(ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΡΕΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΌΛΟΙΠΑ)
Υπάρχει η μικρή περίπτωση να μην έχεις έναν χρωματιστό δράκο. Εγώ τυγχάνει να έχω δύο σε μωβ και πράσινο αλλά πριν μου τους φέρει ο Αϊ Βασίλης βαριόμουν και εγώ.
Τα πλεονεκτήματα του να διαθέτεις δύο ολίγον φανταστικούς χρωματιστους δράκους είναι πολλά.
Οι δράκοι απωθούν τις κατσαρίδες με κίτρινες βουλες.
Πόσες φορές δε χρειάστηκατε κατσαριδοαπωθιτικό από τον πλανήτη Διά για να τις ξεφωρτοθητε;
Και εδώ που τα λέμε το κόστος μεταφοράς από τον Δία ως εδώ δεν είναι μικρό...
Αυτό είναι ένα από τα χιλιάδες πλεονεκτήματα του να έχεις έναν χρωματιστό δράκο. Αν θελετε κι άλλα θα γράψω ένα κεφάλαιο αποκλειστικά για αυτό.Αν θες τέτοιο κεφάλαιο γράψε ένα σχόλιο ΕΔΩ
Τώρα αν δεν έχεις χρωματιστό δράκο να μια λίστα με πράγματα που μπορεις να κάνεις...
~~~Σκοινακι με τα χερια~~~~~
Αν και πιο δύσκολο από το κανονικό έχει πολύ πλάκα. Πριν το δοκιμάσεις όμως πες μου το για να σου δανείσω το μωβ γυαλιστερό κράνος μου με τα γατάκια για να αποφύγεις τα καρουμπαλα σε μέγεθος αυγού στρουθοκάμηλου.~~ Υιοθετήσε ένα άλλο φανταστικο ζώο.
Μια Σφίγγα ή ένας ουγγρικος γίγαντας είναι εξίσου καλή συντροφιά.
~~~Κάνε ένα δώρο στο γετι των Ιμαλάιων ~~~
Το καημένο δεν έχει πολλούς φίλους... το γετι του Καυκάσου το σνομπάρει τελευταία... καμία εικοσαριά γιακ φτανουνε για δώρο...
~~~άκου τραγούδια των imagine dragons~~~~
Έτσι θα μπορείς να φανταστείς δράκους...
(οι γρύλοι ξαναεπιστρεφουν...)
Μα αυτό ήταν έξυπνο αστείο!
(οι γρύλοι διαφωνούν στο μπακράουντ)Δέκα λεπτά αργότερα...
Συγγνώμη για την διακοπή έπρεπε να καλέσω την απεντωμοση για να εξολοθρεύσουν τους γρύλους
Οπότε για να τελειώνει και αυτό το κεφάλαιο ένα τελευταίο απόφθεγμα σοφίας που μπορεί μια μέρα να σου σώσει την ζωή...
Ποτε μην γελάς μπροστά σε ζωντανό δράκο.
Θα πεθάνεις!
Κάτι άλλο;
Ά, ναι δεν σας έδειξα τους δράκους μου...
Αυτή είναι η ΒάιολετΚαι αυτός ο Ερμαγκορν.
Τώρα που το σκέφτομαι θα σας δώσω άλλο ένα σπουδαίο απόφθεγμα από τον Χάρι Πότερ.
Δική σας
Δρακοκαβαλαρισσα
(Βασιλική)👆 Εγώ όλη την ώρα
(έβαλα πάνω ένα τραγούδι των imagine dragons για να μπείτε στο νόημα)
BẠN ĐANG ĐỌC
How To Kill Boring Days.
Hài hướcΒαριεστε; Και εγώ. Ας ξεβαρεθούμε μαζί! Δική σας Βαρεμενο Νο1 (Αυτο το πράγμα γράφτηκε πέρυσι όταν βρισκόμουν σε κατάσταση απιστευτης βλακείας.)