Alexander-Alice..hai sa fim impreuna :3 ..
Alice: -Alexander dar..tu chiar vrei asta?Adica noi ne stim de mult si tu acum.. O.O
Alexander:- Vrei sau nu? :3
Alice:-Da!o.o
Alexander:-Asa pisi :3
Il strang tare in brate.
Dupa o saptamana minunata cu Alexander..mama insfarsit vine acasa si ma strange in brate..
Alexander pov:
Nu pot sa cred cat de bine imi merge planul..proasta nu s.a prins :))..ce bine ma simt nu stie nimic deci e bine 3:))).
Lui Alexander ii suna telefonul..
Kiko:-Alo.coae ce faci ba?
Alexander:- Sall bro uite pe acasa la Alice.tu?
Kiko:-Ooo ..la Alice ba? Opa deci esti la o fata acasa :))) moama ce tare trebuie sa fie nu? E sexy ba? :))
Alexandar:-E sexy ba dar ma joc cu ea..habar nu are :)) sunt rau bro cel mai rau :>.
Kiko:-Sa sti ca esti ba..saraca fata :)) bafta ba la joculet :))
Alexander:-Mersi ba.iesi azi?
Kiko:-Deaia te-am sunat coae ..ca sa mergem intr.un club sa agatam gagicute :)))) sa ne jucam cu ele :>> sti..o poti aduce si pe Alice ..
Alexander:-Da bro..si o sa..ma dau la cateva tipe in fata ei :)) moama bro ador sa ma joc :>>..
Kiko:-Stiu ba stiu :)) Hai ca vin la 18:00 sa te iau ..
Alexander:-Ok ba.Pa.
Kiko:-Pa
Alice pov:
O iau in brate pe mami si ma uit la ea.Alexander:-Alice iubito vino pana aici :3.
Janett:-Scumpo ai iubit si nu.mi spui? :3
Alice:-Scuze mami doar ca nu.mi mai ardea sa iti zic.
Alexander:-Iubi! :3
Alexander iese din bucatarie si ma ia in brate pe la spate ..
Alice:-Alexander! >..<E-e mami aici potolestete!
Janett:-Puiutul lu mama creste :3.Alexander sa ai grija de ea te rog -.- daca o ranesti nu mai ai ce cauta in casa noastra, ai inteles tinere?
Alexander:-Da..nu va faceti griji :3..
Sunt bucuroasa ca insfarsit am gasit pe cineva care ma face fericita ..:3 Il iubesc pe Alexander si el la fel pe mine :3 ..E boul meu pana la urma >..<.
Suna cineva la usa oare cine o fi o.o..
Alice:-Iubi deachizi tu? :3
Alexander:-Da pisi :3..Am o surpriza pentru tine..o sa mergem in club si vine si un prieten de al meu Kiko il cheama.
Alice:-Ok dar deschide ca vad ca tot suna si bate in usa o fi chiar el :))).
Kiko:-Deschide ba coaeee ca te aud deschide odata -.- .
Alexander deschide usa .
Alexander:-Gata ba disperarule :)) -.-.
Kiko:-Coaeee o.o cine fata aia draguta din bucatarie?
Alexander:-Ea e iubita mea nu te mai holba ca nu o dau -.-.
Kiko:-Coaee..o.o e asa..de..
Alice:-Ma numesc Alice incantata :3.
Kiko:-O.O E-eu S-sunt K-Kiko o.o i-incantat E-esti asa frumoasa *-*..
Alice:-Multumesc :3.
Ma uitam la Alexander cum firbea de furie :))) .