❤Rozdział 19❤

1.8K 112 11
                                    

**Alex**

Po rozmowie z Leondre wyszłam z balkonu i powędrowałam do łazienki, wzięłam prysznic, umyłam zęby, umalowałam się i ubrała  w czarne rurki z dziurami na kolanach, fluxy białe i czarną trochę za dużą bluzę z białą liczbą "99". Wyszłam z łazienki i ruszyłam pościelać łóżko, kończąc swoją czynność dziewczyny się przebudziły. Po chwili odezwała się Paulina.

-Dlaczego tak wcześnie zerwałaś się z łóżka ?-Spytała.

-Wiesz, spać nie mogłam jakoś i tak wyszło.-Skłamałam.

-No okay... w ogóle, która godzina ?-Próbuje znaleźć swój telefon.

-Czekaj, powiem Ci...-Wyciągam telefon z tylnej kieszeni.-Dokładnie to 7:05.-Mówię.

-A no okay, to chyba dziewczyny trzeba budzić.-Mówi.

-Raczej tak.-Odpowiadam.

⌚30 minut później ⌚

Siedzimy wszystkie, wyszukowane w telefonach, nagle dostaje sms'a.

Od Chloe💜: No hej co porabiacie? 

Do Chloe💜:Wszystkie przy telefonach

Od Chloe💜:Zaraz będziemy 👏👌😏😏

Przeczytałam wiadomość i schowałam telefon do kieszeni od spodni.

-Chloe i chyba Sonny mają wpaść, jak będzie Leo idę sobie.-Mówię.-Ale ja tak poważnie.-Wyprzedzam.

-No i po co ? Przecież nie możesz go cały czas unikać...-Wzdycha Wiktoria.

-Trudno..-Wzruszam ramionami.

-A..-Chce coś powiedzieć Kate, ale przerywa jej pukanie do drzwi.-Otworze..-Mówi.

-Okay..-Wzdycham.

Gdy Kate otwiera drzwi widzę w nich Chloe i Sonny, ulga dobrze, że tamtych nie ma, albo w sumie Leo nie ma..

-Hejka !-Witają się.

-Hej.-Witamy się wszystkie na raz.

-Ej Alex cos się stało ?-Pyta Sonny.

-Nie, naprawdę..-Mówię.

-Napewno ?-Pyta Chloe i siada obok mnie.

-Napewno...-Odpowiadam, a po moim policzku spływa jedna niewidoczna łza...


**********

Hejka 😂😂 PRZEPRASZAM ZA WSZYSTKIE BŁĘDY GDYBY CO😂😂 Ogólnie mało podoba mi się ten rozdział xdd przepraszam xdd jakoś tak wyszło, że nie mam siły, ogólnie moja życiowa depresja mnie niszczy. Nie mam pomysłów jak złożyć dalsza część snu w tekst myślę, że jeszcze dziś coś dodam, bo mam w zapasie chyba kilka rozdziałów, zapisywanych w zeszycie, tak mi się wydaje w siensie, że jak maja być napisane... ten pisałam teraz bez niczego. Mam nadzieje, ze na ta chwile jesteście zadowoleni.


WIKAXOOX 👽 

You are my princess L.D 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz