14.Část - Last Friday night.

924 48 8
                                    

-Měla jsem v plánu to dát až v neděly ale Ivka (Čudla) mi řekla ať to dám dneska.Takže očekávám dlouhé komentáře.

Faith Pohled :

V mém mobilu pípla esemeska kterou jsem hned otevřela.

= Zítra večer párty v L.A. - Beach 38. Všichni jsou zvaní!Přineste chlast!Přesněv 20:00" -Greg .

Těším se,konečně se budu moct pořádně opít.I když vlastně nevím ke komu jdu.

Své ztěžklé a unavené tělo jsem zvedla ze židle a vydala jsem se domů,kde mě čekela Doris a Amanda obě už musely spát protože byla v domě tma.

Když jsem chtěla strčit klíč do zámku tak se mi v kapse rozvibroval telefon a já věděla že mi přišla esemeska.

Faith přiď mi prosím pomoct,neboj dostaneš něco navíc-E

Bože Emily mě jednou zabije.Krok jsem zrychlila abych tam byla dřív.Vítr si hrál s mímy vlasy a vlny se tříštily osebě.V dálce už jsem spatřila bar.

Zvonek cinkl a já vešla dovnitř pohled jsem hodila na Emily která zvedala židly.

,,Faith vytři bar a zem v kasičce máš penízea klidně tu můžeš přespat.- Ken co to Emily řekla zmizela v šatně.

Právě teď vytírám bar a ona už dávno odešla.Ještě musím vytřít a pak tu přespím.

*

Ráno bylo opravdu hrozený zbudila mě Lusy s tím že musím jít domů nachystat se na tu párty co je dneska večer. Bože.

Právě teď stojím před zrcadlem prohlížím se. Mám na sobě kraťasy a šedé tílko které odhaluje víc než by mělo na tom mám lehký světřík. Rukávy mám vyhrnuté.

Je 20:00 a já sedím v taxíku a čekám až mě odveze na místo určení.

*

Hlasitá hudba se ozívá všude.Řidičovi platím 20 dolarů a vystupuji do auta.

Moje podpadky se odrážejí po mramorové podlaze i když nejdou slyšet přes tu hlasitou hudbu.

Jdu k baru a objednám si vodku s džusem.

Miluju ten pocit když se ta úžasná hořská chuť rozleje mím hrdlem.

*

Už jsem na párty něco přes hodinu a jsem neskutučne na mol.

Někdo ke mě příjde a ze zadu se přisaje na můj krk.Zakloním hlavu aby měl lepší přístup.

Otáčí mě k sobě a já nepoznávám kdo to je.

Naše jazyky bojují o převahu.

Popotáhne mě za ruku a vede mě do nejbližší ložnice.

To bude ráno ale kocovina.

Kocovina nebude jediná věc co budeš mít děvče :D Děkuju za všechny Vote a komenty :3 Erin

Surfers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat