand am primit o scrisoare de la liceu care-mi transmitea ca am fost admisa.Am ajuns acasa si m-am dus direct in camera Lenei,am fost surprinsa cand am vazut-o plangand,intru in camera dar cred ca nu trebuia s-o fac...
L:-Te urasc!!!!!Nu vreau sa te vad,mai ales ca nu te-ai gandit la NOI cand ai fugit de nebuna!!!PLEACA,IDIOATO!!!
Wow,e suparata rau pe mine,nu am mai vazut partea asta a Lenei,ma privea cu ura.E chiar ciudat deoarece o stiu de-o viata,insa e clar ca ceea ce stiu eu despre ea e doar un sfert din adevarata Lena..In sfarsit a venit si ora cinei,eram lihnita.Cobor catre bucatarie,trec pe langa Lena si WTF??OMG Lena ma ignora complet,nici nu s-a uitat la mine,bun deci e clar ca nu e suparata,MA URASTE!!!La masa nu a vorbit nimeni,era o atmosfera foarte trista...
Eu:-Lena iarta-ma te rog,imi pare foarte rau pentru tot.
L:-Justin imi dai sarea te rog?
Eu:-Lena termina am zis ca-mi pare rau!
L:-Scuzele nu pot inlocui moartea.Tu era sa mori iar eu asta n-am s-o iert!!!
Bun deci brusc lumea mea se prabusise,Lena ma ura,totul se terminae,nu puteam face nimic.
Am avut un vis groaznic,Lena era legata-n lanturi,cineva o tortura,sangera,lacrimile ei nu se mai opreau,era groaznic.La un moment dat a strigat „E VINA TA!DE CE AI FACUT ASTA??”,si-a indreptat privirea catre un cadavru insangerat,e-e-ERAM EU???!!!!Acum am inteles,durerea e cea care-o tine captiva pe sora mea,durerea,teama.Eu i-am facut asta,nu m-am gandit deloc la ea :((((
Scz e scurta si nu am putut sa o postez mai repede! :(
CITEȘTI
Aventuri La New York
RomanceHele,o fata de 16 ani care a fost mutata de colo-colo prin lume alaturi de fratele si sora lui.Ea s-a saturat de atitudiniea tatalui ei iar la New York o sa schimbe totul.