Stará , nová láska

93 8 9
                                    

Ráno. Ach bože zase ráno. Proč někdo něco takového vymyslel já osobně mám radši krásnou noc. No super včerejší noc. To možná vysvětluje ten neskutečný tlak na mé hrudi.

Otevřu oči. Vedle mě leží Rony a Sam , spokojeně si oddychují. Na druhé straně by měl ležet Luke ,ale večer si nějak ustlal na mé hrudi což zapříčinilo ten obří nátlak. Sladce spinkal jako by nic ,ale já už spát kvůli němu nemohla a to je teprve sedm hodin.

"No super" povzdechnu si.

"Luku" zkusím ho potichu probudit abych mohla vstát v čem mi on zabraňuje.

"Luku!" trochu s ním zatřesu.

Jen se trochu pohne ,ale spí dál. "Jak chceš" převalím ho od sebe tak že se převalím na jeho stranu a rukama si pomůžu.

"Co se děje?" trochu otevře oči.

"Příště se buď probuď nebo mi nelež tam kde mám důležité orgány na dýchání"

"Promiň. Když na tobě se mi tak dobře spinkalo" zavrní a zavrtá se do peřiny.

"Nejsem polštář" políbím ho na čelo.

"Hmm" usměje se a během asi pěti minut znovu usne.

"Škoda že já už neusnu" povzdechnu si.

Otočím se na druhou stanu a opatrně si sednu abych nevzbudila ty dvě rozkošný stvoření.

Rozhodla jsem se že si půjdu učesat vlasy, trochu se opláchnout a udělat si kávu. Na to že už neusnu pořád zívám takže mi pomůže jen kafíčko.

"Učesaná. Vypadám docela jako člověk tak teď už jen nějaké oblečení" vešla jsem zpět do pokoje a všimla si dvou párů očí sledujících mě.

"Taky jste už vzhůru" podrbala jsem je na hlavách.

"Tak to půjdeme na procházku" otočila jsem se ke skříni a vytáhla si černé legíny od adidas k tomu bílé tílko. Usoudila jsem že se mi k tomu ještě hodí džíska světlejší barvy.

K tomu ještě černou čepici a na krk zlatý řetízek. Ještě jsem si vzala telefon a otevřela dveře aby ti dva pochopily že mají jít dolů.

V kuchyni jsem si uvařila kávu do mého termo hrnku .Všechno už jsem měla nachystané.

"Káva mám,klíče mám, mobil mám, vodítka a psi mám. Nialla na lehátku veku, co?" zadívala jsem se na zahradu.

Na to že teď bylo asi 14 stupňů si tam Ni spal úplně v klidu na lehátku. Vyšla jsem ven a trochu se oklepala zimou.

"Nialle! Co tu děláš?" vzbudila jsem ho.

"Ahoj Kim" trošku se oklepal.

"Pojď dovnitř" tahala jsem ho dovnitř.

"Víš večer u nás zůstaly holky a fakt se už nedalo poslouchat po celém domě "ach Ashtone nebo ach Cale!" za imitoval je.

"Tak jsem chtěl jít k tobě ale tak nějak jsem se uvelebil na lehátku a asi usnul. NO a taky protože mě už předběhl Harry a Louis"

"Co? Oni u mě ale nespaly" nikomu jsem včera neotevřela nebo si to aspoň nepamatuju.

"Vlezli k vám oknem a každý šel do jednoho pokoje. Až na Liama ten spal ve svém autě" rozeběhla jsem se nahoru.

Vážně tam byli. U Zuzky spal Harry a u D' Louis. Nechala jsem to tak akorát jsem zavřela okna.

"A kam jdeš tak brzo?" otázka padla hned jak jsme se vrátila dolů.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat